BB Matias Niemi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Näkeehän tuon se kuuluisa sokea Reettakin että kehitystä on tapahtunut. En voi ymmärtää miksi näitä samoja keskusteluja käydään usean kilpailijan ketjuissa jos urheilija itse puhuu omasta kehityksestään. Spekuloidaan, onko vedätetty vai ei, onko kerran yskäissy keväällä ja vatsapalikat näkyy vain sen vuoksi jne. Keneltä se on pois jos urheilija on tyytyväinen ja kokee kehittyneensä. Olkoot se paino sitte otettu vedätettynä tai ei. Kuka siinä häviää? Ei kukaan. Koliikkia aiheuttaa näköjään joillekin, teit niin tai näin.
Kukaan ei ole väittänyt etteikö kehitystä olisi tullut ja mun mielestä ihan ok keskustelua..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Näkeehän tuon se kuuluisa sokea Reettakin että kehitystä on tapahtunut. En voi ymmärtää miksi näitä samoja keskusteluja käydään usean kilpailijan ketjuissa jos urheilija itse puhuu omasta kehityksestään. Spekuloidaan, onko vedätetty vai ei, onko kerran yskäissy keväällä ja vatsapalikat näkyy vain sen vuoksi jne. Keneltä se on pois jos urheilija on tyytyväinen ja kokee kehittyneensä. Olkoot se paino sitte otettu vedätettynä tai ei. Kuka siinä häviää? Ei kukaan. Koliikkia aiheuttaa näköjään joillekin, teit niin tai näin.
Koliikkia näyttää aiheuttavan tosiaan sama mitä teit. Ihmeellistä että keskustelupalstalla vedetään herneitä nokkaan kilpailijan kehityksen määrän spekuloinnista. Nähtävästi neljäs sija pitää vielä tunteet pinnassa..

Ottamatta nyt kantaa onko kehitystä tullut ja minkä verran. Niin onhan siinä merkittävä ero valmennusohjelmien yms. myynnissä markkinointimielessä, onko sitä kehitystä tullut esim. kaksi vai kahdeksan kiloa.

Ottamatta nyt kantaa onko kehitystä tullut ja minkä verran. Niin onhan siinä merkittävä ero valmennusohjelmien yms. myynnissä markkinointimielessä, onko sitä kehitystä tullut esim. kaksi vai kahdeksan kiloa.

Vähän veikkaan, että Matiaksen asiakkaat ei kuitenkaan miehen lihasmassaa kiloissa mittaile enkä usko, että se heitä ihan loputtomasti kiinnostaakaan. Eiköhän ne itse tuotteet ja palvelu ole siinä bisneksessä ollut se menestys ja sana leviää hyvistä tuotteista.

Vähän veikkaan, että Matiaksen asiakkaat ei kuitenkaan miehen lihasmassaa kiloissa mittaile enkä usko, että se heitä ihan loputtomasti kiinnostaakaan. Eiköhän ne itse tuotteet ja palvelu ole siinä bisneksessä ollut se menestys ja sana leviää hyvistä tuotteista.
Mielikuvilla näissä pelataan. Ei ole kuitenkaan kovin monimutkaisista asioista kyse. Ja varmasti osa ajattelee, jos valmentaja itse pystyy tekemään ~8kg lihasmassaa vuodessa, niin täytyy tietää mitä tekee. Ei tietenkään ole ainut "markkinointikikka", mutta yksi muiden joukossa. Ja tokihan se noin kannattaa tehdä.

Hyvä sijoitus kyllä neljäs raskaassa sarjassa on Matiakselta ja kertoohan se jo, että kovasta kehonrakentajasta on kyse. Että en yritä mitenkään vähätellä täällä ketään.

Ihmiset ja internet on kyllä todella syöpästä :D Aikasemmin jauhettiin 200g kehityksestä, nyt kun sitä olikin 7 kiloa niin sekään ei kelpaa.

Tekijät tekee jne.

Oisko siksi, että kumpikaan noista sun lukemistas ei pidä paikkaansa. Paljon sen ois pitänyt heittää yläkanttiin, että sun mielestä siitä ois oikein sanoa? "

Matias Niemi seisoi tasavertaisena raskaan sarjan lineupissa, ystävällisin terveisin Matias

D37D115E-7AF5-4475-A0EE-9597E963C0C5.jpeg
ED2B65BA-5A61-40E1-9BA7-7C52EA47E323.jpeg
301506D6-AC9C-4918-92F4-89BC0101B568.jpeg
EC13D987-C35D-46EE-9C27-4F94E61C8F0F.jpeg
9C2F0E14-D208-4E03-A8FD-8025DDEB23FD.jpeg
D9F3B235-503C-4C7D-B939-1FA713F815EF.jpeg
E2E6930D-2C57-477F-8A4F-EA00B27C3AC2.jpeg
B01ACB57-A421-4340-AA95-FC146DA88924.jpeg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täytyy kyllä se sanoa, että Matiaksella on hemmetin komea tuo keskivartalo. Vatsat ja kyljet erottuu todella hyvin. Voisi sanoa, että jopa kisojen paras.

"Kisakausi paketissa."

Miksei Matias käy ulkomailla pyörähtämässä jossain classic physique -kisoissa? Vai eikö sopivia kisoja ole koronan takia tarjolla?

En sillai tajua bodauskriteereistä mitään muuta kuin täältä luettuja juttuja, mut Matiaksella on nimenomaan tyylikäs ja esteettinen kroppa mun silmään. Aika pökkelöitä noi kaikki keskivartalot esim. Matiakseen verrattuna. (onks kieli jo tarpeeks ruskee?)

En sillai tajua bodauskriteereistä mitään muuta kuin täältä luettuja juttuja, mut Matiaksella on nimenomaan tyylikäs ja esteettinen kroppa mun silmään. Aika pökkelöitä noi kaikki keskivartalot esim. Matiakseen verrattuna. (onks kieli jo tarpeeks ruskee?)

En Matiasta fanita, mutta onhan nuo muut fysiikat tosi rujoja tuossa rinnalla. Top3 kokonaisuudessaan hyvin mitäänsanomattomia.

En Matiasta fanita, mutta onhan nuo muut fysiikat tosi rujoja tuossa rinnalla. Top3 kokonaisuudessaan hyvin mitäänsanomattomia.
Täytyy sanoa, että omaan silmään ainakin live lähetyksessä sarjan voittaja Jarkko erottautui edukseen kokonaisuutena. Matiaksella on valtavan hieno fysiikka, mutta takaposeissa ottaa niin kovaa takkiin (etenkin tuplat), että mitalisijoille on vaikea päästä.

Täytyy sanoa, että omaan silmään ainakin live lähetyksessä sarjan voittaja Jarkko erottautui edukseen kokonaisuutena. Matiaksella on valtavan hieno fysiikka, mutta takaposeissa ottaa niin kovaa takkiin (etenkin tuplat), että mitalisijoille on vaikea päästä.
Kattelin kans streamia ja siitä sai eri käsityksen kuin noista kuvista. Imo, Matias näytti pienemmältä tai "ohuemmalta" ja Heinonen tuntui olevan ihan väärässä sarjassa (katsoin, että alkukisassa joku oli sijoittanut Tommin sijalle 11!). Tuomarit eturivissä taas näkevät kilpailijat läheltä ja vaikutelma voi olla eri kuin takarivistä katsoen. Eli tuomareihin on vain luottaminen ja arvostelulajista on kyse. Olisko nyt linja ollut hieman enemmän sitä "varsinaista" kehonrakennusta suosiva (vtr O. Kemppainen, Loima) ja vähemmän classic physique. Raskas sarja kaipasi mielestäni nyt säväyttäjää, selvää kärkimiestä tai kahta. Olishan se ollut, kaikella kunnioituksella Pikkalaa kohtaan, hieman noloa jos 54v. olisi vienyt mestaruuden eikä se kait kaukana ollut? Ikävä, ettei Artturi päässyt mukaan. Voittaja ei taida olla mikään some-tähti? Tuomarit tekevät ratkaisunsa, onneksi, päivän kunnon mukaan, eikä somenäkyvyyden tai stillkuvien.

Zone-sarja -42%
Kova kunto oli matiaksella ja hieno suoritus 4. Sija tuossa porukassa. Kuitenkin vähän ihmettelin itse tuota tuplat takaa poseeraustapaa, kun poseeraa kasaan selkää, jolloin se näyttää pienemmältä mitä se oikeasti on. Matiaksen levee selkä edestä ja vatsat/reisi pose on taas suomen top. 3 tän hetken kaikista kisaajista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom