BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Muutama vuosi sitten katsoin videoita, nyt ei vaan pysty enää. Matias on muuttunut, mutta niin olen minäkin. Näinhän sen pitääkin mennä.
Kaikkea hyvää Matiakselle.

En tykkää persoonasta yhtään, tai siis siitä mistä se on kehittynyt tähän päivään, mutta selasin kuitenkin läpi tuon sg:n vaatesivuston ja totesin että tässä hommassa on ammattimeininki. Alkuun ois voinut veikkailla että sg:sta tulee joku junttivaatemerkki, vaan Matias on onnistunut rakentamaan ihan oikeasti, oikean brändin. Hattu pois ja respectit mitä saanu aikaan (y)

Hauska lukee ku pellet täällä taas kitisemässä. Matias saavuttanut jo nyt enemmän ku te koskaan.
Itse ainakin arvostan kovasti Matiasta ja sitä miten saanut bisneksen pyörimään. Siitä iso hatunnosto. Videot ei vaan enää kiinnosta. Liikaa muotia ja sen sellaista. Pääpaino kaikessa muussa kuin missä se oli tubepätkien alkuaikoina. Toki ymmärrän sen.

Itse ainakin arvostan kovasti Matiasta ja sitä miten saanut bisneksen pyörimään. Siitä iso hatunnosto. Videot ei vaan enää kiinnosta. Liikaa muotia ja sen sellaista. Pääpaino kaikessa muussa kuin missä se oli tubepätkien alkuaikoina. Toki ymmärrän sen.
Toki kaikilla oma makunsa mitä katsoo, mutta lähinnä viittasin aiemmalla viestilläni @tpower82 kommenttiin ja muihin saman kaltaisiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom