BB Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
olihan taas huippu video :D mikä sali tua oli mihinä te olitta?

Kiitos palautteesta sulle ja kaikille muillekkin mitä videoista on tullut ! :) Sali sijaitsee lappajärvellä ja on ammattikoulun sali. Tuolla mä aikanaan aloitin treenaamaan kun sain ajokortin. Mistäs porukka noissa videoissa pitää? Tietää panostaa jatkossa. Vai vedetäänkö samalla lailla randomina laidasta laitaan :)

Joo ehdottomasti kaikkee randomi pätkää kuvailla. Näillä videoilla on sen verran viihdearvoa, että treenaaminen on melkein toissijaista :D

Kiitos palautteesta sulle ja kaikille muillekkin mitä videoista on tullut ! :) Sali sijaitsee lappajärvellä ja on ammattikoulun sali. Tuolla mä aikanaan aloitin treenaamaan kun sain ajokortin. Mistäs porukka noissa videoissa pitää? Tietää panostaa jatkossa. Vai vedetäänkö samalla lailla randomina laidasta laitaan :)
Täs muuttamas lappajärvelle ihan siihen lähelle niin tiätää mihinkä menöö reenaamahan :p Äläkä muuta videoosta mitään!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko Atte vielä kuvioissa mukana ja tähtäämässä kohti kisalauteita? Tsekkasin ketjun nopsaan läpi ja eipä osunut silmiin lähiajoilta tai sitten mulla on asiaa silmälääkärille. :D

Onko Atte vielä kuvioissa mukana ja tähtäämässä kohti kisalauteita? Tsekkasin ketjun nopsaan läpi ja eipä osunut silmiin lähiajoilta tai sitten mulla on asiaa silmälääkärille. :D

Meillä ei Aten kans aikataulut osunut yhteen. SAME GOAL projekti on mun ja Atte tulee vierailemaan videoilla niinkun muutkin vierailijat. Treenailtu ollaan vielä silloin tällöin ja kyllä Atte on kisoihin menossa.

Voi pojat! Täs ollaan uutta videota kuvattu Paolon kans taas koko viikonloppu. Huhhuh! Ihan hyvin ollaan saatu taas materiaalia kasaan :)

Ihana homoeroottinen lataus. EIKU

Täytyy sanoa että idea oli tehdä tosta sellainen kun Paolo tulee TAAS Tampereelle ja miten raskaita reissuja nämä on. Mutta leikkauspöydällä huomattiin että koko videosta tuli sitten ihan kaikkee muuta. Ei ollut tarkoitus :D

Suositut

Back
Ylös Bottom