Mass Blastin laktoosi?

Mitenkäs tämän tuotteen maitoproteiinijauhe soveltuu laktoosi-intoleranssista kärsivälle? On tullu vedeltyä tota nyt reilu 10kg ja tuli mieleen, että tässähä on maitoa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
messala sanoi:
Mitenkäs tämän tuotteen maitoproteiinijauhe soveltuu laktoosi-intoleranssista kärsivälle? On tullu vedeltyä tota nyt reilu 10kg ja tuli mieleen, että tässähä on maitoa.

Kerros ny sit samalla että tuliko siitä oireita ja millasia määriä normaalisti kestät laktoosia ?

Nokun tääpäs tässä omituista onki, ku varsinaisia oireita ei oo oikeen ollu. Olin tänään lääkärissä hakemassa rauhottavia lääkkeitä todennäköseen mahakatarriin, ja tuli sedän kanssa samalla puheeks laktoosi. Sano, että keskimäärin maitoallergikot kestää korkeintaan gramman laktoosia päivässä, jonka jälkeen oireilu alkaa. Mulla siis päivän annos on ylittyny viisinkertasesti viimeaikoina (sanotaan, nyt puolenvuoden aikana). Koska laktoosin sietokyky on kuiteki hirveen yksilöllistä, joku pystyy välttymään tavanomaisilta oireilta helpostiki. Tulipahan silti mieleen, että onko tän jauhon popsimisella osuutensa puhjenneeseen mahaktarriin... Ois tiesti ihan kiva tietää, miten muitten maitoallegikkojen masut on Mass Blastia kestäny.

Mulle rupes tulemaan yhessä välissä vähän oireita kun vedin ehrmannin homerahkoja pari päivässä ja perusheraa palareissa. Joskus harkitsin tota mass blastin testaamista mutta en sitten viittiny riskeerata ja ostaa kokonaista sankoa.

Pistäkää ihmeessä muut laktoosivampit kokemuksia jos semmosia löytyy :rock:

Voiko laktoosi-intoleranssi puhjeta liiallisen maitotuottei´den käytön takia vai onko tuo tornihuhu? itsellä menee joskus 5 purkkia rahkaa päivässä ja litra maitoo ja ehkä juustookin vielä päälle

TheLORD sanoi:
Voiko laktoosi-intoleranssi puhjeta liiallisen maitotuottei´den käytön takia vai onko tuo tornihuhu? itsellä menee joskus 5 purkkia rahkaa päivässä ja litra maitoo ja ehkä juustookin vielä päälle

Näin mulle on jossain joskus sanottu mutta en löytäny googlella mitään faktaa asiasta.

TheLORD sanoi:

Tämä kerrottiin minulle faktana. Suolessa olevät värekarvat voivat lopullisesti vahingoittua jos maha saa koko ajan ärsytystä. Pahinta on kuulemma rasvaton maito jossa ei ole sitä rasvaa suojaamassa suolistoa pahimmalta rasitukselta.

En ota kantaa termistön oikeellisuuteen, mutta tarkoitin sitä oikeaa asiaa kuitenkin. :rolleyes:

No tuota mulla ei oo kyllä oo laktoosi-intoleranssia ja käytän rasvatonta maitoo ja paljo muita maitotuotteita, mutta nyt ku on tullu otettua tuota Mass Blastia niin on sillon tällön ollu maha vähän löysänä. En sitte oo varma johtuuko tämä tästä jauheesta vai jostain liian kahvin juonnista, mutta suoraan sanottuna paska on lentäny kyllä railakkaasti. :D Muutoin on kyllä hyvää värkkiä, enkä aio antaa moisen asian haitata. Toivottavasti ei vaan puhkea mitään laktoosi-intoleranssia jos nuo faktat pitää paikkaansa... :(

Temp Human sanoi:
Tämä kerrottiin minulle faktana. Suolessa olevät värekarvat voivat lopullisesti vahingoittua jos maha saa koko ajan ärsytystä. Pahinta on kuulemma rasvaton maito jossa ei ole sitä rasvaa suojaamassa suolistoa pahimmalta rasitukselta.

En ota kantaa termistön oikeellisuuteen, mutta tarkoitin sitä oikeaa asiaa kuitenkin. :rolleyes:

Tuohan hoituu sillä että ottaa rypsäriä samalla suojamaan

Kai se voi.. itte vedin punasta öbäut litran päiväs 0-19v ja sit alko pakki reistailla, vieläkää testeis ei näy mut selkeesti ei ees hyla passaa enää..
Et tiedä sitte pitäiskö se paikkansa et ylitankkauksest tulis ongelmia.

Tota itte mietin et kuinka tehokasta / tehotonta ois mussuttaa jotai lactrasea ja heraa samaan aikaan..?
Nyt vetelen soija90 ja Hassua valoa sekasi, namia on.. :kuola:
Näitä mietin vaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom