MULTI Mass Effect 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lomax
  • Aloitettu Aloitettu
^Mikset sitten synkkaa padias tietokoneeseen ja pelaa sillä? Ja se klippi ei voi tulla kai edes ensimmäisellä läpipeluu kerralla. Aukenee vasta toisella, jos oikein muistan.

Kyllä se mulla tuli heti ekalla läpipeluulla.
Tosin, mulla oli fleet strength n. 7200 ja galactic readiness 98%, joten melkein maksimeissa oltiin.

^Itse olin lukevinani, että sen saisi vasta toisella läpipeluu kerralla, mutta tiedä sitten.

Tarkoitatko esim. käyttämällä Xpadderia tai jotain vastaavaa ohjelmaa. PItää testata joskus, mutta käsittääkseni se ei ihan samalla lailla toimi kuitenkaan jo erilaisen käyttöliittymän takia, mutta myönnettäköön, että en ihan hirveän tarkasti ole asiaa tutkinut. Mielestäni noissa pitäisi olla padi-tuki ihan suoraan valmistajan toimesta.
http://social.bioware.com/forum/Mas...works-need-help-for-vibrations-1375781-1.html

Tässä ohjeet, mutta ihmettelen kuinka haluat pelata mielummin padilla ammuskelua sisältävää peliä :D Kyllä itsekkin myönnän käyttäväni ps2 ohjainta, mutta lähinnä seikkailupeleissä tai tämän tapaisissa, kuten assassin's creed.

^Itse olin lukevinani, että sen saisi vasta toisella läpipeluu kerralla, mutta tiedä sitten.

http://social.bioware.com/forum/Mas...works-need-help-for-vibrations-1375781-1.html

Tässä ohjeet, mutta ihmettelen kuinka haluat pelata mielummin padilla ammuskelua sisältävää peliä :D Kyllä itsekkin myönnän käyttäväni ps2 ohjainta, mutta lähinnä seikkailupeleissä tai tämän tapaisissa, kuten assassin's creed.

Jep on noihin tullut törmättyä, mutta pientä säätöä ja sekoilua noissa aina on. Jos joskus saan nuo aloitettua PC:llä, niin varmaan sitten pelaan hiirellä ja näppiksellä. Se on vain semmoinen juttu, että mielestäni näppäimistöllä on kiva pelata sellaisia pelejä kuten Excel tai MS word, mutta muuten se mielestäni puistattava peliohjain. Hiiri on tarkempi kuin padin tatit, mutta silti mielestäni kokonaispelikokemuksena vähemmän houkutteleva, kun en esim. PC-räiskintöjä netissä pelaa. En myöskään jaksa alkaa vängätä tästä aiheesta, sitäkin on joskus tullut tehtyä, nykyään vaan toivon, että peleissä olisi myös padi-tuki, kun pidän PC:tä oikeastaan Xbox 360 1.5:na, eli samat pelit paremmilla grafiikoilla ja sulavammalla ruudunpäivityksellä, mutta samalla ohjaimella!

^^ Ilmeisesti se clippi tulee ekalla läpipeluu kerralla jos on importattu chara ja toisella jos alottaa nollista.

Mistäs tälllainen tieto on peräisin? Minulla on importattu hahmo jo ykkösestä lähtien eikä videota näkynyt ja netti on pullollaan oppaita, missä tuota selitetään, ja yhdestä lopun ratkaisusta riippuen N7:aan vaaditaan joko 4000 tai 5000 effective fleet strength.

Mulla oli character, jolla pelattu ME1 -> ME2 -> ME3 ja effective fleet strenght noin 7000. Tuo ilmeisesti riitti jo ekalla pelikerralla siihen, että sai lopusta kaiken mahdollisen näkyviin.

Ihmettelinkin vain, että miten Dragon on voinut saada total fleet arvoksi 8000 ja effectiveksi 4000, kun itsekin tein mielestäni about kaiken Mass Effect 1:stä lähtien. Sinun 7200 kuulosta vielä realistiselta, mutta sen päälle pitäisi vielä tulla ainakin 800 pistettä, ja se on kuitenkin aika paljon. Haluaisin tietää, että mitä olen missannut? Pari DLC:tä jäi hommaamatta, mutta kakkosesta Arrival ja Shadow Broker tuli pelattua. Ykkösen DLC:t taisin pelata kaikki.

edit: jotkin Citadelissa tekemäni ratkaisut pudottivat jonkin verran noita pisteitä, mutta käsittääkseni nuo olivat vain pisara valtameressä.
Viimeisin save, joka mulla on, niin total strength on pari pistettä vajaa 7000. Peli ei tallenna lopputehtävän jälkeen tilannetta, kuin kakkosessa, jossa pystyi vielä jatkamaan pelaamista, vaan se jostain ihmeen syystä hyppää siihen kohtaan, jossa ollaan hyökkäämässä Cerberuksen tukikohtaan.

Viimeisin save, joka mulla on, niin total strength on pari pistettä vajaa 7000. Peli ei tallenna lopputehtävän jälkeen tilannetta, kuin kakkosessa, jossa pystyi vielä jatkamaan pelaamista, vaan se jostain ihmeen syystä hyppää siihen kohtaan, jossa ollaan hyökkäämässä Cerberuksen tukikohtaan.

Oletko varma, että et ehtinyt pelata moninpeliä ennen yksinpelin lopetusta, koska tuon pistemäärän ei tosiaan pitäisi riittää 50% readinessillä.

Läpimenon jälkeen peli hyppää takaisin tuohon kohtaan, koska siinä galaksi on vielä täysin auki, joten tulevien DLC-pakettien pelaaminen on mahdollista. edit: MT247 ehti ensin.

^Eli siis olet pelannut multiplayeriä, koska muuten tuo on mahdotonta saada.

Joo, toki. Johan mä tuossa aiemmin tässä ketjussa mainitsin, että nostin readinessiin 100% multiplayerissä + upgradesin MP hahmon war assetiksi sp kampanjaan.
Pointti oli se, että kun on tehty tarpeeksi "pohjatöitä" niin loppu tulee bonusklippeineen jo ekalla rundilla.

^Puhe oli mielestäni siittä, että onko mahdollista saada ilman multiplayeriä.
Olipahan mahtava peli kaikenkaikkiaan. 23 tuntia meni pelatessa. Ehdottomasti eliittiä pelaamistani peleistä.
Olit aika nopea, itselläni meni n. 43h ja olitko itse tyytyväinen tuohon lopetukseen? Muuten peli oli erittäin hyvä ehkä jopa paras sarjan peleistä, mutta tuo lopetus on varsinainen pohjanoteeraus.

^Löytämällä skannailtavia planeettoja, mistä löytyy jotain asioita kuten fleettiin päivityksiä tai jotain asioita, mitä jotkut saattavat tarvita. Ja varmasti sulla jäi vinopino tehtäviä väliin, kun meni vain 23h :) Bioware muistaakseni itsekkin mainitsi, että peliin uppoaa noin 40h, jos tekee kaikki tehtävät.

Itse lopussa mättää mielestäni se, että se ei tee sitä mitä Bioware lupasi. Se on epälooginen ja tuntuu irralliselta tarinan loresta. Se jättää valtavasti cliffhangereitä eikä lopeta Shepardin tarinaa kunnolla niin kuin luvattiin. Siinä omat valinnat ei vaikuta oikeastaan yhtään mitään, vaikka Bioware lupasi näin ja vielä moneen kertaan.

Mulla meni lopulta pelin "ennakkotilaus" ihan vituiks ja saan pelin huomenna perjantaina !!! Tää aika ollu yhtä tuskaa , mutta huomenna onneks stressi laukea ja pelin mahtavuuden ansioista jokin muukin oletettavasti laukeaa.... Mitä oon täältä lueskellu ni on ilmeisesti taas ihan parhautta toi peli??

^Puhe oli mielestäni siittä, että onko mahdollista saada ilman multiplayeriä.

Mielestäni sanoit, että olet kuullut, että klippi tulee vasta toisella läpipeluukerralla. Ja vastaus siis on, että tulee ekalla, jos on pohjat kunnossa.

edit:
@Mike, aika paljon on jäänyt juttuja näkemättä ja/tai tekemättä, jos ei ole kaikkia paikkoja tutkinut.

Back
Ylös Bottom