Mass2 vs. Mass Blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Luuska
  • Aloitettu Aloitettu
Söörtsasin kaikki topiicit mutta en löytänyt spekulointia kumpi olisi parempi. Sisältö näyttää paperilla suht samalta. Sen tiedän että Mass2 sisältää rutkasti sokeria. 30g/100g. Tarkottaako toi 30/100 sokerin osuutta hiilarista vai koko jauheesta. Paljonkos Blastissa on sokeria? Semmosen käsityksen oon saanu että Mass2 sisältää parempaa proteiinia. Mistä sitte noin radikaali hintaero? 6e/kg. Molempien maut taitaa olla kyllä aika herkkuja?:kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla mass blast ketjussa Mike vähän veikkaili että Mass2 oisi Mass Blastia pienemmässä paketissa. Pakkauksen kokoero vaikuttaa varmasti tuohon hintaan ainakin jonkin verran.

Jos itse kampailisin kumman ostaisin, Mass2:sen vai Blastin, niin minun rahani menisivät Blastiin, tosin en käytä tuommoisia, mutta voisi kokeilla joskus.. :rolleyes:

Luuska sanoi:
Semmosen käsityksen oon saanu että Mass2 sisältää parempaa proteiinia.
Olen itse kiinnittänyt huomiota siihen, että Mass2:n ravintosisällössä mainitaan heraproteiinikonsentraatti ensin ja sitten maitojauhe, Massblastissa toisinpäin. Ravintosisällössähän mainitaan ainesosat järjestyksessä siitä mitä on eniten.

Enpä ole huomannut eroa palautumisessani käyttäessäni Massblastia tai jauhoa, jossa on pelkästään heraisolaattia proteiinina. Blastissa säästyy euron verran per laaki.

Suositut

Back
Ylös Bottom