Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On niin raskas kultakello, että pitää sekunnin välein leikata aamukävely pätkää :D
Huomattavasti mukavampaa seurata videoita, jotka on tällä tavalla leikelty.
Aivan liikaa niitä videoita, missä puhe-osioissa ei ole videota leikelty lainkaan. Jos sellaista normaalia vauhtia etenevää keskustelua haluu katsoa/kuunnella niin nauhoittaisi podcastejä. Täähän nyt on vaan mun mielipide, mutta näin se trendi näyttäis menevän.
Jos tällä haluttiin peitellä aivopieruja ja täytesanoja (öööö, äää, miten se nyt meni), niin ehkä vois olla parempi pysähtyä ja puhua se stoori kunnolla putkeen ja jatkaa sitten lenkkiä.
Huoh, taattua pakkis faktaaNo tuohan on tässä ADHD kulttuurissa tuttu juttu. Skidit jaksa kattoa edes normaalia puhetta, jos sitä ei oo leikelty. Tulevaisuudessa meillä on varmaan helvetin hyvän keskittymiskyvyn omaavia janttereita.
No tuohan on tässä ADHD kulttuurissa tuttu juttu. Skidit jaksa kattoa edes normaalia puhetta, jos sitä ei oo leikelty. Tulevaisuudessa meillä on varmaan helvetin hyvän keskittymiskyvyn omaavia janttereita.
No kyllä tuossa pieni totuuden jyvä on. Kannattaa tutustua ADT häiriöön.Huoh, taattua pakkis faktaa
Totta kai se on varmasti lisääntynyt.No kyllä tuossa pieni totuuden jyvä on. Kannattaa tutustua ADT häiriöön.
Totta kai se on varmasti lisääntynyt.
Tuo videoiden leikkaus selkeyttää videoo ja se vaan sattuu olemaan in.
Sekin on yksi vaikuttava tekijä miksi Niemi ja Vatanen on kovimmat somevaikuttajat skenessä. Suurempaan yleisöön ne 10min putkeen puhumiset treenistä ei vaan uppoa.
Täällä aikuiset(?) ihmiset lähes suuttuu kun video ei ole tehty niin kuin itse haluaisi
Ootas jos oot hengästynyt, niin sitten sitä ihmetellään. Niin tai näin, vituiksi menee.Sulta meni nyt pointti ohi.
En minä turhien jorinoiden leikkausta kritisoinut. Katsoppas huviksesi tuo aamulenkki osio uudelleen. Siinä on leikattu 0.5s pätkiä pois ja heti tuli sellainen olo että hengästymistä koitettu piilotella.
Se oli audio ihmisen korville erittäin raskasta kuultavaa ja sen takia annoin palautetta, että ehkä olisi parempi vain olla paikallaan tai sitten rehellisesti läähättää vaan.
En minä turhien jorinoiden leikkausta kritisoinut. Katsoppas huviksesi tuo aamulenkki osio uudelleen. Siinä on leikattu 0.5s pätkiä pois ja heti tuli sellainen olo että hengästymistä koitettu piilotella.
Se oli audio ihmisen korville erittäin raskasta kuultavaa ja sen takia annoin palautetta, että ehkä olisi parempi vain olla paikallaan tai sitten rehellisesti läähättää vaan.
Olen keski-ikäinen, mutta en hermostunut ja viestilläni halusin herättää keskustelua ADT häiriöstä.Totta kai se on varmasti lisääntynyt.
Tuo videoiden leikkaus selkeyttää videoo ja se vaan sattuu olemaan in.
Sekin on yksi vaikuttava tekijä miksi Niemi ja Vatanen on kovimmat somevaikuttajat skenessä. Suurempaan yleisöön ne 10min putkeen puhumiset treenistä ei vaan uppoa.
Täällä aikuiset(?) ihmiset lähes suuttuu kun video ei ole tehty niin kuin itse haluaisi
Katsoin kyllä videon ja ei itseäni haitannut leikkaukset. Samaan tyyliin leikkaa valtaosa tunnetuista tubettajista eikä nekään ole itseä haitannut.Sulta meni nyt pointti ohi.