massakausi/lisäravinteet/ruokavalio

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jatkat massakautta niin kauan, kunnes on kertynyt liikaa rasvaa. Mitään lisäravinteita ei välttämättä tarvitse käyttää. Jos kuitenkin liikaa rahaa on, voi ostaa jotain palkkaria (heraa, maltoa), kreatiinia, omega-3 ja/tai monivitamiinilisän.
Väärin. Tilaamalla ison kasan halpaa heraa, SÄÄSTÄÄ rahaa :)

Itse olen kyllä huomannut parhaat tulokset vatsoissa kun ne reenaa monta kertaa viikossa.

No se on vähän yksilöllistä. Frank Zane nyt treenasi niitä joka päivä 1000 toistoa, mutta taas Lee Priest ei tee ollenkaan. Tiedän, että kaverit nyt on huonoja esimerkkejä tähän :( Silti on tyhmää tehdä vatsoja sekä perjantaina että lauantaina. Ei hauistakaan tehdä kahtena päivänä peräkkäin. Treenaisin vatsoja niinkuin jako vaatii. Jos on 1-jakoinen niin sitten joka treenissä, jos 2-jakoinen niin joka toisessa ja jos kroppa kerran viikkoon esim. 4-jakoinen niin silloin kerran tai korkeintaan kaksi riippuen onko panostamisen tarvetta.

Hups enpäs huomannut että perjantainakin on vatsoja. Ei toki ole fiksuinta perättäisinä päivinä. Mutta jos haluaa tehdä vatsat 3 x vko niin sitten vaikka tuossa keskiviikkona pistää paloille poltetta :)

herätellääns tätä ketjua..eli kuin paljon kaloreissa pitäisi massakudella syödä? pituutta mulla 181 ja paino apaut sata. Syön jokapäivä vajaan kilon rahkaa plus kaikki mitä kaapista löydän.. Whey proskua ja kreatiiniä lisäravinteena. Noi kalorithan täytyisi pitää plussalla massakuadella eikö? Mutta mikä on normaalikulutus ja kinka paljon ja mitä tulisi syödä jotta saa riittävästi kaloreita?

Suositut

Back
Ylös Bottom