Matkakertomus: I Norge

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
attachment.php

Liitteet

• 10.jpg
    10.jpg
    151,4 KB · Katsottu: 1 410
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ohhoh, hieman on eri kaliiberin kuvia, kuin mitä omalla kamerallani ja ammattitaidollani olen saanut otettua... :worship:

Pari kuukautta enää, ja pääsee itsekin taas pohjoista kohti!
Viimeiset neljä kesää on tullut lomat Norjassa vietettyä. Ei paljoa Bulgariat sun muut enää kiinnosta, kun tuolla kerran on käynyt.

Upeita kuvia ja tuttuja paikkoja. Itse olen asunut Myre-nimisessä kylässä, Sortlandissa tuli käytyä shoppailemassa aina silloin tällöin.

Ohhoh, hieman on eri kaliiberin kuvia, kuin mitä omalla kamerallani ja ammattitaidollani olen saanut otettua... :worship:

Pari kuukautta enää, ja pääsee itsekin taas pohjoista kohti!
Viimeiset neljä kesää on tullut lomat Norjassa vietettyä. Ei paljoa Bulgariat sun muut enää kiinnosta, kun tuolla kerran on käynyt.

Allekirjoitan täysin sinun lauseet, neljä kertaa oon ollu neljän vuoden aikana Norjassa aina viikon kerrallaan. Jotenki se paikka kiehtoo ja sinne tulee aina lähdettyä uudestaan. Kolme noista reissuista tehtiin pohjoiseen ja yksi Stavangeriin...

Ihan älyttömän siistejä nuo Miken kuvat.

Pitäis lähtee Kebnekaisen liki metsälle ens syksynä, tai ainakin yrittää mennä.
Ruåttiahan tuo on, mutta jylhintä sellaista käsittääkseni.

Oisko Itävalta, ja vaikka Salzburg mitään? Melkosen komeita vuoria löytyy tuosta suunnasta...

Nyt pitäis bongaa lisää mestoja, jossa vuoria. Uudessa Seelannissa olisi, mutta sinne on aivan saatanan kallista mennä. Missähän noita olisi lisää?

http://barob.ba.funpic.de/barob/alps/images/stelvio.jpg

Top gearista
Stelvio Pass

En route to stelvio via Bormio, we cross the Stelvio pass (Passo dello Stelvio), at 2757 meters it is the second highest paved mountain road in the alps. Regarded by the motorists as one of the most challenging roads in the world, it has 60 hairpins with 48 of them on the northern / eastern ramp.

Nyt pitäis bongaa lisää mestoja, jossa vuoria. Uudessa Seelannissa olisi, mutta sinne on aivan saatanan kallista mennä. Missähän noita olisi lisää?

Niin, ei muuta kun hankit sen pressipassin sinne Olympiaan ja siinä sivussa viikon reissu Yosemiteen kuvaamaan Ansel Adamsin maisemia, siinä sivussa Crand Canyon ja Yellowstone... voi vaan viedä pidempään kuin viikon :D

Alpit mistä päin vain, IMO. Vaikka halpalento Nizzaan ja sieltä vuokra-autolla lähimäkiä koluamaan. Vuoret alkavat heti merenrannalta. Kaikkein upeimmat Alpit löytyvät ehkä Dolomiiteilta Itävallan ja Italian rajamailta tai sellaisten turistirysien kuin Kotkanpesän ympäriltä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom