Tässä vaiheessa taisi olla kolme päivää jäljellä. Käytiin sitten Shanghain kiina museossa, joka oli selkeästi paras museo missä tuli käytyä. Selkeästi jaettu kamat, ei liikaa esillä, loogisia kokonaisuuksia. Tässä jotain..
Parit jade-esineet, vyönsolki ja joku laatta. Melko tarkkaa näperrystä
Calligraphy ja maalaushuone oli mun mieleen.. Pimeähkö huoneet, maalausten kohdalle syttyi valot kun niiden viereen meni.
Detailijia edellisestä..
Qing vaasi, mikä lie huijaus.
Ehta Ming vaasi.
Made in China?
Tuolta mentiin Nanjing Dong Lu kadulle. Siellä on vissiin "ne" shanghain valot. Perjantai iltana väkeä oli "vähän" liikkeellä.. Tämä ei ole mikään hetkellinen ruuhka, vaan jatkuva ihmisvirta.
Tuo katuhan on sitten täynnä tautisen isoja ostoskeskuksia, luksus merkkien liikkeitä jne.
The Bund oli rempassa, joten kunnon skyline kuvaa pudongin puolen pilvenpiirtäjistä ei saanut.. nyyh.
Seuraavana päivänä oli vuoden kuumin päivä kiinassa. Virallinen lukema oli himpun yli 37 astetta varjossa. Autossa lämpömittari antoi välissä tälläisiä lukemia..
Käytiin vähän mopoilemassa isäntä perheen kiinamopolla..
Sen jälkeen käytiin varmistamassa, että Shanghain formula 1 rata on paikoillaan. Siellä oli joku possujunakoulu..
Oli myös yksi parhaita karting ratoja millä olen ajanut radan "takapihalla". Käyköhän räkä ja kumppanit selvittämässä välit täällä kisan jälkeen? Ukkosmyrsky alkoi juuri ajaessa, oli
hieman liukasta. No, olin sentään porukan nopein, vaikka myös läskein. :whip:
Viimeisenä päivänä käytiin vain pyörähtämässä lähikaupassa, viimeisiä tuliaisia hakemassa, siitä ei paljoa kerrottavaa ole. Maattiin ja annettiin rakkoisten jalkojen parantua.
Senpituinense. Kysyttävää?