STRONGMAN Martins licis

Licis oli viime vuoden WSM kisoissa vakuuttava. Finaalissa oli vain viisi lajia ja piste-ero seuraavaan oli siihen nähden iso. Tämän vuoden WSM on samassa kaupungissa. Ilmeisesti lisäävät lajeja tälle vuodelle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

En oo kyllä yhtään jaksanut katella nyt videoita, mites Martinsin hartiat voi? Kokoajan enemmän rupesin pitämään tyypistä(johtuuko jenkkilästä vai onko niin tekemällä tehdyn oloinen kaveri näitten portsarien ja viikinkien keskellä), en ihan heti lämmennyt täysiä. Mutta nyt kyllä jo harmittaa jos ei voi enää kilpailla tasollaan eli 1 sijasta lähinnä?

Jotenki tuntuu ettei tuu enää voitoista kamppailee.
Mulle jäi muutenkin vähän kuva, että kun Martins voitti WSM niin sillon oli kaikki tähdet kohdallaan, kun Thorikin loukkaantu. Jotenkin Martinsista ei ole missään vaiheessa saanut sellasta ihan kärkiäijän kuvaa: syynä varmaan se, että ei ole yhtä vahva kun Thor/Eddie/Brian, muttei toisaalta yhtä tekninen kun Kieliszkowski on, eli oo ollu missään "paras". Tosin ehkä siitä syystä Martins onkin pärjännyt niin hyvin kuin on pärjännyt, koska toisaalta on vahvempi kuin Kieliszkowski ja toisaalta teknisempi kun isoimmat äijät. Harvassa on ne eventit, missä menettäisi merkittävästi pisteitä. Tämä siis omaa mutuilua ja fiilistä eikä tässä mitään faktapohjaa ole..

Luulen että peli on kuitenkin auki vielä Martinsillekin, jos Thor lopettaa lähiaikoina. Tosin eiköhän se Kieliszkowski ole se todennäköisin #1 nimi, mutta kyllä mä tällä hetkellä sanoisin Martinsin olevan aikalailla heti seuraavana jonossa nykysistä. Tosin nuoremmat tahtoo kehittyä niin nopeesti, että parissa vuodessa sieltä voi nousta joku potentiaalinen (esim. Luke Richardson) mukaan kärkikahinoihin.

Samaa mieltä. Tosin Licis oli helvetin vahva parhaillaan. 440 kg mave WSM:ssä esim. Mutta nyt on ihan kura kunnossa kun vaan joku hikinen alle 400 mave 😁😁

Steinborn squat näyttää muuten omaan silmään harvinaisen epäterveeltä liikkeeltä. Heilautetaan kuitenkin kohtuullisen iso rauta tuohon tapaan täysin toispuoleisesti hartioille, luulis että tuossa on muutkin kun lihakset kovilla kun tulee niin kova vipu kroppaan sivuttaissuunnassa. En oo tosin itse ikinä koittanut, niin en tiedä.

Steinborn squat näyttää muuten omaan silmään harvinaisen epäterveeltä liikkeeltä. Heilautetaan kuitenkin kohtuullisen iso rauta tuohon tapaan täysin toispuoleisesti hartioille, luulis että tuossa on muutkin kun lihakset kovilla kun tulee niin kova vipu kroppaan sivuttaissuunnassa. En oo tosin itse ikinä koittanut, niin en tiedä.

Mua hirvittää lajissa selän asennot jo tukissa/akselissa ja tiukoissa kivissäkin :)
Martins on joo tollanen kotikutonen dude, varmaan on tehty about kaikki oikein mutta isäpappa on tainnut valita hommat jo aika alkuunsa. Eli se on randomsapluunasta väsätty paras mahdollinen. Tällanen olo on.
Kun siis vaikkapa Brian ja Thor on oikeasti jättiläisiä, Eddiekin semi luonnonoikku kun pystyy liikuskelee liki 200 massoissa. Sitten on näitä kapeampialaisia palluroita(pritchet, homo, caron ainakin? Novikov näyttääkin vähän pojulta naurettavalla 130kg(?) massalla :), muttei pärjääkkään.
Venäläinen on varmaan itseasiassa vähän saman kaltainen kuin Martins. Toki militarydisipliini on vähän vakavampaa, mutta varmaan saman tason treenaamiset ero lähinnä vapaassa ja huumorissa sekä suhteessa seurueeseen. Aika velmu ukko toi Mikhailkin elkeidensä perusteell tosin :) (hitto kun on strongmanissa vaikeita nimiä, on pakko tyytyä väärinkirjoitukseen, lempinimeen tai saatana googlailla ja silti copypastea melkeinpä)

En oo jaksanut toviin kattoa, kuntoutuuko mies? Pääseekö vielä top3-5 skaboihin?

Kyykky tossa yllä 250-260 kg stopeilla pohjassa kolmonen ja näytti painavan. Vaikea nähdä että pääsee entiseen iskuun.

2019 WSM Martins voitti kyykyn. 9 x 340 kg. Hyvin kaukana siitä kunto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom