- Liittynyt
- 1.6.2004
- Viestejä
- 16 123
- Ikä
- 48
Kokeillaanpa tuleeko kannatusta, helkkaristi dataa tallessa ja paljon kuvia. Palataan kuitenkin ajassa vajaa 4kk taaksepäin kun matkamme oli tarkoitus alkaa 9.11.2007.
SAS kärsi Dash-koneiden konevioista ja vähän muistakin vioista ja meillä oli toki varattu lennot 9.11.2007 SASilla Köpiksen kautta Bangkokiin. Jännityksellä odottelimme ensin että tippuuko koneemme ja toivoimme että ilmailuhallitus ottaa asiaan kantaa ja pistää koneet lentokieltoon. Kuinka ollakkaan muutaman onnettomuuden ja vähältä-piti tilanteen saattelemana koneet määrättiinkin lentokieltoon mutta sitten uudelleen taas lentoon. Lopulta SAS päätti hyllyttää koneet kokonaan liikenteestä ja perui lentomme. Tässä vaiheessa taisi olla keskiviikko ja lähtömme oli tarkoitus olla perjantaina. Alkoi tulla kiire, koska SAS ei voinut tarjota järkeviä korvaavia lentoja meille ja vaihtoehdoksi tuli esim. loikka Pekingin kautta, lentoaika reilu vuorokausi. Ei kiitos. Otin rahat takaisin ja aloin tappelemaan Finnairin varauskoneen kanssa.
Päivä + ilta menikin siinä rattoisasti refreshatessa Finnairin lentojen hintoja (Finnairillahan hinnat muuttuvat jopa minuutin välein). Kuinka ollakkaan muutaman tunnin jälkeen hinta tipahti 4000 eurosta 1500egen pintaan per naama mutta odottelin vielä hetken ja sain kuin sainkin 6kk lipun varattua hieman reilulla tonnilla. Ei paha hinta lainkaan 6kk lipusta ja suora n.10h lento. Paluun buukkasin niin pitkälle kuin halpa lipun hinta antoi myöten, eli 9.5.2008.
Matka oli pelastettu ja aikaakin jäi reilu vuorokausi :D Varsin täpärälle siis veti mutta menköön. Tämä reissu on meidän 5. reissu Thaimaahan ja nyt mukana on toista kertaa ipanamme, joka täytti juuri 1 vuotta. Taustaa vielä sen verran että olemme täysin suomalainen pariskunta.
Tässä hieman pohjaa ja varsinainen reissurapsa alkaa sitten seuraavassa kappaleessa.
SAS kärsi Dash-koneiden konevioista ja vähän muistakin vioista ja meillä oli toki varattu lennot 9.11.2007 SASilla Köpiksen kautta Bangkokiin. Jännityksellä odottelimme ensin että tippuuko koneemme ja toivoimme että ilmailuhallitus ottaa asiaan kantaa ja pistää koneet lentokieltoon. Kuinka ollakkaan muutaman onnettomuuden ja vähältä-piti tilanteen saattelemana koneet määrättiinkin lentokieltoon mutta sitten uudelleen taas lentoon. Lopulta SAS päätti hyllyttää koneet kokonaan liikenteestä ja perui lentomme. Tässä vaiheessa taisi olla keskiviikko ja lähtömme oli tarkoitus olla perjantaina. Alkoi tulla kiire, koska SAS ei voinut tarjota järkeviä korvaavia lentoja meille ja vaihtoehdoksi tuli esim. loikka Pekingin kautta, lentoaika reilu vuorokausi. Ei kiitos. Otin rahat takaisin ja aloin tappelemaan Finnairin varauskoneen kanssa.
Päivä + ilta menikin siinä rattoisasti refreshatessa Finnairin lentojen hintoja (Finnairillahan hinnat muuttuvat jopa minuutin välein). Kuinka ollakkaan muutaman tunnin jälkeen hinta tipahti 4000 eurosta 1500egen pintaan per naama mutta odottelin vielä hetken ja sain kuin sainkin 6kk lipun varattua hieman reilulla tonnilla. Ei paha hinta lainkaan 6kk lipusta ja suora n.10h lento. Paluun buukkasin niin pitkälle kuin halpa lipun hinta antoi myöten, eli 9.5.2008.
Matka oli pelastettu ja aikaakin jäi reilu vuorokausi :D Varsin täpärälle siis veti mutta menköön. Tämä reissu on meidän 5. reissu Thaimaahan ja nyt mukana on toista kertaa ipanamme, joka täytti juuri 1 vuotta. Taustaa vielä sen verran että olemme täysin suomalainen pariskunta.
Tässä hieman pohjaa ja varsinainen reissurapsa alkaa sitten seuraavassa kappaleessa.