Matkakertomus: Pikavisiitti Nordkappiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo matkamuistomyymälä Muonion ja Enontekiön välissä on kyllä hauska paikka. Ei oo inflaatio hintaan vaikuttanu :D vieläkö siinä tien toisella puolen on se toinen matkamuisto myymälä, jossa munkkikahvit maksaa jopa euron? Edit. Kuvasta päätellen on. Oon parin vuoden aikana ajanu tuosta ohi joko miljoonaa tai yöaikaan, niin en oo pysähtyny :D

Rispektit Mikelle siitä, että kehtaa lähtä ruuhkasuomea kauemmas :thumbs:
Siinä oli eilen tarjolla kahvi + viineri eurolla. Ei sekään paha, kun ohi painoin.

Komeita kuvia maisemista. Vaikka taustakuvakokoonkin, jos jonkun sais ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
800_1214.jpg

Kyllä huomaa kun pro on käynyt paikanpäällä.. Aivan järjettömän komeita kuvia. Tuollaisia voisi taikoa mielellään tauluiksi seinälle <3

Oon aika paska maisemakuvaaja, mut ajattelin koittaa panostaa siihen vähän ulkomaanmatkoilla jatkossa. Ilkeintä siinä hommassa on se, että on vähän tuurista kiinni miten sattuu ilmat. Muoto- ja mainoskuvauksessa taas rakennetaan kaikki itse ja se vaatii skilliä enemmän. Maisemakuvauksessa pitäis olla hermoja hyväksyä, että 4 tonnin matka jonnekin perseeseen meni hukkaan kun oli vain viikko aikaa kuvata ja vettä satoi kokoajan.

Itsehän olen täys amatööri, mutta just noita maasto / maisemakuvia kun räpsii matkoillaan tuhat kappaletta, jälkeenpäin huomaa, että osa on aivan hiton komeita.

Sulla ei taida olla ko altistumisista kyse. Enempi reissuja vaan, hyvältä näyttää :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom