Massan lisäys ilman hiilareita (suositelkaa ruoka-aineita)

Toiv ei kettää hermostu postailen "lähes" samast aiheesta tänne mut kuitenkin.

On tullu jo todettua ettei hiilarit sovi itelle.. aina niistä tulee se paska ja väsyny olo.
Joten aattelin kokeilla nyt saada painoa ihan ilman hiilareita.. tai pikemminkin vähillä hiilareilla.

Mun on HELVETIN vaikea saada painoa muutenkin. Yks ylilääkäri kerran selitti mulle että johtuu myös laktoosi-intoleranssista. Laktoosivammaisilla kuulemma paljon vaikeampi saada painoa.. johtuu ravinnon jostain imeytymisongelmista.

Ainoast kilot olen Oikeasti saanut tinttaamalla massanlisääjää hirveillä Malto annoksilla. No siitä ei hyvä seurannu --> jatkuva väsymys ja voimattomuus.

Tässä esimerkki kuinka vaikea mulla on painoa saada.. tehtii frendin kaa testi.. käytiin joka ikinen pvä 2 kuukauden ajan syömäs kebabin ranskalaisilla.. ja päälle sit viel muut välipalat ja ateriat päivässä.
Ite en lihonnu grammaakaan (en harrastanut mitään aerobista) ja kaveri lihos 11 kg, että silleen :D

Alkaa suoraa sanottuna ottaa AIVOON se et on nii perkeleen työlästä sitä painoa saada.

Neuvokaa jotain hyviä ja suht edullisiakin kaloripommeja vaikka listana.

Jotain runsaskalorisia ruokia mitä syön paljon on rasvainen lohi, pähkinät (ei pysty joka pvä syömään), suklaasoijamaito.. ja ei tuu nyt kaikkee heti mieleen.

Miksi mun pitäis kaloreita sit saada nii paljon? omal kohal oon huomannu jo vuosien saatos et jos en vähintään 3000kcal päivässä saa niin paino ei nose grammaakaan.

Tuntuu täl hetkel muutenkin helvetin "rankalta" rupee yhtäkkii vähähiilariseen ravintoon.. mut katotaa mitä siit tulee. Painon laskua en vain halua todellakaan.

koko itellä nyt 85kg / 175cm.

Oletan, että ruokavalio on kunnossa ja kalorit kondiksessa ettei tarvi mitään fundamentaalia muutella ruokavaliossa. Hienosäätönä kylmäpuristettua rypsi ja/tai oliiviöljyävaan naamariin niin johan alkaa tulemaan kaloreita. Jos ei uppoa sellasenaan niin sotket salaattien ja muun ruuan sekaan. Suosittelen ns. see food dieettiä, aina kun näet ruokaa niin syöt :)

Miksi mun pitäis kaloreita sit saada nii paljon? omal kohal oon huomannu jo vuosien saatos et jos en vähintään 3000kcal päivässä saa niin paino ei nose grammaakaan.

85kg on melko runsas paino 175cm pitkälle. Tuo voi osaltaan selittää sitä miksi on vaikea nostaa painoa... Millanen rasvaprosentti sulla on?

No mähä syön melkee aina ku mahollista :D mut kyse oli siitä etten enää voi syödä mitä tahansa kun kärsin hiilareista.

Rasvaprosenttini on melko alhainen.. viime "pikamittauksen" mukaan jotain 10. tai ei se mikää kovin alhanen ole mutta siis esimerkkinä korostaisin että nää harvat kilot mitä tullut niin on ollut ihan hyvin lihasta.. kun rasva ei mun kroppaa tahdo MILLÄÄN kerääntyä eikä ole vielä koskaan oikee kerääntynytkään.

Painonsaanti on ollut hidasta. massanlisääjälläkin sain sitä MAX kilon verran kuussa. ei koskaan suurempaa nousua.

Tavoite paino itellä on 95kg. Elkää kysykö miksi.. haluan vain isommaksi. Saa se tulla rasvankin muodossa. Kunhan sitä painoa saisi vaan nostettua :)

85kg (todella) pienissä rasvoissa näyttää jotenkutensakin tältä
85kg-Reza_Bagher_Zadeh-Morteza_Oveisi_Pakniyat.webp

Ois hauska nähdä kuvia threadin aloittajasta ja myös siitä onko kemiallista valmennusta mukana kuvioissa :) Miten tuo 10% rasvat on mitattu? 10% rasvoilla 85kg 175cm on melko saaketin kova kunto imho.

Ei minun tarvitse sitä kysyä, riittää kun kysyt itseltäsi. Tuossa nimittäin ei ole mitään järkeä.

En ehkä osannu selittää tarpeeks hyvin. En siis väkisin mitään Läskiksi halua.
Treenaan rankasti joten haluan vaan saada sitä painoa siinä samalla.
Mulla on nii sairas aineenavaihdunta että jos yksiki lämmin ateria jo unohtuu pvässä ni paino laskee.

Ja niinä kausina ku on tullu syötyä vaikka huonosti ja paino on jopa laskenu ni myös tulokset on laskeneet. Siksi haluan reenaamisen myötä pitää huolen että myös paino nousisi sen myötä.

Joo myönnettäköön että tuo rasvaprosenttini mitattii varmaa aivan päi vittua kaverin tällä jollain vehkeellä. Mulla ei sinänsä ole mitään tietämystä rasvaprosentista ja sen suhteista. Mutta mulla ei sitä ns. läskiä pahemmin ole näkynyt kehossa ikinä.. sitä ajoin takaa. kun ei kroppaan se keräänny.

Ennen kun lähtisin mättämään kaloreita keskittyisin tuohon ravinnon imeytymiseen. Aika paha kasvattaa lihaksia ja mättää ruokaa jos safka ei imeydy kunnolla. Rami Aaltosen blogissa on ainakin noita ravinnon imeytymiseen liittyviä asioita..

Halpoja ja kaloripitoisia ovat kananmunat, paljon protskua ja rasvaa + vitamiineja yms. Teet vaikka iltapalaks kunnon munakkaan jostain 7 kokonaisesta kananmunasta ja siihen lihaa ja ehkä jotain kasviksia ja paistamiseen loraus öljyä nii kyllä siin alkaa kalorit tulee, jos nyt niitä tarttee lisätä.

Jos et tyydyttynyttä rasvaa pelkää niin hyvä tapa lisätä kaloreita on punainen maito johon sekoitat kermaa (esim. 2 dl maitoa + 1 dl kermaa, tekee lähes 500 kaloria) Tai sitten juot teetä/kahvia kermalla jos haluat vähemmän hiilaria.

Jos et tyydyttynyttä rasvaa pelkää niin hyvä tapa lisätä kaloreita on punainen maito johon sekoitat kermaa (esim. 2 dl maitoa + 1 dl kermaa, tekee lähes 500 kaloria) Tai sitten juot teetä/kahvia kermalla jos haluat vähemmän hiilaria.

Mainittinkin aiemmi et mul on laktoosivamma. Joudun ostaa 100% laktoositonta safkaa. Eli punanen maito ei käy.

Suomesta löytyy ainoostaan yksi 100% laktoositon heraproteiinivalmistekin.. ISO-100. Siitäki joutuu maksaa sen 70euroa /1,3kg.

jahas tä on taas tätä... mitä enemmän läskiä, (ja läskistä kun on aina kyse, ihmiset sanoo vaan massa koska läski kuulostaa pahalta tai on muutenvaan tyhmiä) sitä huonommin lihaskasvaa ja voimat kehittyy. ja läskiä nyt kun haluat 10 kiloa lisää niin sitä saa yhdistämällä rasvat ja hiilarit.. että onnea matkaan vähä hiilihydraattiseen massakauteen

Mainittinkin aiemmi et mul on laktoosivamma. Joudun ostaa 100% laktoositonta safkaa. Eli punanen maito ei käy.

Suomesta löytyy ainoostaan yksi 100% laktoositon heraproteiinivalmistekin.. ISO-100. Siitäki joutuu maksaa sen 70euroa /1,3kg.

Kermaakaan ei taida täysin laktoosittomana löytyä...

leaderin 100% whey eksoottiset hedelmät ja banaani vanilja on laktoosittomia ja hintaa on 56,90 2,2kg

voisitko laittaa linkkiä et missä ois maininta että tossa ei oo laktoosia lainkaan? en löytänyt haulla.
ei ole edes Leaderin sivuilla mitään mainintaa laktoosista
http://www.leader.fi/fi/urheiluravinteet/100-whey-protein

Tämä on täl hetkel ainut 100% laktoositon hera jota suomen markkinoil tiedän:
http://www.*******/product_detail.asp?iconclick=finnish&prod_id=31

kyllä kuohukermaa saa Laktoosittomana. ihanasti joutuu siitäkin sen tuplahinnan normaalikermaan verrattuna maksamaan. ei auta valitus.

juu tosi paskasti leaderin omil sivuillaki infoo noista tuotteista mut pussinkyljessä ainaki lukee lactose free, en sitte tie.. soitan tehtaal...

Back
Ylös Bottom