Mitähän tähän nyt pitäis sanoa.. En lähtis itkemään ton + 1kilon perään, koska sehän nyt on oikeastaan ihan normaalia painon vaihtelua. Voin tähän väliin sanoa olen itse lihonut tässä viime syksystä n. 17kiloa. ;o Joo, kyllä luitte oikein. Tähän väliin taas pitää korjata sellainen asia, että olin tuolloin sen 10kiloa alipainoinen ja nytkin olen suht. hoikka mutta on sitä lihastakin tullut kun habaa kasvanut aika hurjasti, olkapäät pyöristyneet ja reidet erottuvat melko kivasti. Ylimmät vatsapalatkin näkyvät mutta heikosti. Toisaalta voin sanoa että olen onnellinen siitä, että olen treenannut ihan alusta asti tavoitteelisesti kunnon ohjelmilla ja määrätietoisesti. Jos olisin tosiaakin lihonnut siitä normaalipainosta tuon reilun 20kiloa niin kyllä itkua vääntäsin. Tosin, kyllä vain on sitä läskiäkin tullut, vähän liikaakin. Nyt olisi tarkoitus saada se 6-8kiloa kiloa sitä rasvaa pois kesään mennessä. Mihinkään paniikkiin en ole kuitenkaan antanut itseni painua, sillä olen alusta asti tiedostanut sen mitä lihaksikkaan ja kiinteän kropan saaminen vaatii.