Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Roolia ja roolia ylimielinen kaveri se on aina ollutSelvästihän se vetää tota roolia noissa videoissa. Esim miken podcastissa oli aivan erilainen mies. En itsekään jaksa noita uusimpia videoita katsoa,yritin kyllä mutta ei vaan pysty. Joten oon jättänyt ne katsomatta ja välttynyt siltäkin mielipahalta.
Lähinnä tämä ja Vatasen ketju on nykyään pelkästään konan tube linkkejä täynnäLue vaikka edelliset 5 sivua läpi. Lähinnä pään aukomista ja naureskelua jokaisen videojulkaisun jälkeen. Mutta toki jos joku saa kiksit netissä muille naureskelemisesta, niin mikäpä siinä sit.
Miks kukaan katsoo videoita, joista ei tykkää?Jännä, että näistä videoista ei saisi sanoa mitään negatiivista ilman, että sinut leimataan heti katkeraksi ja kateelliseksi luuseriksi. Olisiko mitenkään mahdollista, että joku henkilö ei vaan tykkää niistä videoista ilman, että on kateellinen jokaisella bodarille joka tekee youtube videoita?
Missäs välissä mä hirveesti oon tänne ketjuu kommentoinu?Ainakin @Yllärinykäri ja @Sarmx suurin fetissi ja ainoa intohimo näyttää olevan se, että aina kun kona linkittää uuden videon, niin se pitää tähdittää ”” reagoinnilla ja jollain nokkelalla lätinällä. Eikä siinä mitään jos sellaisesta nautintonsa saa. Totesin vain, kun sama kaava toistuu joka kerta
Että voi vihata. Mä saan joka videoon jotain turhanpäiväistä dissauskommenttia. Oli se video sitten ihan mistä tahansa. Ja tuu joskus katsoon striimiä, se vasta surullista onkin kun noi vihaajat eivät vain voi pysyä poissa, vaan kun bannaat, niin ne tekee uuden, yhdelläkin on 30 eri nimimerkkiä ja aina se vain uudestaan tulee ja samat itkut. Jos niitä ei huomioi, ne alkaa floodaamaan samaa viestiä, jos huomioit, sanoo joku että älä huomioi, jos bannaat, niin ne tekee uuden nimimerkin. Ikuinen vihaajien looppi ja ne elää siitä touhusta.Miks kukaan katsoo videoita, joista ei tykkää?
Ne ei vaa tykkää susta ja yrittää tolla vissii että lopetat koko homman.Että voi vihata. Mä saan joka videoon jotain turhanpäiväistä dissauskommenttia. Oli se video sitten ihan mistä tahansa. Ja tuu joskus katsoon striimiä, se vasta surullista onkin kun noi vihaajat eivät vain voi pysyä poissa, vaan kun bannaat, niin ne tekee uuden, yhdelläkin on 30 eri nimimerkkiä ja aina se vain uudestaan tulee ja samat itkut. Jos niitä ei huomioi, ne alkaa floodaamaan samaa viestiä, jos huomioit, sanoo joku että älä huomioi, jos bannaat, niin ne tekee uuden nimimerkin. Ikuinen vihaajien looppi ja ne elää siitä touhusta.
Mut kun pidin taukoa videoista, ne sitten itki että sillat poikki kaikkien kanssa.Ne ei vaa tykkää susta ja yrittää tolla vissii että lopetat koko homman.
No sitten ei enää ymmärräMut kun pidin taukoa videoista, ne sitten itki että sillat poikki kaikkien kanssa.
Aivopierussa tägäsin sutki tohon, mut et ookkaan pahemmin kommentoinu aiemmin ees täällä ja joo.. kunhan ihmettelen meininkiä.Missäs välissä mä hirveesti oon tänne ketjuu kommentoinu?
Onks tää kaveri sun tyttöystävä kun noin koville ottaa ?
Njoo. Joillakin vaikuttaa olevan tylsä elämä ja täyttää sen sit trollailuillaan. Osa varmaan purkaa patoutumiaan netissä, kun on katkera omista ”saavutuksistaan” tai enemmänkin saavuttamattomuuksistaan.Että voi vihata. Mä saan joka videoon jotain turhanpäiväistä dissauskommenttia. Oli se video sitten ihan mistä tahansa. Ja tuu joskus katsoon striimiä, se vasta surullista onkin kun noi vihaajat eivät vain voi pysyä poissa, vaan kun bannaat, niin ne tekee uuden, yhdelläkin on 30 eri nimimerkkiä ja aina se vain uudestaan tulee ja samat itkut. Jos niitä ei huomioi, ne alkaa floodaamaan samaa viestiä, jos huomioit, sanoo joku että älä huomioi, jos bannaat, niin ne tekee uuden nimimerkin. Ikuinen vihaajien looppi ja ne elää siitä touhusta.
Vahvasti tää.Olen varmaan kateellinen mutta aika paskaa oli silti
Joo, oman egon hivelyä koko paska.Oliko siis biisin pointti se miten korkealle Matias on päässyt ja miten alhaalle me muut on jääty?
Sellaistahan tuo puhelaulanta useasti on. Harvemmin niissä itseä lytätään ja muita ylistetään?Joo, oman egon hivelyä koko paska.
Riippuu millaista puhelaulantaa kuuntelee.Sellaistahan tuo puhelaulanta useasti on. Harvemmin niissä itseä lytätään ja muita ylistetään?