Meinaatko että Kemppainen ja pikkala reenaa huonosti?
Tarkoittaako tuo 110% kuten minä myös saman lisäravinne ohjelman käyttöä
Joo, sitä just meinasin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinaatko että Kemppainen ja pikkala reenaa huonosti?
Tarkoittaako tuo 110% kuten minä myös saman lisäravinne ohjelman käyttöä
Millä tavalla se eroo kun Teboilin kahvilassa Make sanoo Repalle ostaneensa uuden auton? Tai kun kassajonossa Pekka kertoo Röpelle ostaneensa uuden ilmalämpöpumpun 1500e ja asentajakin veloitti 500e?Kyllähän tästä meikäläiselle tulee junioreilta kuraa niskaan mutta näin puoli vuosisataa iässä ohittaneena ja 30v. salilla pyörineenä ei kyllä mitenkään jaksa napata tämä nykymeno näillä useilla videoilla, 'mulla on nyt Rolex', 'paljonko tuli rahaa taas viime vuonna' 'ostin uuden auton', 'tilailin kenkiä miljoonalla', 'mulla on vitun kalliit kuteet' ja muuta paskaa.
Jatkakaa toki, tällaista se on nykymeno, täytynee totutella.
Kyllähän tästä meikäläiselle tulee junioreilta kuraa niskaan mutta näin puoli vuosisataa iässä ohittaneena ja 30v. salilla pyörineenä ei kyllä mitenkään jaksa napata tämä nykymeno näillä useilla videoilla, 'mulla on nyt Rolex', 'paljonko tuli rahaa taas viime vuonna' 'ostin uuden auton', 'tilailin kenkiä miljoonalla', 'mulla on vitun kalliit kuteet' ja muuta paskaa.
Siitä täytyy kyllä hattua nostaa etenkin Vataselle, että bisnesmielessä on otettu homma haltuun yli laji- ja ikärajojen.Kyllähän tästä meikäläiselle tulee junioreilta kuraa niskaan mutta näin puoli vuosisataa iässä ohittaneena ja 30v. salilla pyörineenä ei kyllä mitenkään jaksa napata tämä nykymeno näillä useilla videoilla, 'mulla on nyt Rolex', 'paljonko tuli rahaa taas viime vuonna' 'ostin uuden auton', 'tilailin kenkiä miljoonalla', 'mulla on vitun kalliit kuteet' ja muuta paskaa.
No mietippä nyt vähän ite miten se eroaa. Make kertoo teboililla Repalle ostaneensa uuden auton, Make ei tee siitä youtube videoo koko kansalle missä leuhotetaan paljon makso ym. skeidaa.Millä tavalla se eroo kun Teboilin kahvilassa Make sanoo Repalle ostaneensa uuden auton? Tai kun kassajonossa Pekka kertoo Röpelle ostaneensa uuden ilmalämpöpumpun 1500e ja asentajakin veloitti 500e?
Tai kun raskaan kaluston korjaamolla kahvitauolla puhutaan tuntipalkoista ääneen?
Missä se raja menee kun ei saa enää kertoa että mitä uutta on ostettu
Perus suomalaista meininkiä, jos ihminen haluaa ostaa arvokkaan kellon tai auton, kertoo siitä youtubessa niin se on vitunmoista leuhkimista? Piilossako ne pitää sit pitää, hä?No mietippä nyt vähän ite miten se eroaa. Make kertoo teboililla Repalle ostaneensa uuden auton, Make ei tee siitä youtube videoo koko kansalle missä leuhotetaan paljon makso ym. skeidaa.
Tässä pitää vaan tiedostaa se, että Vatanen, Niemi yms. ei ole nykyään pelkästään bodyskenessä seurattuja/tunnettuja henkilöitä, vaan seuraajakunta on todella laaja. En tiedä ketään omasta ikäluokasta, joka ei seuraisi/tietäisi esim. Vatasta, joten kiinnostavuuden ylläpitämiseksi some bodareidenkin kannattaa tehdä muuta sisältöä, kun ”näin teet hauiskäännön” tai ”penkkitreeni nro. 365”.Kyllähän tästä meikäläiselle tulee junioreilta kuraa niskaan mutta näin puoli vuosisataa iässä ohittaneena ja 30v. salilla pyörineenä ei kyllä mitenkään jaksa napata tämä nykymeno näillä useilla videoilla, 'mulla on nyt Rolex', 'paljonko tuli rahaa taas viime vuonna' 'ostin uuden auton', 'tilailin kenkiä miljoonalla', 'mulla on vitun kalliit kuteet' ja muuta paskaa.
Millä tavalla se eroo kun Teboilin kahvilassa Make sanoo Repalle ostaneensa uuden auton? Tai kun kassajonossa Pekka kertoo Röpelle ostaneensa uuden ilmalämpöpumpun 1500e ja asentajakin veloitti 500e?
Tai kun raskaan kaluston korjaamolla kahvitauolla puhutaan tuntipalkoista ääneen?
Missä se raja menee kun ei saa enää kertoa että mitä uutta on ostettu
Voi luoja näitä kommenttejaIlmalämpöpumppu nyt ainakin on järkevä ostos, josta on jotain hyötyäkin. Tuommoinen tuhansien kello vaan houkuttelee jonkun matujengin porukalla päälle puukkojen kanssa ryöstämään se.
Enemmän minua ihmetyttää ketä tuollaiset kiinnostaa, mutta ilmeisesti monia.
Tottakai pitää kommentoida, kun keskustelu foorumilla ollaan. Idiootit kuten sinä ottavat siitä sitten herneensä nenään, kun idolia arvostellaan.Eniten minua ihmetyttää se roskasakki, joka jaksaa tulla erikseen ilmoittamaan, että juuri minua ei kiinnosta tälläinen sisältö. Suollatte tuota samaa settiä iltalehden kommenteissa ja nyt myös täällä?
Et jaksanu kattoa mutta katoit kuitenkin ja sit urputat täällä ettet katso.. päätä jo hyvä mies (oletettu).Tottakai pitää kommentoida, kun keskustelu foorumilla ollaan. Idiootit kuten sinä ottavat siitä sitten herneensä nenään, kun idolia arvostellaan.
Kun taas itse vedetään meloni perseeseen jos joku epäsuomalaiseen tyyliin esittelee ostamiaan asioitaTottakai pitää kommentoida, kun keskustelu foorumilla ollaan. Idiootit kuten sinä ottavat siitä sitten herneensä nenään, kun idolia arvostellaan.
Mistä päättelit, että olen katsonut?Et jaksanu kattoa mutta katoit kuitenkin ja sit urputat täällä ettet katso.. päätä jo hyvä mies (oletettu).
Kuka on vetänyt siitä melonit perseeseen?Kun taas itse vedetään meloni perseeseen jos joku epäsuomalaiseen tyyliin esittelee ostamiaan asioita