Matkakertomus: Meksiko - Playa del Carmen

Monet miettii sitä, että kuinka mulla on mahdollisuus reissata niin paljon.

Vastaan tähän niin, että mulla ei ole autoa eikä lapsia. Sen lisäksi maksan tarkoituksella ylimääräistä veroa ja saan veronpalautuksia jonkun verran. Viimeksi niitä tuli vähän pääle 3000 euroa. Lisäksi matkustelen kesälomarahoilla.

Mulla ei ikinä ole säästötilillä mitään isoja summia, koska tuhlaan kaiken ylimääräisen matkusteluun sekä normielämään, mihin kuuluu toisinaan ulkonasyöminen jne. Minun tapani "säästää" on lyhentää asuntolainaa. Sitä kautta saan itselleni jotain "turvaa".

Ja sitten mä matkustan aika halvalla. toisin sanoen pyrin saamaan halpoja äkkilähtöjä tai lentoja ja hotelleja. Minun ei tarvitse yöpyä viiden tähden hotelleissa jne. Tällä tyylillä saatan saada pari "ylimääräistä" matkaa vuodessa. Itse matkalla en sen kummemmin säästele käyttövaroissa.

Mutta kukin tyylillään.

Mulla taas ei olis mahollista saada lomaa noin usein. Mä lähinnä ihmettelen, että ootko sit kenties sellasessa duunissa että antaa periksi? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla taas ei olis mahollista saada lomaa noin usein. Mä lähinnä ihmettelen, että ootko sit kenties sellasessa duunissa että antaa periksi? :)

Kyllähän noita lomia irtoaa ihmisillä se 4 viikkoa kesällä ja 2 talvella. Palkattomia voi pitää ja lisäksi joillaki irtoaa pekkasia. Jos ei päivääkään lomastaan vietä suomessa niin aikalailla näkee maailmaa. Ja huomasin kyllä että toteamus oli anonymitylle mutta näin omasta puolestani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom