BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Piti oikein iltalehteen asti mennä itkemään expo sijoituksesta? Eikö se nyt herraisä sentään voi vaan hyväksyä sit tosiasiaa että siellä vaan oli 3 parempaa ja neljäs sija oli ihan ansaittu??

Piti oikein iltalehteen asti mennä itkemään expo sijoituksesta? Eikö se nyt herraisä sentään voi vaan hyväksyä sit tosiasiaa että siellä vaan oli 3 parempaa ja neljäs sija oli ihan ansaittu??

"- Tietysti olen todella pettynyt tulokseen, kun olin vielä paremmassa kunnossa SM-kisoissa kuin karsinnoissa, hän kertoo."

"- Mutta tästä ei masennuta vaan jatketaan töitä."

Aivan hirveetä itkemistä joo...:rolleyes:

Moni ei tunnu muutenkaan tajuavan (mikä tietysti aika ymmärrettävää, jos ei itse koskaan ole tämäntapaisessa lajissa kilpaillut), että siinä aika useasti on tunteet sillai "semisti" pinnassa tuollaisen helvetillisen kuukausien kestävän rääkin jälkeen.
Sitten kun siihen päälle lyödään vielä esim. tämäntyylinen skenaario, jossa sijoitus oli kilpailijan silmissä täydellinen alisuoritus ja pettymys v*tunmoinen, niin ei ihmekään, jos siinä hetkessä saattaa tunteissaan tulla möläytettyä ilmoille jotain vähemmän positiivistakin.

Sitten kun siihen päälle lyödään vielä esim. tämäntyylinen skenaario, jossa sijoitus oli kilpailijan silmissä täydellinen alisuoritus ja pettymys v*tunmoinen, niin ei ihmekään, jos siinä hetkessä saattaa tunteissaan tulla möläytettyä ilmoille jotain vähemmän positiivistakin.

No tässäpä se juju onkin. Ne jotka miehet näkivät lavalla eivät ihmettele Matiaksen sijoitusta. Selässä ja yleisesti lihasmassassa tuli vaan turpaan. Summasummarum -> kilpailija luo itsestään ja kunnostaan hieman "yltiöpositiivisen" kuvan jonka jälkeen tulee ikään kuin palautetuksi maanpinnalla tuomareiden toimesta jonka jälkeen meuhkaa somessa asiasta? Itseluottamus on hieno asia jos sen oikein ymmärtää :)

Suositut

Back
Ylös Bottom