Martti Servo ja yösydän

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu, nauroin aivot pellolle! :D

Mä oon parina iltana sattunut sivusilmällä kattoo ja ihmetellyt, että millä lääkityksellä se oikeen on liikkeellä. Mikä tyyppi tää oikeen on, onko se joku laulaja vai mikä?

J_mp sanoi:
Mä oon parina iltana sattunut sivusilmällä kattoo ja ihmetellyt, että millä lääkityksellä se oikeen on liikkeellä. Mikä tyyppi tää oikeen on, onko se joku laulaja vai mikä?

Laulajana hän vaikuttaa bändissä nimeltä Martti Servo & Napander.
www.marttiservo.com jos jotakin jaksaa kiinnostaa niin tuolta löytyy lisää inffoa.

Häh, ohjelmahan on pyörinyt vähintään vuoden jo. Martti on parasta sitten mahariskin. Sellofaanit esiin vaan kaikki.

J_mp sanoi:
onko se joku laulaja vai mikä?

Etkö oo kuullu esim. Mikä on kun ei taidot riitä?

"Mikä on kun ei taidot riitä. Mikä on kun ei onnistu. Onko niin, ettei niittää voi sieltä, mihin koskaan ei kylvetty."

Edit: Tai Hitti Litti Litmanen.

Art2 sanoi:
Etkö oo kuullu esim. Mikä on kun ei taidot riitä?

"Mikä on kun ei taidot riitä. Mikä on kun ei onnistu. Onko niin, ettei niittää voi sieltä, mihin koskaan ei kylvetty."

Oon kuullut, mut en mä tiennyt että se on Servon kappale.
No tiedämpähän nyt tuonkin.

Marttihan on ollut jo kauan telkkarissa.
Sillä oli pari vuotta sitten aina tosi mukavat jutut, hyväntuulinen hemmo.

Mikä mahtaa olla Servon oikea nimi :evil: Onko Martti esittänyt Pikkukakkosen Pelle-Hermannin Max-taikuria?

Onhan tuo niin psykedeelistä settiä, että jos vähänkään sattuu ahdistamaan niin tuo saa kyllä varmasti myhäilemään.. :D

Olen ollut Martti-fani jo vuosia. Mieshän on nero! Yösydäntä tulee seurattua aina kun kynnelle kykenen. :)

Kannattaa käydä ehdottomasti miehen keikoillakin kuuntelemassa musiikkia sekä spiikkejä. Puhdasta kultaa!

Muusikoiden.netissä joku oli kirjoitellut

"Viimeksi Ruis-rockissa muistuu mieleen, kun Martti innostui tanssahtelemaan soittelun ohella ja vanhasta puvun takin taskusta tipahti joku kasetti lavalle. Biisin loputtua Martti äimisteli, että mikäs se sieltä lennähti ja kertoi yleisölle, että yleisö on juuri todistanut syntymän ihmeen. Nimittäin Martti on juuri muninut kasetin. Kyseessä oli ilmeisesti heidän vanha demonsa, jota Martti ei sitten suostunutkaan heittämään yleisölle, koska pelkäsi telovansa jonkun sairaalakuntoon."

Martti-setähän on ihan legenda! Viikon kohokohta on kyllä sunnuntai illan Martti Servo & Yösydän laatuohjelma. Voiko enää positiivisempaa ja miellyttävämpää miestä telkkarista löytyäkkään =) Sekaisin se on myös mutta niin kuuluu ollakkin.
Ite tullu jo reilusti yli vuosi fanitettua kyseistä ohjelmaa ja Marttia muutenkin.

Sellofaani käteen ja rieseneitä taskuun ja odottelemaan että Martti vetäsee keikan jossain tässä tiksin lähettyvillä vaikka :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom