Matkapuhelin alle 200?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaspa
  • Aloitettu Aloitettu
Tarvis ostaa kännykkä alle 200 euron, suositelkaa tai haukkukaa. Pakolliset ominaisuudet :(puhumisen ja tekstiviestien lisäksi)Värinäyttö,jonkinlainen muistutus/kalenteri toiminto.
:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
200€:n raja on vähän paha, ainakin jos ajattelee Nokiaa tai Siemensiä. Pikkaisen lisää, niin Nokialta 6610 (n. 230€) tai 6100 (n. 250€). Löytyy kaikki perussetit+6610:ssa radio. 6100:ssa ei radiota, mutta vähän pienempi ja mun makuun tyylikkäämpi&"jämäkämpi".
Siemensiltä esim. S55; Ei enää ihan uusi malli, mutta tyylikäs ja monipuolinen. (mm. BlueTooth).

Mulla on nyt vuoden verran ollut 6610 käytössä ja valittamista ei juurikaan ole löytynyt. Datakaapeli on ukava lisä varuste. Bluetoothia ei tässä masiinassa ole, mutta sillä ei itselle ole käyttöä. Radio on ihan hyvä.

Samsungilla on ihan kivoja koneita, mutta niissä on vähän se ongelma, että huollot taitaa olla vain Helsingissä. Jaspa taisi olla Treelta. Samaten lisävarusteet ym. ovat vähän harvemmassa. Ja kellään kaverilla ei ole ikinä laturia Samsungiin, aina tarttee olla releet mukana.

Jaspa sanoi:
Tarvis ostaa kännykkä alle 200 euron, suositelkaa tai haukkukaa. Pakolliset ominaisuudet :(puhumisen ja tekstiviestien lisäksi)Värinäyttö,jonkinlainen muistutus/kalenteri toiminto.

Nokia 6610, maksaa muutaman kympin yli 200 EUR mutta on hyvä puhelin, mielestäni eri luokkaa kuin esim. 3510i värinäytöllä mikä oli entinen. Tämä on nyt ollut hyvän aikaa.

+ kalenteri on selkeä, laaja, tilaa merkinnöille on niin paljon että itselläni ei ole ikinä tila loppunut vaikka usein on unohtunut 5kk vanhat muistutuksetkin puhelimeen vielä poistamatta. Selkeä selata nuolinäppäimillä.
+ radio toimii mainiosti
+ akku kestää kauan. Mä puhun vain lyhyitä puheluita ja ehkä kirjoitan muutaman tekstiviestin, akkua lataan n. kerran viikossa, puhelin aina päällä, tottakai.
+ selkeä näyttö, ja kun vaihtaa fonttikoon vähän pienemmäksi niin kokonainen 160merkin tekstiviesti mahtuu ruudulle kerralla.

Jaspa sanoi:
Joo 200? on vähä hölmö raja sinänsä... Vetoon muihin threadiin vastanneiden kanssa et muutama kymppi lisää ja paranee.. 3510i:ssä on aika surkea näyttö. Itselläni on 6610 ja kaikki mukavat ominaisuudet löytyy... Ostaisin 6610 ennemmin kuin 6100 :thumbs:

Nokia 3200, menee kyllä hiukan yli 200€ (219€ kun itse ostin) mutta ominaisuuksiakin löytyy: Radio,taskulamppu,kamera....näppäimistöä tosin kannattaa testata ennen ostoa sillä se ei välttämättä sovi kaikille.

Mulla on nyt kuukauden päivät ollut siemens M55, tyytyväinen olen ollut. Yksi murhe puhelimessa on, soitettujen puheluiden listassa ei näy soittoaikaa, vastatuissa ja vastaamattomissa se kyllä näkyy... Mutta noi sun esittämät toiveet se täyttää. Lisäostoksena tähän voi sitten rikastuttuaan ostaa kameran jälkikäteen. Nokialaisen jälkeen totuttelu kesti jonkin aikaa, jotenkin on niin kummallista että välilyönti on ykkösen alla. Muuten ei hirveästi poikkea nokialaisista, kuin hinnan osalta. Ja hinta tais olla 189, halvemmallakin saanee.

M55:sta saa jo alle 160€:n, joten hinta ei ole paha. Silti henkilökohtaisesti S55:n laittaisin, jos noista pitäisi valita.... Makuasioita...
N3200 on mun mielestä aika ruma puhelin ja näppäimet on vähän oudot. Ja se kamera on se "huonoin"-kamera, joten eipä sillä ihan hirveästi mitään tee. Kai sillä juuri nyt MMS-viestin lähettää.

Nokian 7650 on ollut itsellä käytössä vajaan vuoden. Kun ostin niin hinta oli alimmillaan 250€, eli jostain saattaa löytyä irtokappaleita nykyään alle 200€. Ominaisuuden ovat ainakin riittävät, niin myös valitettavasti koko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom