Pakko sanoo heti ekaks että sainpahan tämän rapsan viimein tehtyä
Kuukauden reppureissu thaimaaseen. Lennot finskin hel-bkk koneella ja paikanpällä matkat enimmäkseen julkisilla busseilla. Mitään tarkkaa suunnitelmaa ei ollut ja ensimmäistäkään varausta ei ollut suomesta lähtiessä mihinkään. Tarkotus oleskella BKK-Pattaya-Trat akselilla ja mennä minne huvittaa.
Kaikki kuvat on otettu Canon Ixus 30 pokkarilla.
Bangkok
No matkahan meni kivasti nukkuessa yölennolla ja aamusella 10 aikoihin perillä bkk:ssa ja sieltä olikin tuttuja kentällä vastassa. Kamat kämpään ja...sillee.
Mm. tommonen nappisilmä oli kentällä vastassa. Kaveri tykkäs kovasti antamastani Fazerin sininen suklaalevystä. Siitä sitten huristeltiin sen faijan mustalla isolla volvolla hotellille
Hotel Rex Sukhumvit 24 (tai jts.). Ihan jees majotus noin 1100 batia yö kahdelle aamiaisineen.
Katukuvaa sukhumvitilta. Kaupungin viherosaston työntekijöitä tauolla.
Katukuvaa jostain sieltä citystä. Taustalla näkyy BKK:lle tyypillistä ruuhkaa.
Mopoja on aivan helkutisti thaimaassa ja ne lähtee aina ekana isona laumana valoista.
Keskeltä kaupunkia voi pongata ihan mitä vaan...vaikka kanan kadulta
Kadulla myös myydään ihan mitä vaan kuten kelloja...kas kun ei faranki ostakaan
Skytrain on hyvä liikkumisväline BKK:ssa. Siellä on myös metro mutta Skytrain kulkee maanpäällä kun taas metro maan alla. Paikalliset puhuvatkin noista Sky Up ja Sky Down.
Komee silta ruuhkassa auton takapenkiltä kuvattuna
Nämä paikalliset vessat ei oikein nappaa
Tässä ollaan tietysti chinatownissa jo. Kaikenlaista jengiä näkee kaduilla.
Kiinalainen temppeli keskellä suurkaupunkia. Kontrasti on valtava.
Pawinee rukoilemassa lisää jotain jossain tempelissä taas
Olikohan se tää...ei kun täällä oli muistaakseni se täyskultanen budhan patsas
Uskontoon liittyy raha aika näkyvästi thaimaassa
oon päässy iteki kuvaan
Sinne wat phra keoon ei pääse shortseilla, joten jouduttiin vetää pitempää vaatetusta ylle helteessä. Ainoa kerta kun oon nähny pawineen hameessa...
Ihan komeita noi vanhat tempplelit kyl on..
Thaimaalaista ruumisarkkua...en muista miten tonne satuin menee...
Paikallinen kampaamoliike...kerta viikos vähintään kampaajalle...
Sit eläintarhaan Dusit Zoo ja sattu olee paljon koululaisryhmiä. Thaimaassa koululaiset pitää aina koulu-uniformua, hieno värivalinta
Kattokaapas jos käytte onko toi valkonen kroko aina näin kun oon joka kerta nähny sen ainoastaan tässä asennossa...
Tämmönen tappajamato löyty mun niskasta
Kuukauden reppureissu thaimaaseen. Lennot finskin hel-bkk koneella ja paikanpällä matkat enimmäkseen julkisilla busseilla. Mitään tarkkaa suunnitelmaa ei ollut ja ensimmäistäkään varausta ei ollut suomesta lähtiessä mihinkään. Tarkotus oleskella BKK-Pattaya-Trat akselilla ja mennä minne huvittaa.
Kaikki kuvat on otettu Canon Ixus 30 pokkarilla.
Bangkok
No matkahan meni kivasti nukkuessa yölennolla ja aamusella 10 aikoihin perillä bkk:ssa ja sieltä olikin tuttuja kentällä vastassa. Kamat kämpään ja...sillee.
Mm. tommonen nappisilmä oli kentällä vastassa. Kaveri tykkäs kovasti antamastani Fazerin sininen suklaalevystä. Siitä sitten huristeltiin sen faijan mustalla isolla volvolla hotellille
Hotel Rex Sukhumvit 24 (tai jts.). Ihan jees majotus noin 1100 batia yö kahdelle aamiaisineen.
Katukuvaa sukhumvitilta. Kaupungin viherosaston työntekijöitä tauolla.
Katukuvaa jostain sieltä citystä. Taustalla näkyy BKK:lle tyypillistä ruuhkaa.
Mopoja on aivan helkutisti thaimaassa ja ne lähtee aina ekana isona laumana valoista.
Keskeltä kaupunkia voi pongata ihan mitä vaan...vaikka kanan kadulta
Kadulla myös myydään ihan mitä vaan kuten kelloja...kas kun ei faranki ostakaan
Skytrain on hyvä liikkumisväline BKK:ssa. Siellä on myös metro mutta Skytrain kulkee maanpäällä kun taas metro maan alla. Paikalliset puhuvatkin noista Sky Up ja Sky Down.
Komee silta ruuhkassa auton takapenkiltä kuvattuna
Nämä paikalliset vessat ei oikein nappaa
Tässä ollaan tietysti chinatownissa jo. Kaikenlaista jengiä näkee kaduilla.
Kiinalainen temppeli keskellä suurkaupunkia. Kontrasti on valtava.
Pawinee rukoilemassa lisää jotain jossain tempelissä taas
Olikohan se tää...ei kun täällä oli muistaakseni se täyskultanen budhan patsas
Uskontoon liittyy raha aika näkyvästi thaimaassa
oon päässy iteki kuvaan
Sinne wat phra keoon ei pääse shortseilla, joten jouduttiin vetää pitempää vaatetusta ylle helteessä. Ainoa kerta kun oon nähny pawineen hameessa...
Ihan komeita noi vanhat tempplelit kyl on..
Thaimaalaista ruumisarkkua...en muista miten tonne satuin menee...
Paikallinen kampaamoliike...kerta viikos vähintään kampaajalle...
Sit eläintarhaan Dusit Zoo ja sattu olee paljon koululaisryhmiä. Thaimaassa koululaiset pitää aina koulu-uniformua, hieno värivalinta
Kattokaapas jos käytte onko toi valkonen kroko aina näin kun oon joka kerta nähny sen ainoastaan tässä asennossa...
Tämmönen tappajamato löyty mun niskasta