Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse ainakin arvostan kovasti Matiasta ja sitä miten saanut bisneksen pyörimään. Siitä iso hatunnosto. Videot ei vaan enää kiinnosta. Liikaa muotia ja sen sellaista. Pääpaino kaikessa muussa kuin missä se oli tubepätkien alkuaikoina. Toki ymmärrän sen.Hauska lukee ku pellet täällä taas kitisemässä. Matias saavuttanut jo nyt enemmän ku te koskaan.
Toki kaikilla oma makunsa mitä katsoo, mutta lähinnä viittasin aiemmalla viestilläni @tpower82 kommenttiin ja muihin saman kaltaisiin.Itse ainakin arvostan kovasti Matiasta ja sitä miten saanut bisneksen pyörimään. Siitä iso hatunnosto. Videot ei vaan enää kiinnosta. Liikaa muotia ja sen sellaista. Pääpaino kaikessa muussa kuin missä se oli tubepätkien alkuaikoina. Toki ymmärrän sen.
Toki kaikilla oma makunsa mitä katsoo, mutta lähinnä viittasin aiemmalla viestilläni @tpower82 kommenttiin ja muihin saman kaltaisiin.
Kun edes suomenkielen hallitsisit.kattooko joku tän hupiukuon videoita, muu kuin konaa
no onhan maailmassa paljon muitakin outoja asioitaNo tätä viimeisintä on tähän mennessä katsottu 11 000 kertaa ja nousussa edelleen. Edelliset 10 videota saaneet 10 000 - 41 000 katsomiskertaa, eli kyllä tuon "hupiukon" videoita ainakin joku katsoo.
Suomen kieli ei ole yhdyssana.Kun edes suomenkielen hallitsisit.
Piru vie, pahoittelut tästäSuomen kieli ei ole yhdyssana.
Jos noin paljon vituttaa, niin ei niitä ole pakko katsoa. Yleensä itse heivaan listaltani kaikein ns. ei-kiinnostavan, mutta jos loan heitto ja negaaminen on elämän tarkoitus niin onnea ja menestystä.no onhan maailmassa paljon muitakin outoja asioita
Jos noin paljon vituttaa, niin ei niitä ole pakko katsoa. Yleensä itse heivaan listaltani kaikein ns. ei-kiinnostavan, mutta jos loan heitto ja negaaminen on elämän tarkoitus niin onnea ja menestystä.
Mikä siihen viittaa?Veikkauksii tuleeko tän vuoden puolella ulos kaapista vai meneekö ens vuoteen?
Onhan tuo nyt hivenen neitimäinen kaveri, äijä pomppii stringeissä esimMikä siihen viittaa?
Ootko ite millon tulossa?Veikkauksii tuleeko tän vuoden puolella ulos kaapista vai meneekö ens vuoteen?