Matkakertomus: Innsbruck

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu
WP_20140313_08_39_15_Pro.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Komeita mestoja, melkein jo harmittaa että laskettelu ei iske yhtään. :)

2014_03_13_09_42_55_ProShot.jpg

- - - Updated - - -

Vielä yksi kuva eiliseltä splitboard-reissulta. Säästää hissilipun verran rahaa kun nousee ylös lihasvoimin. Ei näköjään ole aina pakko matkustaa etelään talvella (tai keväällä) jos kaipaa auringon tuomaa piristystä.

Nyt ei ole jakoasetukset kohdillaan, ei näy kuvat.

Sama vika Rahikaisella.
Kuinka usein sä käyt alpeilla laskemassa? Ainakin pari kertaa tänä talvena on tainnut tulla (joulu- ja tammikuu).
Onko vielä suunnitelmissa? Tuntuu että käyt useammin kuin minä ja mä sentään asun tässä tuntumalla :)
3 viikon päästä päättämään kautta Söldeniin, oli kyllä huono ja vähäluminen talvi.

Prkl Onedrive ja wp-puhelin. Saa nähdä saako noita jaettua. Luulisi että elämä on tehty jo riittävän vaikeaksi kun ei saa wp-puhelimella upattua kuvia suoraan.

Näkyisiköhän nyt. Olisi pitänyt ottaa läppäri mukaan. Aikamoista säätöä puhelimen kanssa. N9:ssä oli omat hyvät puolensa.

- - - Updated - - -

Sama vika Rahikaisella.
Kuinka usein sä käyt alpeilla laskemassa? Ainakin pari kertaa tänä talvena on tainnut tulla (joulu- ja tammikuu).
Onko vielä suunnitelmissa? Tuntuu että käyt useammin kuin minä ja mä sentään asun tässä tuntumalla :)
3 viikon päästä päättämään kautta Söldeniin, oli kyllä huono ja vähäluminen talvi.

Tämä on nyt kolmas kerta tänä talvena. Loppukesällä kävin myös. Tyttö- tai varmaan tämän ikäisenä paremminkin naisystävä asuu täällä ja sen takia olen käynyt nyt useammin täällä. Varmaan viimeinen kerta tänä talvena, mutta keväällä yritän päästä pyöräilemään.

Täälläkin oli ajatuksissa, että jos kesällä lähtisi muijan kanssa käymään Itävallassa. Ihan yleisesti kävisi pyörimässä ja ihmettelemässä. Mitään vinkkejä tai neuvoja, minne minnä, missä yöpyä yms? Onko kesällö jotakin tapahtumia joissa käydä jne. Joku viikon reissu varmaan olisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom