Mass2 vai Pro Gainer?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rookiee
  • Aloitettu Aloitettu
pexxi sanoi:
Palkkareitahan on moneen lähtöön..
Itse olen käyttänyt Muscle Plussaa, Pro Gaineria, Reco Poweria etc. Myös Evon tuotteita on ollut käytössä... mikä lienee näiden ero sitten käytännössä? Vai onko näin että "halpis" palkkarit ovat eri valmistajiltakin suht samanlaatuisia? Mitä mieltä olette asiasta?
Eipä noissa palkkareissa ole eroa hirveesti. Tai no evon palkkareissa on ainut ero että niissä on pelkästään heraisolaattia ja se erottaa sen muiden valmistajien palkkareista. Mutta eipä nyt noin yleensä noilla palkkareilla ole hirveätä eroa, paitsi ehkä noin hiilareiden ja proteiinien suhteet toisiinsa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
aivan, usein niissä oon vaan suhde erot ja proteiinilaatu erot. malto on samaa kaikkialla, ja dextro myös, hera jne.... maku on yleensä eri :D

Palkkareissahan on proteiinia senkin että hiilari-protsku sekoitus täyttää glykogeenivarastot nopeammin kuin pelkkä hiilari. En tiedä mikä on optimaalinen suhde että energiat palautuvat nopeimmin, mutta ainakin HT-R:ssä on proteiinia huomattavati hiilareita enemmän.

HT-R on enemmän voimapuolen juttuja, hyvä protu-hiilari suhde on 1:1 tai jopa 1:2 mutta liiasta hiilarista ei mulla ainakaan tule muuta kuin paha olo, sali treeneissä ei kuitenkaan paljoa kuluta.

Mömmö sanoi:
HT-R on enemmän voimapuolen juttuja, hyvä protu-hiilari suhde on 1:1 tai jopa 1:2 mutta liiasta hiilarista ei mulla ainakaan tule muuta kuin paha olo, sali treeneissä ei kuitenkaan paljoa kuluta.
Niinpä. Salitreenissä ei kuluta niin paljon hiilaria kuten aerobisessa niin ei ole tarvetta laittaa 100g maltoa palkkariin. Tosin muutamia on jotka puhuvat malton puolesta ja varmaan kuuluisin on meidän Suomen oma Godzilla Kokkonen. Mies sanoo nettisivuillaan, että palkkarissa olisi hyvä olla 1g maltoa per painokilo joten Godzillan palkarissa on noin 120g maltoa.:D
Mutta toisaalta eipä miestä voi verrata meihin tavallisiin kuolevaisiin.:rolleyes:
BTW mitä olette mieltä tuosta Arin palkkari menetelmästä?:confused:

no jos kuvitellaan 1:2, niin kyllä toi 1g per painokilo on aika hyvä, ehkä pikkuisen liikaakin. jos painat esim. 80kg, ja pistät 40g palkkariin prodee, niin tulee se 80g hiilaria. mutta jos pistää 30g prodee ( itse painan noin 75kg ) kuten minä teen, niin 1:2 tulee 60g hiilaria. eli ei tule se 1g per painokilo. oma palkkarini on yleensä 30g/50g hiilarivoittoinen, eli melkein 1:2, mutta kyllä toi 1g per painokilo on aika paljon, ellei kaloreita puutu

massia geinaat syöt fastii hiiltä reippaasti ja rassii kans kunnolla ja sitte proota noin 3-4g/kg ja johan massit nousta...

NGV sanoi:
BTW mitä olette mieltä tuosta Arin palkkari menetelmästä?:confused:

Myös Mauri "pappa" Heikkinen on maininnut että 1g per painokilo hiilaria kannattaa laittaa palkkariin, hyvin näköjään toimii mutta on ne eritason kavereita, ei ehkä kannata ottaa mallia.

Mömmö sanoi:
Myös Mauri "pappa" Heikkinen on maininnut että 1g per painokilo hiilaria kannattaa laittaa palkkariin, hyvin näköjään toimii mutta on ne eritason kavereita, ei ehkä kannata ottaa mallia.
Aivan itsekkin sanoin jotain näin tuolla ylempänä:
minä itse sanoi:
Mutta toisaalta eipä miestä voi verrata meihin tavallisiin kuolevaisiin. :rolleyes:

ostin juuri tota mass2 nii miten sitä kannatais vetää, treeni päivinä ja väli päivinä vai miten ja voiks sitä vetää ennen reenii ja jälkee?:kippis1:

Minä ainakin vedän joka arkipäivä koulussa, kouluruuasta kun ei paljoa proteiinia saa niin mass2 auttaa, toisaalta myös nestemäisenä saa ahdettua vielä lisäkaloreita koneeseen joka on varmasti hyvä juttu usealle bulkkaajalle jolla on ongelmia ruokahalun ja mahan vetävyyden kanssa.

latausjuomana otan mehua ja heraa.
palautusjuomana hera ja malto.

Itehä oon 15v, (laiha). 177cm pituutta ja n.56-57kg painoa. Riittääkö tämä ruoka päiväksi?:

Aamiainen: 2 ruisleipää ja päällä kinkkua ja juomaksi maitoa

Lounas: riippuu mitä koulussa sattuu olemaan yleensä 1 lautasellinen ja maitoa

Välipala: ruisleipää,banaani tai jokin leivos ja maitoa juomaksi

Päivällinen: esim. 3-5 perunaa ja 5-8 lihapullaa tai keittoruokaa yleensä 2 lautasellista ja juomaksi 2-5 maitolasillista

Illallinen: 2 ruisleipää ja maitoa

Itehä oon 15v, (laiha). 177cm pituutta ja n.56-57kg painoa. Riittääkö tämä ruoka päiväksi?:

Aamiainen: 2 ruisleipää ja päällä kinkkua ja juomaksi maitoa

Lounas: riippuu mitä koulussa sattuu olemaan yleensä 1 lautasellinen ja maitoa

Välipala: ruisleipää,banaani tai jokin leivos ja maitoa juomaksi

Päivällinen: esim. 3-5 perunaa ja 5-8 lihapullaa tai keittoruokaa yleensä 2 lautasellista ja juomaksi 2-5 maitolasillista

Illallinen: 2 ruisleipää ja maitoa

Protskut ja rasvat eivät ainakaan riitä. Hiilareitahan tuossa tulee mutta ei paljoo muuta. Niinkuin ekalla sivulla sanottiin tee 40/40/20 jako. Syö omista ruoista se 3000 kaloria ja siihen päälle vielä varmuuden vuoksi se kouluruoka.

Vielä olis semmosta, että käytän tällä hetkelle fastin Muscle+ treenien jälkeen, eli 3-4 kertaa viikossa. Suositteletteko mielummin pro gainer vai mass2? Vai onko jotain mikä sopisi minulle paremmin?

Vielä olis semmosta, että käytän tällä hetkelle fastin Muscle+ treenien jälkeen, eli 3-4 kertaa viikossa. Suositteletteko mielummin pro gainer vai mass2? Vai onko jotain mikä sopisi minulle paremmin?
Miksi vaihtaisit palkkarin jossa on 50-50 hh ja p gaineriin? Muistaakseni pro gainerissa on vähemmän protskua kuin mass2:sessa. En tosin ole varma. Jos noista pitäisi valita toinen olisi mass2, koska oletan siinä olevan järkevämpi proteiinin ja hiilarin suhde, joku lähelle 50-50. Oisko joku 30g protskua ja n. 40g hiilaria.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom