Matilla ei mee hyvin....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Johan vähän ihmettelinkin kun ei ole Mattia moneen viikkoon lehtien otsikoissa näkynyt... Ehdin jo pelästyä että se olis ittensä tappanut!!! :itku:

kyllä

Onpa mukavia nämä iltalehti linkit aina... kuka helvetti noihin nyt haluaa/viitsii rekisteröityä.

Lyhyt lainaus

"Pihvi on kadonnut lautaselta ja Matti tilaa jälkiruuaksi kahvin ja konjakin. Siinä samassa pirahtaa kännykkä ja Matin hoitojakson tukihenkilö soittaa kuulumisia. Matti kertoo rehellisesti tilanteensa: raittius ei nytkään pitänyt. Nykänen on aidosti pettynyt itseensä.

- Olen pettynyt itseeni, mutta näin ei voi jatkua. Aion palata hoitoon ja selvittää tilani, se on ainoa mahdollisuus.

Matti sanoo suoraan, että tänä keväänä neljänkympin kynnyksellä hän on ensimmäistä kertaa pohtinut elämää ja kuolemaa oikein kunnolla.

- Olen ollut nyt niin pohjalla, että tiedän kaksi vaihtoehtoani. Joko nousu tai tuho."
(IL 17.4.)

Silmään pistää tuo kohta missä Matti tilaa jälkiruuaksi konjakin...

:david:

Re: kyllä

Originally posted by AG+
Onpa mukavia nämä iltalehti linkit aina... kuka helvetti noihin nyt haluaa/viitsii rekisteröityä.

Sinne on olemassa hyviä yleiskäyttöisiä tunnuksia. Itse muistan helposti seuraavan:
käyttäjä: mulkku
salasana: mulkku

Itse en ole noita keksinyt, joten en voi ottaa vastuuta niiden vulgaarista ulkoasusta. En tiedä miksi, mutta ihmiset rekistöityvät jostain syystä aika moniin tuollaisiin palveluihin sukupuolielinten lempinimillä.

Onko oman kaupunkini Nykäskylän Masahiiri unohtanut omalanseeramaansa viisauden:

Elämä on ihmisen parasta aikaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom