Massanlisääjä smoothiet --> kova väsymys, heikotus jne.

Hei olen 18v opiskelija poju olen yrittäny nostaa painoa mut se ei nouse millään tarvitsisin apua et syönkö tässä vähän vai??.
Syön aamulla 100g kaurahiutaleita 3 kananmunaa 1 valkuainen 2 palaa ruisleipää.
Lounas 100g Jasmiiniriisiä 100g kananfilee 2 palaa ruisleipää.
Välipala 100g kaurahiutaleita 28g Whey proteiinia.
Päivällinen sama kuin lounas.
Iltapala 100g kaurahiutaleita 100g rahkaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei olen 18v opiskelija poju olen yrittäny nostaa painoa mut se ei nouse millään tarvitsisin apua et syönkö tässä vähän vai??.

Jos paino ei nouse, silloin syö liian vähän. Pitää syödä enemmän. Noihin määriin on paha ottaa mitään kantaa tietämättä minkä kokoinen olet ja paljonko kulutat, mutta kasvikset ja hyvät rasvat tosta ainakin puuttuu kokonaan.

176 cm 70,3kg kulutus 2200 kcal.

Kalorilaskurin mukaan kulutat rapiat 2000 kcal tekemättä yhtään mitään, joten tossa ei taida olla huomioituna treenin kulutusta / muun arkiaktiivisuuden kulutusta. Joka tapauksessa jos paino ei nouse, syö liian vähän. Syö enemmän ja muista ne rehut + hyvät rasvat. Tossa on nipin napin 40 grammaa rasvaa mikä on ihan liian vähän, pitäis olla karkeasti gramma per painokilo. Kalorilaskurin mukaan tossa on vajaa 2300 kcal eli ei mikään ihme, ettei paino nouse. Ps. Kalorilaskuriin voi itekin laittaa syömisensä ja katsoa miltä näyttää. Ei tartte odotella että joku täällä ehtii jaksaa ja viittii laskea ;)

helppo tapa lisätä rasvoja on syödä vaihteluks kalaa ja jauhelihaa, pähkinöitä välipalalla, puuroissa öljyä tms, alkaa tulee kaloreita enempi :) ja toki mukaan hedelmiä, marjoja, rehuja. banaaneja vaikka aamulla ja illallakin jos vaan mahaan mahtuu.

Laskin nyt jotenkin et tarviin päiväs 70-80 grammaa rasvaa eiköhän noilla tuu kcal ihan hyvin.

30-40 grammassa rasvaa lisää (jos otat esim pelkkänä öljynä, etkä vaikka lohena jossa myös proteiinia) on 270-360 kcal. Grammassa rasvaa on siis 9 kcal. Oltaisiin siis noin 2500 kcal yhteensä, mikä lienee sun treenipäivän kulutus, jos muuten arkiaktiivisuus ei ole korkea, eli et esim. tee fyysistä työtä tai päivälle ei tule paljon hyötyliikuntaa. Kulutuksen mukainen syöminen ei vielä kasvata massaa vaan pitää painon samana. Eli vieläkin lisää ruokaa. Iän puolesta voit olla muutenkin vielä kasvuiässä, joten ihan rohkeasti lisää ruokaa napaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom