BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
2017

Liitteet

• 20190521_100715.jpg
    20190521_100715.jpg
    135,4 KB · Katsottu: 2 089
  • 20190521_100715.jpg
    20190521_100715.jpg
    135,4 KB · Katsottu: 2 084
On sillä selekä kyllä kasvanu käsien kanssa. Ainakin noista kuvista vertaillen. Voi olla poseeraustekninenki juttu mutta kehitystä kuitenki

No jos kehitys on ollut vaatimatonta, mikä tähän on syy? Onko Matias keskittynyt johonkin muuhun vai eikö Mentula osaa valmentaa? Videoissahan Matias siirsi jo vastuun valmentajalle (Mikä nyt oli vitsi).

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan offtopicikkina nää kisojen kuvat on kyllä aika huonolaatuista tavaraa kun Artturin ja Matiaksen kuvia kattelee. Tulee Miken kuvia ikävä ja nuo kunnot ansaitsisi tulla laadukkaammin ikuistetuksi.

Niin mikä nyt kenenkin silmään on kova. Jos katsoo esimerkiksi tulevan syksyn SKL:n ysikympin sarjaa realistisin silmin niin yleensä edes himmeimmän metallin saaminen kaulaan tolla paketilla olisi kova juttu, niin kova paksujen ukkojen lineuppi tällä hetkellä tulossa kun nimiä katsoo että hyvinkin realistinen arvio on ettei mitalia Niemelle ole noista karkeloista tulossa.
Taisinkin puhua rakenteesta ja potentiaalista mitä siinä on. Hyvä ja tasainen rakenne joka toivottavasti joku päivä nähdään parhaassa kuosissa.

Tuukka sanoi hyvin tuolla aiemmin

Noista kuvista ei nää kilpailijoiden todellista kuntoa. Matiaksen sarja oli tasoltaan todella kova ja finaalin ulkopuolella jäi useampi kaveri, joka on tottunut olemaan noissa kisoissa mitaleilla. En tunne Matiasta enkä tiedä kehityksestä mutta sitä pakettia minkä tanskassa näin, ei moni suomalainen pysty voittaa niillä säännöillä ja housuilla.

Syksyn kisasta saatte sitten kunnon kuvat taas kun pääsee kuvaamaan. Eikä tuu mitään helvetillisiä copymarkkeja kuvien päälle. Ja vielä jokainen kisaaja saa vapaasti käyttää somessa kuvia ilmaiseksi, niillä en ala rahastamaan. Lehdet joutuu maksamaan nimellisen summan, mutta ei ne koskaan maksa, eivät edes 20 euroa. Eihän sillä saa edes junalippua kuvaajalle kisoihin.

kisaaja saa vapaasti käyttää somessa kuvia ilmaiseksi, niillä en ala rahastamaan

Mike oot kyllä hieno mies! Korvamaaton "voima" skenelle.

Mike oot kyllä hieno mies! Korvamaaton "voima" skenelle.
Ainoa mitä aina pyydän mainitsemaan, on kuvaajan nimi kun niitä käytetään. Ja sekin mahdollisuuksien nimissä. Jos nyt joku bloginsa pääkuvaksi mun ottaman kuvan haluaa, niin ei siihen nyt tartte mun nimeä tunkea.

Isoista printtilaatuisista kuvista joudun pyytämään 20 euroa kappale jos joku haluaa niistä tulostuskelpoisia. Se vaatii multa sitten aina kuvien kaivamisen ja jakamisen toista kautta. Harva kuitenkaan kaipaa niitä isoja kuvia ja hyvin kelpaa noi nettireson kuvat moneen tarkoitukseen.

Ainoa mitä aina pyydän mainitsemaan, on kuvaajan nimi kun niitä käytetään. Ja sekin mahdollisuuksien nimissä. Jos nyt joku bloginsa pääkuvaksi mun ottaman kuvan haluaa, niin ei siihen nyt tartte mun nimeä tunkea.

Isoista printtilaatuisista kuvista joudun pyytämään 20 euroa kappale jos joku haluaa niistä tulostuskelpoisia. Se vaatii multa sitten aina kuvien kaivamisen ja jakamisen toista kautta. Harva kuitenkaan kaipaa niitä isoja kuvia ja hyvin kelpaa noi nettireson kuvat moneen tarkoitukseen.

Kunnia aina tekijälle tottakai! Tää tuntuu monesti unohtuvan vaa nykypäivänä

Ehkä Matiaksella on muutakin elämää kuin bodaus. Eikä vedä ”kaasu” pohjassa ympäri vuoden niinku moni muu tekee.

Kehitystä on kuitenkin tullut. Valmentajasta tuskin kiinni.

Täytyy sen verran korjata tätä ihmisten harhakäsitettä kuurittelusta, että kovimmat kisaajat vetää ympäri vuoden kaasu pohjassa. Ei todellakaan ole näin varsinkaan jos haetaan parasta kehitystä. Väittäisin että kukaan ammattimaisessa valmennuksessa oleva kisaaja ei kuurittele ilman kunnon taukoja ja palautteluita.

Ja mitä kehitykseen tulee, niin ehkä Matiaksella ei vain ole lahjoja kehonrakennukseen. Onko niin mahdoton ajatus?

Täytyy sen verran korjata tätä ihmisten harhakäsitettä kuurittelusta, että kovimmat kisaajat vetää ympäri vuoden kaasu pohjassa. Ei todellakaan ole näin varsinkaan jos haetaan parasta kehitystä. Väittäisin että kukaan ammattimaisessa valmennuksessa oleva kisaaja ei kuurittele ilman kunnon taukoja ja palautteluita.

Ja mitä kehitykseen tulee, niin ehkä Matiaksella ei vain ole lahjoja kehonrakennukseen. Onko niin mahdoton ajatus?

Montako kuurittelijaa tunnet vai mutuiletko muuten vaan? En sanonutkaan että kaikki kovimmat kisaajat vetää ympäri vuoden joten tuo sun lainaus on sun omia ajatuksia ei minun. Aika helvetin moni vetää ympäri vuoden ja vaikka pitäisi olla tauolla niin silti menee testoa jne jne tiettyjä määri koko ajan. Mitä Matiaksen lahjoihin tulee niin aika vaikea ottaa niihin kantaa kun en herraa tunne enkä tiedä minkälaista elämää elää. Matias itse kirjoitti että kaasu on ollut ylhäällä jaa nyt painetaan pohjaan siitä tuo minun kirjoitus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom