BB Matias Niemi

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On niin raskas kultakello, että pitää sekunnin välein leikata aamukävely pätkää :D

Huomattavasti mukavampaa seurata videoita, jotka on tällä tavalla leikelty.

Aivan liikaa niitä videoita, missä puhe-osioissa ei ole videota leikelty lainkaan. Jos sellaista normaalia vauhtia etenevää keskustelua haluu katsoa/kuunnella niin nauhoittaisi podcastejä. Täähän nyt on vaan mun mielipide, mutta näin se trendi näyttäis menevän.

Huomattavasti mukavampaa seurata videoita, jotka on tällä tavalla leikelty.

Aivan liikaa niitä videoita, missä puhe-osioissa ei ole videota leikelty lainkaan. Jos sellaista normaalia vauhtia etenevää keskustelua haluu katsoa/kuunnella niin nauhoittaisi podcastejä. Täähän nyt on vaan mun mielipide, mutta näin se trendi näyttäis menevän.

Ei nopeat leikkaukset normaalisti haittaa, mutta jos joka sekunti tulee leikkaus kesken lauseen, tausta menee askelee neteenpäin, äänet dumppaa ja hyppii.. alkaa oleen aika raskasta.

Jos tällä haluttiin peitelä hengästymistä lenkillä, niin ketään ei tällä narrattu päinvastoin nyt tuli ainakin 70 HHhhhhh päätettä peräjälkeen.

Jos tällä haluttiin peitellä aivopieruja ja täytesanoja (öööö, äää, miten se nyt meni), niin ehkä vois olla parempi pysähtyä ja puhua se stoori kunnolla putkeen ja jatkaa sitten lenkkiä.

Jos tällä haluttiin peitellä aivopieruja ja täytesanoja (öööö, äää, miten se nyt meni), niin ehkä vois olla parempi pysähtyä ja puhua se stoori kunnolla putkeen ja jatkaa sitten lenkkiä.

Kuten sanoin, tämä tyyli on selvästi trendi suosituissa videoissa. Eli väitän että ei olisi parempi puhua stooria putkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No tuohan on tässä ADHD kulttuurissa tuttu juttu. Skidit jaksa kattoa edes normaalia puhetta, jos sitä ei oo leikelty. Tulevaisuudessa meillä on varmaan helvetin hyvän keskittymiskyvyn omaavia janttereita.

"Ennen kaikki oli paremmin, öyh ja vöyh." Sama laulu on ollut varmasti joka ikisen sukupolven ikäännyttyä ja ihan hyvin on pärjätty, ja tullaan pärjäämään jatkossakin.

Toivottavasti en koe itseäni koskaan niin boomeriksi, että lähtisin vöyhöttämään tota samaa.

Zone-sarja -42%
No kyllä tuossa pieni totuuden jyvä on. Kannattaa tutustua ADT häiriöön.
Totta kai se on varmasti lisääntynyt.
Tuo videoiden leikkaus selkeyttää videoo ja se vaan sattuu olemaan in.
Sekin on yksi vaikuttava tekijä miksi Niemi ja Vatanen on kovimmat somevaikuttajat skenessä. Suurempaan yleisöön ne 10min putkeen puhumiset treenistä ei vaan uppoa.

Täällä aikuiset(?) ihmiset lähes suuttuu kun video ei ole tehty niin kuin itse haluaisi 😅

Sekin on yksi vaikuttava tekijä miksi Niemi ja Vatanen on kovimmat somevaikuttajat skenessä. Suurempaan yleisöön ne 10min putkeen puhumiset treenistä ei vaan uppoa.

Täällä aikuiset(?) ihmiset lähes suuttuu kun video ei ole tehty niin kuin itse haluaisi 😅

Sulta meni nyt pointti ohi.

En minä turhien jorinoiden leikkausta kritisoinut. Katsoppas huviksesi tuo aamulenkki osio uudelleen. Siinä on leikattu 0.5s pätkiä pois ja heti tuli sellainen olo että hengästymistä koitettu piilotella.
Se oli audio ihmisen korville erittäin raskasta kuultavaa ja sen takia annoin palautetta, että ehkä olisi parempi vain olla paikallaan tai sitten rehellisesti läähättää vaan.

En minä turhien jorinoiden leikkausta kritisoinut. Katsoppas huviksesi tuo aamulenkki osio uudelleen. Siinä on leikattu 0.5s pätkiä pois ja heti tuli sellainen olo että hengästymistä koitettu piilotella.
Se oli audio ihmisen korville erittäin raskasta kuultavaa ja sen takia annoin palautetta, että ehkä olisi parempi vain olla paikallaan tai sitten rehellisesti läähättää vaan.
Ootas jos oot hengästynyt, niin sitten sitä ihmetellään. Niin tai näin, vituiksi menee.

Voi jeesus :D Kyllä on varmaan Niemen markkinointitiimillä taas naureskeltavaa kun lukee näitä juttuja. Vloggaajan aamukävelyvideoita ei ehkä kannata ihan hirveen tarkalla audioihmisen korvalla kuunnella.

Tutustuin tuohon ADT-häiriöönkin ja isoimmaksi syyksi sanotaan ympäristön ja etenkin työympäristön muuttuminen. Eikö tässä juuri haukuttu nykynuoria, jotka tuskin on edes töissä? Hehän tulevat pärjäämään työelämässä hyvin, kun ovat nuoresta asti omaksuneet nykyaikaiset tavat toimia. Pahimmat ongelmat mutuilisin olevan 90-luvulle jämähtäneillä junteilla, jotka eivät hyväksy että maailma muuttuu.

Olen keski-ikäinen, mutta en hermostunut ja viestilläni halusin herättää keskustelua ADT häiriöstä.
Mulle se on ihan sama miten herrat leikkaavat videonsa. Oon videoita seurannut ja niistä pitänyt.

Katsoin kyllä videon ja ei itseäni haitannut leikkaukset. Samaan tyyliin leikkaa valtaosa tunnetuista tubettajista eikä nekään ole itseä haitannut.

Mutta ei se mitään, ihmiset reagoi eri tavalla ja onhan siihen kaikilla oikeus

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom