Matkakertomuksia kaivataan! Lue! Vuoden vipit joka kertomuksesta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Jos haluat tuoda jotain kivaa sisältöä ja antaa osan lomastasi myös meille kotona oleville, niin tämä alue on myös sitä varten. Voit perustaa alueelle oman ketjun omasta matkastasi ja kertoa kuulumisia missä ikinä sitten menetkään. Kamera käteen vain ja kuvia liittämään.

Jokainen joka tekee matkakertomuksen, saa vuoden ilmaiset VIPIT forumille. Kuvien lisääminen liitteenä vaatii VIP-jäsenyyden. Vipit toki velvoittavat sitten kirjoittamaan ketjuun, ettei ihan yhdellä viestillä edetä.

Jos olet halukas tekemään matkakertomuksen, ota yhteyttä sähköpostitse mike at pakkotoisto.com ja pyydä VIP-oikeuksia tai vuoden lisää niihin.

Merkatkaa ketjunne otsikon eteen Matkakertomus: paikka.

1v VIP / käyttäjä(huolimatta matkakertomusten määrästä)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos saa kommentoida, niin ihan helekutin hyvä juttu tämä "kilpailu".

Jaa vipin hinta vissiin tippunu, kun sellaset saa joo vajaalla kiloerkillä! :D

No ei vaineskaa... Olispa tämä tullu vain vähän aikasemmin, kun olin tuossa alkutalvesta Genevessä. :(

Jos haluat tuoda jotain kivaa sisältöä ja antaa osan lomastasi myös meille kotona oleville, niin tämä alue on myös sitä varten. Voit perustaa alueelle oman ketjun omasta matkastasi ja kertoa kuulumisia missä ikinä sitten menetkään. Kamera käteen vain ja kuvia liittämään.

Jokainen joka tekee matkakertomuksen, saa vuoden ilmaiset VIPIT forumille. Kuvien lisääminen liitteenä vaatii VIP-jäsenyyden. Vipit toki velvoittavat sitten kirjoittamaan ketjuun, ettei ihan yhdellä viestillä edetä.

Jos olet halukas tekemään matkakertomuksen, ota yhteyttä sähköpostitse mike at pakkotoisto.com.

Tulin vasta reissusta. Saako tehdä rapsan näin jälkikäteen?

Paikanpäältä nuo rapparit. Eli ihan autenttisia juttuja kaivataan. Eikä tässä siis ole kyse mistän muusta kuin että saataisiin tämä osio elämään omaa kivaa pientä elämää ja palvelemaan teitä kaikkia. Vippi on muodollinen palkkio, eihän se nyt ole kenenkään ajan arvoinen, eli kirjoitusten pitäisi tulla melkein omasta tahdosta ilman mitään palkkiota.

Voiko tähän laittaa siirtopyynnöt? No tuonne nostin yleiselle eilen tuon saksa-ketjun ylös, sen voisi siirtää tänne ja sen mun vikan viestin poistaa.

Tää on kyl netin kovin matkailufoorumi. Ei mitään bullshittii niinkuin suomi24 ja muut ja sontajutut editoidaan pois. Kiitokset Mikelle, maailmankuvani on avartunut tämän osion myötä ja monta paikkaa on kiikarissa mitkä pitää käydä tsekkaamassa!

Tää on kyl netin kovin matkailufoorumi. Ei mitään bullshittii niinkuin suomi24 ja muut ja sontajutut editoidaan pois. Kiitokset Mikelle, maailmankuvani on avartunut tämän osion myötä ja monta paikkaa on kiikarissa mitkä pitää käydä tsekkaamassa!

Olen kylla samaa mielta. Laitoin just italian reissustani juttua ja laitan pari lisaa myohemmin (jenkkilan lapiajo, ehka kiina jne.)

Naita kertomuksia on nautinnollista lukea ja siksipa paatin itsekin osallistua. Toivon mukaan mahdollisimman moni muukin viitsii. Mun mielesta naita "tavallisten ihmisten" juttuja on paljon mielenkiintoisempi lukea kuin ammattikirjoittajien.

hittolainen kun en itsekkään tätä hoksannut reissun aikana..olis tullut hyvää matskua ausseista parin viikon ajalta :) tokihan jälkeenpäinkin voin kattavan yhteenvedon laittaa mikäli jengiä kiinnostaa, eipä tosta reissusta oo vasta ku 2vk kulunut.

Mun mielestä tässä on Miken puolesta epäkohta. Eli rapsa PITÄÄ tehdä reissun aikana.. Kuinka moni oikeesti haluaa tai jaksaa ettiä koneen ja päivittäin käydä lisäilemässä kuvia ja kertomassa tarinaa?

Mulla ainakin on lomalla parempaakin tekemistä, mutta reissun jälkeen asia onkin toinen juttu.

Nyt luulen, että jää paljon rapsoja tekemättä, juurikin tuon epäkohdan takia.

Näkisin, että reissun jälkeen pystyy tekemään paremman rapsan, kuin reissun päältä.

Mun mielestä tässä on Miken puolesta epäkohta. Eli rapsa PITÄÄ tehdä reissun aikana.. Kuinka moni oikeesti haluaa tai jaksaa ettiä koneen ja päivittäin käydä lisäilemässä kuvia ja kertomassa tarinaa?

Ai en ma huomannukaan etta se rapsa pitais tehda reissusta kasin. Ei se minunkaan mielesta oo kovin loogista. Vaannan itse parhaillaan juttua jenkkilan lapiajomatkasta joka tapahtui jo muutama vuosi sitten. Mitas se nyt haittaa jos reissu on tehty jo aikaisemmin?

Olen menossa Chicagoon muutaman viikon paasta ja ajatelin kotiin tultuani heittaa rapsan tanne; reissussa en sita kylla ala tekemaan kun en ota konetta mukaan pelkastaan sen takia.

Kai tata saantoa voi loysata vahan? Jos se on OK, voisin laittaa juttua Shanghai/Beijing akseliltakin. Jos ei niin sitten jaa kylla raportit multa kirjoittatta totaalisesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom