Massanlisääjät

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Elikkäs jos massaa haluat nii 3 lämmintä ateriaa päivässä, aamuisin paljon proteiinia(esim maitorahkaa) ja rasvaa(esim pekoni tms) sitte lisänä reenin jälkeen massanlisääjää. Paljon proteenia ja kaloreita!

Loistava posti pnuQ! :D

Todellakin oon samaa mieltä et hyvän ruokavalion pitäis pohjata johonkin ihan muuhun kuin gainerisheikkeihin. Ei se gaineri paskaa ruokavaliota mitenkään pelasta.

Elikkäs jos massaa haluat nii 3 lämmintä ateriaa päivässä, aamuisin paljon proteiinia(esim maitorahkaa) ja rasvaa(esim pekoni tms) sitte lisänä reenin jälkeen massanlisääjää. Paljon proteenia ja kaloreita!

Tärkeäksi kylläkin nousee massan hankinnnassa myös hiilarit joita erityisesti aamulla tulee hankkia

Anabolic Omelet
Tähän vielä pieni muutos: vesi korvattakoon ihan snadilla lorauksella good ol' punaista maitoa.

Offtopic, mutta kun en löytänyt ketjua niin..Miten on kun tuossa fastin hera80 on jonkun verran laktoosia ja mulla on laktoosi-intoleranssi, joten imeytyykö se proteiini siellä vaikka mulla sellanen nyt onkin..? Ei siitä kovin pahoja vatsaoireita tullut, ehkä hieman murahtelua..

Nyt on tullut käytyä noin 2 kuukautta salilla 5krt viikossa ja kysymys kuuluukin nyt näistä massanlisääjistä, eli kannattaako meikäläisen käyttää sellaista. Tarkoituksena saada isot ja näyttävät lihakset. Pituutta on n. 175cm ja painoa n. 71kg. Tilailin tuossa jokin aika sitten Mutant Massia jota nyt olen ottanut reenin jälkeen sen ns. puolikkaan annoksen. Mutta on nyt alkanut hieman mietityttämään että onkohan se hieman liian "tukevaa" tavaraa. Eli alkaako liikakiloja tulemaan.? Syön yleensä 2 lämmintä ateriaa päivässä.

Ja tosiaan alkoi hieman mietityttämään nämä massanlisääjät, sen verran ristiriitaisia ja erilaisia mielipiteitä on näkynyt ihmisillä olevan niistä.

Nyt on tullut käytyä noin 2 kuukautta salilla 5krt viikossa ja kysymys kuuluukin nyt näistä massanlisääjistä, eli kannattaako meikäläisen käyttää sellaista. Tarkoituksena saada isot ja näyttävät lihakset. Pituutta on n. 175cm ja painoa n. 71kg. Tilailin tuossa jokin aika sitten Mutant Massia jota nyt olen ottanut reenin jälkeen sen ns. puolikkaan annoksen. Mutta on nyt alkanut hieman mietityttämään että onkohan se hieman liian "tukevaa" tavaraa. Eli alkaako liikakiloja tulemaan.? Syön yleensä 2 lämmintä ateriaa päivässä.

Ja tosiaan alkoi hieman mietityttämään nämä massanlisääjät, sen verran ristiriitaisia ja erilaisia mielipiteitä on näkynyt ihmisillä olevan niistä.
Itse sinuna panostaisin enemmän siihen ruokapuoleen. Mahdollisimman puhdasta ja proteiinirikasta ruokaa paljon sekä hyviä rasvoja ja hyviä hiilareita. Mun mielestä nuo massanlisääjät on ihan ok toimittamaan palkkarin virkaa, mutta muuten mä esimerkiksi vetäisin mielummin jotakin heraproteiini-kaurahiutale-rypsiöljy -sekoituksia. Noissa valmiissa gainereissa kun on yleensä ihan törkeästi sokeria.

Ei se ole välttämätön, vesi ehkä hiukan tekee siitä kuohkeamman. En kyllä ole varma, aikoinaan köksän tunnilla noin neuvottiin.

Veden merkitys munakkaassa on siinä ettei siitä tule paistettua munaa vaan munakasta. Perinteisen ohjeen mukaanhan vettä laitetaan yksi ruokalusikallinen per muna, mutta tuon veden määrää säätelemällä voi vaikuttaa aika paljon lopputulokseen, mitä enemmän vettä sen löysempää se valmis munakas on

Hi dear here are some tips for weight gaining
Eat more calories
Make smart choices
Protein is important
Snack a lot
Fluids help too
Intensify workouts
Space out your workouts
Be consistent

Onko massanlisääjän ja palautusjuoman yhdistäminen päivän aikana enemmän haitallista kuin hyödyllistä vai onko sillä oikeastaan mitään väliä? Extreme XXL massanlisääjää täytyisi ohjeen mukaan ottaa 4 mitallista päivässä.

Luin että massanlisääjät eivät ole kovin hyviä palautusjuomana joten onko järkeä ottaa esim. Fast Reco 2 palautusjuomaa treenin jälkeen vaikka olen jo päivän aikana nautiskellut massanlisääjää?

Onko massanlisääjän ja palautusjuoman yhdistäminen päivän aikana enemmän haitallista kuin hyödyllistä vai onko sillä oikeastaan mitään väliä? Extreme XXL massanlisääjää täytyisi ohjeen mukaan ottaa 4 mitallista päivässä.

Luin että massanlisääjät eivät ole kovin hyviä palautusjuomana joten onko järkeä ottaa esim. Fast Reco 2 palautusjuomaa treenin jälkeen vaikka olen jo päivän aikana nautiskellut massanlisääjää?

Kyllä massanlisääjät on ihan kelpo palkkareita... sis. nopeita hiilareita jota olis hyvä saada treenin jälkeen ei siitä siis mitään haittaa ole, vaikka sellaista olen kuullut että massanlisääjien proteiini on huonolaatuisempaa verrattuna vaikka proteiinijauhoihin.

Itse ottaisin kuitenkin vaikka ennen treeniä proteiinidrinksun ja treenin jälkeen massanlisääjää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom