Jeesus minkä hintainen minttukaakao, saa meinaan etsiä stadistakin vastaavanhintaista. Perkeles kun odottelen kovasti Norjaan lähtöä kun tuon beben dieetti loppuu. Pääsee katselemaan vastaavia ja vähän lesompiakin maisemia taas kerran.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy myöntää, että on se Valtimo kyllä junttila. Siellä on metsäkoneopisto! Vittu mikä junttila! Metsäkoneet on niin junttia ja niin takapajulaa. Vittu jotain koneita joilla kaadetaan puita, vitun juntit! Miks kaataa puita? Ku voi naureksia liian kalliissa Bemarissa tai appiukon Mersun (liian kallis ja arvokii romahti) kyydissä istuessa ohi ajaessaan?
Saaks Hupelta kysyy, missä junttilassa sä täällä Suomessa nykyään asut? Jossain melko lähellä Joensuuta? Melkoonen metropoli.
No mutta joo. Ehkä hieman negatiivissävytteisesti kirjoitettu juttu mutta TODELLA hieno reissu ja kivaa oli. Muksut viihtyivät ja niin mekin. Kyllä tuo esittely kannattaa kerran käydä koittelemassa, ihan huvittelumielessä ja vedättää myyjiä parhaansa mukaan.
No kyseinen juntti-otos Valtimolta on noin 4-5 hengen porukasta Neste-nimisellä huoltoasemalla, koko tapahtuma oli suoraan kuin jostain vanhasta suomalaisesta elokuvasta. Valtimohan näytti sellaiselta paikalta missä voisi olla kesällä ihan kivatkin oltavat, kuten suuri osa muistakin pienistä maalaiskylistä vesistön läheisyydessä kesäisessä Suomessa.
Kattoko ne ilkeästi turistia? Oliko kukaa pakkotoistoainesta? Joiko kukaa keppanaa? Noi on ainoat asiat mitkä kiinnostaa valtimossa ja sen nesteellä. Mutta tosiaan laadukkaan rapsan saa vaikka tekemällä sen kauppareissusta, kunhan varaa riittävästi visuaalisia ärsykkeitä matkan varrelle. Joku vois tehdä, mä en jaksa mutta lukisin mielelläni. Esim. Se hemmo joka teki kuuban reissusta rapsan, saisi mainion vaikka Ikaalisista kuumana ja kosteana kesäpäivänä, ei tarttis edes hintoja kertoa.
Ihan mukava tarina.
Tähän täytyy kommentoida "Valtimossahan on Suomen ainoa(?) metsäkoneopisto. No en kyllä ihmettele lainkaan kun noita juntteja katseli"
http://www.jamsanammattiopisto.fi/koulutustarjonta/nuorten_koulutus/metsakoneasentaja/
http://www.jamsanammattiopisto.fi/koulutustarjonta/nuorten_koulutus/metsakoneenkuljettaja/
Että löytyy niitä juntteja täältäkin :D
Menipä mihin hyvänsä pieneen kylän kuppilaan tai ainoalle huoltsikalle sellaisella euroopan omistus/mä oon citystä tyylillä niin saa ouduksuvia katseita. Ja onhan se totta että omat sisäpiirit on kaikkialla.
Kerrotko vielä hieman tarkemmin mitä tuo "euroopan omistus/mä oon citystä" tyyli tarkoittaa ? Vai olisikohan kyse vaan siitä, että juntteja vituttaa, jos jollain sattuu olemaan massasta poikkeavat siistit vaatteet tai tyylikkäämpi auto käytössä?
T: Melkein koko ikänsä 3000 ihmisen kylässä asunut.
Kerrotko vielä hieman tarkemmin mitä tuo "euroopan omistus/mä oon citystä" tyyli tarkoittaa ? Vai olisikohan kyse vaan siitä, että juntteja vituttaa, jos jollain sattuu olemaan massasta poikkeavat siistit vaatteet tai tyylikkäämpi auto käytössä?
T: Melkein koko ikänsä 3000 ihmisen kylässä asunut.