:D
Mikä virka muuten tolla kahdella ruokalusikalla vettä on tossa satsissa?
Ei se ole välttämätön, vesi ehkä hiukan tekee siitä kuohkeamman. En kyllä ole varma, aikoinaan köksän tunnilla noin neuvottiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:D
Mikä virka muuten tolla kahdella ruokalusikalla vettä on tossa satsissa?
Elikkäs jos massaa haluat nii 3 lämmintä ateriaa päivässä, aamuisin paljon proteiinia(esim maitorahkaa) ja rasvaa(esim pekoni tms) sitte lisänä reenin jälkeen massanlisääjää. Paljon proteenia ja kaloreita!
Tähän vielä pieni muutos: vesi korvattakoon ihan snadilla lorauksella good ol' punaista maitoa.Anabolic Omelet
Itse sinuna panostaisin enemmän siihen ruokapuoleen. Mahdollisimman puhdasta ja proteiinirikasta ruokaa paljon sekä hyviä rasvoja ja hyviä hiilareita. Mun mielestä nuo massanlisääjät on ihan ok toimittamaan palkkarin virkaa, mutta muuten mä esimerkiksi vetäisin mielummin jotakin heraproteiini-kaurahiutale-rypsiöljy -sekoituksia. Noissa valmiissa gainereissa kun on yleensä ihan törkeästi sokeria.Nyt on tullut käytyä noin 2 kuukautta salilla 5krt viikossa ja kysymys kuuluukin nyt näistä massanlisääjistä, eli kannattaako meikäläisen käyttää sellaista. Tarkoituksena saada isot ja näyttävät lihakset. Pituutta on n. 175cm ja painoa n. 71kg. Tilailin tuossa jokin aika sitten Mutant Massia jota nyt olen ottanut reenin jälkeen sen ns. puolikkaan annoksen. Mutta on nyt alkanut hieman mietityttämään että onkohan se hieman liian "tukevaa" tavaraa. Eli alkaako liikakiloja tulemaan.? Syön yleensä 2 lämmintä ateriaa päivässä.
Ja tosiaan alkoi hieman mietityttämään nämä massanlisääjät, sen verran ristiriitaisia ja erilaisia mielipiteitä on näkynyt ihmisillä olevan niistä.
Ei se ole välttämätön, vesi ehkä hiukan tekee siitä kuohkeamman. En kyllä ole varma, aikoinaan köksän tunnilla noin neuvottiin.
Onko massanlisääjän ja palautusjuoman yhdistäminen päivän aikana enemmän haitallista kuin hyödyllistä vai onko sillä oikeastaan mitään väliä? Extreme XXL massanlisääjää täytyisi ohjeen mukaan ottaa 4 mitallista päivässä.
Luin että massanlisääjät eivät ole kovin hyviä palautusjuomana joten onko järkeä ottaa esim. Fast Reco 2 palautusjuomaa treenin jälkeen vaikka olen jo päivän aikana nautiskellut massanlisääjää?