Massanlisääjistä

painoa tarvis!

joo elikkä ongelma olis tällänen et oon sen 170cm pitkä ja painan 52kg ja haluisin saada painoa nousemaan, yrittäny syödä enemmän mutta pelkällä ruoalla tää paino ei nouse, sen oon huomannu. olisko mitään idiksii millä sais painon nousuu, käyn myös noin 3-4 kertaa viikossa salilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo elikkä ongelma olis tällänen et oon sen 170cm pitkä ja painan 52kg ja haluisin saada painoa nousemaan, yrittäny syödä enemmän mutta pelkällä ruoalla tää paino ei nouse, sen oon huomannu. olisko mitään idiksii millä sais painon nousuu, käyn myös noin 3-4 kertaa viikossa salilla.
Jos paino ei ei nouse vastaus on yksinkertainen... Syöt liian vähän :)) laskeppa joku kerta montako kaloria vedät päivässä naamariin ja montako kulutat, uskaltaisin noin 110% varmuudella väittää että eipä taida olla kauheasti plussalla. Alappa huitasemaan n. 5500 Kcal päivässä niin johan alat turpoamaan ja sitten myös sitä protskuu 2-3g/ rasvaton painokilo päivässä. ;)
Älä sitte ota tosissaan tota 5500Kcal jos kulutat vaan esim 2500 päivässä.. :D

No elä nyt ainakaan mitään super ass mass blastia (tai mitä niitä nyt on) osta. Opettele syömään enemmän. Ihan jokainen ihminen kasvaa syömällä! Lorauta rypsiöljyä joka ruokaan ja syö pari kourallista pähkinöitä iltapalaksi. Opettele syömään niin usein, ettei nälkä kerkeä edes tulemaan.

Jos syöt perunaa vaihda se pastaan, mieluiten tummaan. Lisää ruokaan rypsiöljyä/oliiviäljyä, rasvoista saa helposti kaloreita. Itellä ainakin tulee kaloreista yks tuhat pelkästään rasvoista. Vedä välipaloina esim. tonnikalaa, maitorahkaa johon lisäät esim. rypsäriä. Ite vedän kalorit jaolla p35hh35r30. Ja ennen kaikkee lasket tän hetkiset kalorit ja alat syömään enemmän.

Niin ja ootko syönyt niin paljon kun jaksat? Ja tarpeeks usein. Usein käy niin et jos syö harvoin ni maha ei vedä sitä tavaraa eli muista välipalat.

Kyllä se sieltä lähtee nouseen. Tsemiä vaan!

oon käyttäny tota American Mass Blastii nyt jonkin aikaa ja aattelin kysyy et onkohan se ''laatu'' tavaraa. Vai kannattaisiko ostaa sitä Mass Nutrionin Super Gaineria?

MassBlasti o itseasiassa parhaasta päästä gainereita ravintoarvoiltaan, siinä on 37g proteiinia ja 51g hiilaria /100g. Monessa "laatutuotteessa" on paljo vähempi protskua, varsinki nämä jenkkiläiset nimituotteet o melkee pelkkää sokeria, saattaa olla samankokoisessa annoksessa 15g protskua ja 70g hiilaria. Ainoa huono puoli MassBlastissa mulle on että siinä o paljon laktoosia, muuten käyttäisin itekki pelkkää MassaLaastia :kuola:.

Mulla o positiiviset kokemukset massanlisääjistä, ennen kaikkea helppo tapa saada just haluamansa määrä lisäkaloreita ja protskua, ja yhtä helppo jättää massakauden jälkeen pois ohjelmasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom