Massakuuri ja vatsalihakset

Timba79 sanoi:
Sitten lisäkyssäriä aiheeseen, eli moniko tekee sen ihan suorilta jaloilta?? ja sitten ei mitään machobullshittiä vaan ihan totuuden mukaset vastaukset. Mulla ainakin riittää polvilta kun teen rutistukset ensin ja sellaset 10-15 rauhallista toistoa niin enempää ei pysty tekeen, näitä siis 3 sarjaa.

Rauhallisesti ja hallitusti jos tekee niin tuo suorinjaloin tekeminen kuulostaa aika sairaalta. Parempi hitaasti ja kunnon venytyksellä kuin kiireellä selkälihaksilla vääntämällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Talakanpinskeli sanoi:
Olen tässä alhaiseen painooni kyllästyneenä jonkinlaiselle massakuurille ryhtynyt. Käytännössä se tarkoittaa vain sitä että pyrin syömään helvetisti, mutta ajattelin tilata myös jotain lisäravinteinta. Ensin ajattelin noita valmiita gainereita kunnes tajusin että samanhan saa aikaan ostamalla ite proteiinit ja hiilihydraatit ja sekoittamalla ne. Minkä merkkisiä proteiineja ja muita siis olisi hyvä ostaa massan hankinnan kannalta, palautusjuomaahan tässä ei siis haeta. Ja jos on jotain muuta sanottavaa asiasta niin olen hyvin kiinnostunut.

Hyvän ja halvan "massajuoman" saa, kun ostaa jotain perusheraa, lisää siihen hiilareiksi kaurahiutaleita/banaania/maitoa ja rasvaksi ruokaöljyä/maapähkinävoita. Maku on karmea, mutta nenästä kiinni pitäen menee alas. :)

Tässä on lisää reseptejä niille, jotka ovat yhtä kovia sekä keittiön että salin puolella: http://www.deepsquatter.com/shake.htm

:thumbs:

Mulla tässä rahatilanne alkaa kans paranemaan, niin olisko tämmönen ateriointi hyvä?
07.00 Pari sämpylää, 0,5 litraa kaakaoo ja protskudrinkki (en osaa syödä aamulla kunnolla)
11.00 Kouluruoka ja puol litraa maitoo
14.00 Protskudrinkki
17.00 Kotiruokaa (esim. kanaa/kalaa/muuta lihaa/riisiä/pastaa/muusia/paljon maitoo...)
19.00 Kotiruokaa
22.00 Protskudrinkki

Muuten drinkit jotain hyvää protskua, kuten pure whey, mutta iltaan lisäks kaseiinia joku ~puolet... Miltä kuullostais?

Treenipäivinä johkiin väliin palautusjuoma... ;)

KäveleväRuumis sanoi:
Rauhallisesti ja hallitusti jos tekee niin tuo suorinjaloin tekeminen kuulostaa aika sairaalta. Parempi hitaasti ja kunnon venytyksellä kuin kiireellä selkälihaksilla vääntämällä.

Niin minustakin, sillä mullakin on kuitenkin vatsalihakset aika kovassa kunnossa ja suorilta jaloita ei tule mitään, eikä saa mitään tuntumaan vatsaan. Mutta 12 toistoa polvilta rauhallisesti tehtynä polttelee jo ihan mukavasti. Mulla toimii ainakin hyvin toi, että tekee ne rutistukset pohjalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom