BB Matias Niemi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos nyt miettii asiaa valmennuksen pohjiksi, niin erottaisin ensiksi nämä "peruskehonrakentajat" joihin kansallisen tason menestyjät siis vielä kuuluvat. Heidän osaltaan lähtisin kysymään neuvoa nimenomaan siltä, jolla on aluksi ollut huono lihasryhmä ja saanut sen kasvamaan. Hänen on ollut pakko tehdä paljon asioita oikein, kokeilla eri tapoja ja siksi näkemys on luultavasti laajempi.

Se jolla on luonnostaan hyvä lihasryhmä, ei mitenkään välttämättä ole treenannut sitä huonosti. Mutta hänen ei ole tarvinnut käyttää niin paljon aikaa juuri sen asian miettimiseen, joten annettavaa siihen ei välttämättä ole yhtä paljon. Ellet sitten satu onnekkaasti olemaan ominaisuuksiltasi hyvin samanlainen, jolloin treenien kopiointi luultavasti johtaakin yhtä hyviin tuloksiin.

Mutta sitten on eri asia, jos mennään ihan huipuihin eikä mihinkään kansallisen tason hyviin suorituksiin. Vaikka nyt Marko Savolaisen kädet, jotka olivat maailman parhaat tai ainakin lähellä sitä. Sellaiset ei kehity vahingossa pelkästään siksi että on lahjakas, koska siellä on sata muutakin käsistään lahjakasta ammattilaiskehonrakentajaa yrittämässä turhaan saada samanlaisia. Kun ollaan tuolla tasolla, on sekä pakko olla lahjakas että tehdä ja miettiä paljon asioita oikein. Jolloin taas on sitä annettavaa asiaan.

Kyllähän tästä meikäläiselle tulee junioreilta kuraa niskaan mutta näin puoli vuosisataa iässä ohittaneena ja 30v. salilla pyörineenä ei kyllä mitenkään jaksa napata tämä nykymeno näillä useilla videoilla, 'mulla on nyt Rolex', 'paljonko tuli rahaa taas viime vuonna' 'ostin uuden auton', 'tilailin kenkiä miljoonalla', 'mulla on vitun kalliit kuteet' ja muuta paskaa.

Jatkakaa toki, tällaista se on nykymeno, täytynee totutella.

Kyllähän tästä meikäläiselle tulee junioreilta kuraa niskaan mutta näin puoli vuosisataa iässä ohittaneena ja 30v. salilla pyörineenä ei kyllä mitenkään jaksa napata tämä nykymeno näillä useilla videoilla, 'mulla on nyt Rolex', 'paljonko tuli rahaa taas viime vuonna' 'ostin uuden auton', 'tilailin kenkiä miljoonalla', 'mulla on vitun kalliit kuteet' ja muuta paskaa.

Millä tavalla se eroo kun Teboilin kahvilassa Make sanoo Repalle ostaneensa uuden auton? Tai kun kassajonossa Pekka kertoo Röpelle ostaneensa uuden ilmalämpöpumpun 1500e ja asentajakin veloitti 500e?
Tai kun raskaan kaluston korjaamolla kahvitauolla puhutaan tuntipalkoista ääneen?

Missä se raja menee kun ei saa enää kertoa että mitä uutta on ostettu 😁

Olen samaa mieltä. Vilkkilän videot melkeimpä ainoita joita itse katselen nykyään tästä skenestä.

Viimeksi muokattu:

Siitä täytyy kyllä hattua nostaa etenkin Vataselle, että bisnesmielessä on otettu homma haltuun yli laji- ja ikärajojen.
Itselläni on kaksi ala-asteikäistä lasta ja keskenään yksi päivä keskustelivat, että joko on Vatasen Lambolla driftausvideo katsottu?

Millä tavalla se eroo kun Teboilin kahvilassa Make sanoo Repalle ostaneensa uuden auton? Tai kun kassajonossa Pekka kertoo Röpelle ostaneensa uuden ilmalämpöpumpun 1500e ja asentajakin veloitti 500e?
Tai kun raskaan kaluston korjaamolla kahvitauolla puhutaan tuntipalkoista ääneen?

No mietippä nyt vähän ite miten se eroaa. Make kertoo teboililla Repalle ostaneensa uuden auton, Make ei tee siitä youtube videoo koko kansalle missä leuhotetaan paljon makso ym. skeidaa.

No mietippä nyt vähän ite miten se eroaa. Make kertoo teboililla Repalle ostaneensa uuden auton, Make ei tee siitä youtube videoo koko kansalle missä leuhotetaan paljon makso ym. skeidaa.
Perus suomalaista meininkiä, jos ihminen haluaa ostaa arvokkaan kellon tai auton, kertoo siitä youtubessa niin se on vitunmoista leuhkimista? Piilossako ne pitää sit pitää, hä?

Onneks muualla päin kulttuuri on erilaista ja jos joku esittää ostamiansa esineitä, oli ne sitten 100e tai 100 000e arvoisia niin suurin osa vain peukuttaa asialle. Toista se on täällä 😁

Mutta onneksi jokainenhan saa päättää itse mitä katsoo ja seuraa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tässä pitää vaan tiedostaa se, että Vatanen, Niemi yms. ei ole nykyään pelkästään bodyskenessä seurattuja/tunnettuja henkilöitä, vaan seuraajakunta on todella laaja. En tiedä ketään omasta ikäluokasta, joka ei seuraisi/tietäisi esim. Vatasta, joten kiinnostavuuden ylläpitämiseksi some bodareidenkin kannattaa tehdä muuta sisältöä, kun ”näin teet hauiskäännön” tai ”penkkitreeni nro. 365”.

Ilmalämpöpumppu nyt ainakin on järkevä ostos, josta on jotain hyötyäkin. Tuommoinen tuhansien kello vaan houkuttelee jonkun matujengin porukalla päälle puukkojen kanssa ryöstämään se.

Jos tuollaisilla videoilla saa katsojia, niin ehdottomastihan niitä kannattaa tehdä. Enemmän minua ihmetyttää ketä tuollaiset kiinnostaa, mutta ilmeisesti monia.

Eniten minua ihmetyttää se roskasakki, joka jaksaa tulla erikseen ilmoittamaan, että juuri minua ei kiinnosta tälläinen sisältö. Suollatte tuota samaa settiä iltalehden kommenteissa ja nyt myös täällä?
Tottakai pitää kommentoida, kun keskustelu foorumilla ollaan. Idiootit kuten sinä ottavat siitä sitten herneensä nenään, kun idolia arvostellaan.

Tottakai pitää kommentoida, kun keskustelu foorumilla ollaan. Idiootit kuten sinä ottavat siitä sitten herneensä nenään, kun idolia arvostellaan.
Kun taas itse vedetään meloni perseeseen jos joku epäsuomalaiseen tyyliin esittelee ostamiaan asioita 😁

Zone-sarja -42%
Et jaksanu kattoa mutta katoit kuitenkin ja sit urputat täällä ettet katso.. päätä jo hyvä mies (oletettu).
Mistä päättelit, että olen katsonut?
Kun taas itse vedetään meloni perseeseen jos joku epäsuomalaiseen tyyliin esittelee ostamiaan asioita
Kuka on vetänyt siitä melonit perseeseen?

Mun kommentti oli lähinnä ihmettelyä siihen, että mikä saa ihmisen klikkaamaan videon auki, minkä kuvassa jo esitellään jotain raha tai rolexia tms..? Ja totesin siihen, että en itse ymmärrä sitä. Sitten täällä tullaan joukolla ritaroimaan, niin kannattaa miettiä kuka veti ja minkä mihin.

Minusta tuo Niemen systeemi jossa hän asettaa tavoitteita ja hankkii itselleen merkityksellisiä asioita palkintona/muistona tavoitteiden saavuttamisesta on kaikkea muuta kuin pinnallista materialismia. Etenkin kun on hankittu vuoden 1989 Rolex tai muu pysyvää arvoa omaava tuote kulutuskrääsän sijaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom