Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
modified sanoi:Mana Mana - Maria Magdalena. Löytyisipä joskus tuo levy.
iivili sanoi:Ei ole vaikeaa. Nykyään on cd:llä niin Mana Manan Complete, koko tuotanto, kuin myös Jouni Mömmön kuoleman jälkeen muun laulajan (lauloikohan Otra, en muista tarkemmin) laulamana lopputuotanto. Mulla on molemmat cd:t, ostin ihan Levykauppa Äxästä (ainiin, sen completen sain lahjaksi, kun toivoin).
Mana Manaa masentavampaa musaa ei ole, piste. Kokeilkaa vaikkapa kipaleet Elämä on murheen laakso, Kuolla elävänä, Ruusu, tulppaani ja peyote ja Syyttömänä kirottu jo em. klassikon Maria Magdalenan lisäksi.
Pari Mana Mana linkkiä:
http://www.uiah.fi/~ppeisa/manamana.html
http://www.melankolia.net/musiikki/manamana.html
Joskus pohdittiin hyvän ystävän kanssa, miksi joskus tekee mieli kuunnella todella synkkää musaa. Mulla se helpottaa omaa ahdistusta/masennusta, koska siinä tulee tunne, että jollain muullakin menee huonosti, ehkä vielä huonommin, kuin mulla, etten ole yksin ahdistuksissani. On myös mahdollista, että ko fiilis menee vielä syvemmäksi, että viime lopussa joko pystyy vain nauramaan itsesäälissävellomiselleen tai itkee ja kokee sitä kautta puhdistumisen, katharsiksen ja voi katsoa eteenpäin, unohtaa ahdistuksensa.
Sama homma, jos vituttaa, niin ankara mättömusa helpottaa, ei suinkaan lisää aggren määrää. Myös jos on rento ja iloinen fiilis, niin esim. Peter Toshin laatureggae tai joku sopiva rentoilujatsi tai esim. Morcheeban tuotanto vain kohentaa olotilaa.
Bricktop sanoi:Candlemass:in biisi tuo Solitude.
iivili sanoi:Ei ole vaikeaa. Nykyään on cd:llä niin Mana Manan Complete, koko tuotanto, kuin myös Jouni Mömmön kuoleman jälkeen muun laulajan (lauloikohan Otra, en muista tarkemmin) laulamana lopputuotanto. Mulla on molemmat cd:t, ostin ihan Levykauppa Äxästä (ainiin, sen completen sain lahjaksi, kun toivoin).
QUOTE]
Täytyypä kaivella. Kerran Norppa soitteli sitä Mafialla ja jäi bändi kummittelemaan.
pittää yhtyä tuohon mielipiteeseen,perkeleenmoiset lyriikat tossa viisussamodified sanoi:Mana Mana - Maria Magdalena.
Cassyput sanoi:Bush - Letting The Cables Sleep
Kakku sanoi:Radiohead - Street spirit(fade out) :(