Miten nämä kaksi asiaa liittyy edes toisiinsa ? :DTuli tosta "tuomarit pitäs tappaa" kohdasta mieleen että poltteleeko fitness ihmiset paljonkin röökiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten nämä kaksi asiaa liittyy edes toisiinsa ? :DTuli tosta "tuomarit pitäs tappaa" kohdasta mieleen että poltteleeko fitness ihmiset paljonkin röökiä?
Eiku tuli ihan vaan mieleen, en katsonut tarkemmin mutta näytti kisaajilta ne kaks mimmiäkin siinä sauhuilla.Miten nämä kaksi asiaa liittyy edes toisiinsa ? :D
Oon huomannu että tupakoitsijat pysyy paremmin dieetissä kiinni. Aina ku on vähä suurempi nälkä ni vetää vaa röökiä ni helpottaa vähäks aikaa.Tuli tosta "tuomarit pitäs tappaa" kohdasta mieleen että poltteleeko fitness ihmiset paljonkin röökiä?
Oon huomannu että tupakoitsijat pysyy paremmin dieetissä kiinni. Aina ku on vähä suurempi nälkä ni vetää vaa röökiä ni helpottaa vähäks aikaa.
Oon huomannu että tupakoitsijat pysyy paremmin dieetissä kiinni. Aina ku on vähä suurempi nälkä ni vetää vaa röökiä ni helpottaa vähäks aikaa.
En muista milloin viimeksi olisin purskahtanut täyteen nauruun lukemalla foorumeja:DNs. ''Raksal failuree ja Niksal perse kutseille''
Stabouliskin sanoi käyttävänsä dieetillä nikotiinituotteita viemään nälkää pois.Eiku tuli ihan vaan mieleen, en katsonut tarkemmin mutta näytti kisaajilta ne kaks mimmiäkin siinä sauhuilla.
Ja jos mustalainen uhkaa puukottavansa sut niin ei siitä tarvii välittää, pitää ymmärtää että se on mustalainen.Ymmärrätkö, että nuo mestarit on pohjanmaalaisia...? Siellä saa tappouhkauksen, sekä puukon heilumaan vähemmästäkin...
Kovaa treeniä, oikea ruokavalio, riittävästi lepoa, paljon treeni vuosia jne. En tiiä onko tää joku trolli mut vastasin silti.Kertokaa joku viisaampi mulle, että miten tohon kuntoon pääsee, kun Matias Niemi tai Vertti Harjuniemi..?
Piti oikein iltalehteen asti mennä itkemään expo sijoituksesta? Eikö se nyt herraisä sentään voi vaan hyväksyä sit tosiasiaa että siellä vaan oli 3 parempaa ja neljäs sija oli ihan ansaittu??
Sitten kun siihen päälle lyödään vielä esim. tämäntyylinen skenaario, jossa sijoitus oli kilpailijan silmissä täydellinen alisuoritus ja pettymys v*tunmoinen, niin ei ihmekään, jos siinä hetkessä saattaa tunteissaan tulla möläytettyä ilmoille jotain vähemmän positiivistakin.
Podia, sporttista ja tsemppistä - Sleepy sleelersEikö tästä ollu joku biisiki tehty. Se vaatii safkaa, lepoo ja trenii!
En muista milloin viimeksi olisin purskahtanut täyteen nauruun lukemalla foorumeja:D