Massakauden aloittaminen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Moi! Olen 18-vuotias tyttö ja harrastanut kuntosalitreenaamista puolen vuoden ajan. Aluksi sarjapainot nousivat vauhdilla ja vartalokin muuttui hieman toivottuun suuntaan. Voisin sanoa, että viimeisen 3kk ajalta ei ole tapahtunut kehitystä juuri mihinkään suuntaan. Koko lapsuuden ja teini-iän harrastetun urheilun lopettaminen toi hieman ylimääräistä painoa, jota pudottelin miinuskaloreilla pois. Ylipainoinen en ole koskaan ollut, mutta muuttunut keho tuntui äärimmäisen pahalta katsottavalta. Pudotin painoa 5kk sitten noin. 4 kiloa ja aloitin kuntosalilla aktiivisesti treenaamisen. Kalorit ovat olleet kuluneen 6kk aikana noin. 1500-1600kcal/ pv. En tiedä mistä johtuen sain hormoonitoimintanikin täysin sekaisin, sillä kuukautisia ei näkynyt melkein puoleen vuoteen. Miinuskaloreilla olo jatkui lokakuun alusta joulukuun loppuun. Keho kiristyi hieman ja rasva paloi, mutta en ole silti läheskään tyytyväinen, kovasta työstä huolimatta. Lihasten kasvatus on todellakin tavoitteena ja olen valmis tekemään paljon töitä. Jonkin asteiset tulokset kuitenkin motivoisivat paljon. Nyt tammikuun alusta olen syönyt melko huolimattomasti enkä ole syömisiäni tarkkaillut. Paino on jonkin verran noussut. Mitat tällä hetkellä (178/64) ja kaloreita juuri se 1600. Kysyisin siis, että kuinka paljon kaloreita mun tulisi syödä päivittäin? Lihasten kasvun ja kehittymisen saamiseksi. Arki on melko aktiivista. Kävelylenkit koiran kanssa päivittäin, kuntosalilla treenaaminen noin. 5-6 kertaa viikossa. Mikä olisi paras keino vahvemman kehon, suorituskyvyn parantamisen ja lihasten kasvun kannalta, kuitenkin ilman huikeaa ylimääräsitä rasvakerrosta? Miinuskaloreiden jatkaminen vai ruoan määrän ja kaloreiden lisääminen? :-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom