martikaiselle MM pronssia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peklo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Raven sanoi:
Eiköhän voi siirtyä nostamaan, mutta sitten vaatii taas lisenssin ja doping sopparin tekemisen. No enpä tiedä.. Vähän se kuitenkin on naurettavaa jos ei saa nostaa toisissa liitoissa. Mitä väliä sillä on jos nostaa muualla kuin IPF:ssä, koska edelleen se doping soppari on voimassa ja voidaan tulla hakemaan koska vain testiin.
Juu, IPF:n kisat on vähän kuin hautajaisissa istuisi ja niin ollut aina, kun itsekin siellä kilpailin ja monta vuotta sen jälkeenkin. Edelleen samaa menoa.

Kyllä esimerkiksi SM-kisat IPF:ssä, joiden PITÄISI olla vuoden päätapahtuma(ipf puolella) ovat aivan helvetin tylsät ja kestävät tuskastuttavan pitkään, AINA.
Jos lajissa itse mukana oleva on tätä mieltä, niin entäs ne jotka tulevat "pystymetsästä" seuraamaan kisoja?Huoh....

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No, onhan tuokin varmasti totta IPF:n kisoista, mutta mielestäni ei tuo WPO:n linjakaan ihan ok ole. WPO:ssa on musaa ja kaiken näköistä oheistoimintaa, joka on ihan hyvä, mutta tuomarilinja on aivan pers***tä. Rupeaa muistuttamaan tuota show-painin tuomarilinjaa eli tuomarit ovat vain rekvisiittaa. Tästä tietysti seuraa, että nostot ovat sen mukaisia.

Eipä noi kisat tuolla painonosto puolellakaan mitään disko&myyjäis tapahtumia ole.

_RAIDER_ sanoi:
No, onhan tuokin varmasti totta IPF:n kisoista, mutta mielestäni ei tuo WPO:n linjakaan ihan ok ole. On musaa ja kaiken näköistä oheistoimintaa, joka on ihan hyvä, mutta tuomarilinja on aivan pers***tä. Rupeaa muistuttamaan tuota show-painin tuomarilinjaa eli tuomarit ovat vain rekvisiittaa. Tästä tietysti seuraa, että nostot ovat sen mukaisia.

Eipä noi kisat tuolla painonosto puolellakaan mitään disko&myyjäis tapahtumia ole.

Älä nyt herranjumala arvostele WPO:n tuomarilihjaa täällä, saat vihamiehiä alta aikayksikön:D
Mut joo tuomarilinja kun olisi vielä yhtenäinen, niin siinä se olisi:kaikki mitä hyviltä kisoilta vaaditaan.

No, mä en ole koskaan ollut mikään valtavirrassa kulkija, joten miksi vetäisin muuta linjaa tässäkään asiassa. ;) Ja mielestäni asia on tuomarilinjan osalta juuri tuo.

Suunta taitaa aina olla IPF -> WPO. Harvemmin, jos koskaan (itse en ole ainakaan kuullut) kukaan tulee WPO:sta IPF:ään? Tossahan laskee tulokset ainakin kyykyssä ja penassa aika ikävästi...ehkä ;)

Zone-sarja -42%
Aah, semmonen vielä..olitkos itse noiden liittojen kilpailija?
Aika olisi ehkä herätä liiton pamppujen(maailmanlaajuisesti), jos omasta karsinasta ollaan tuota mieltä.
Yleensä ne joiden kanssa tuomarilinjasta olen keskustellut/väitellyt, ovat olleet sitä mieltä että WPO:ssakin on kyse yksittäistapauksista...
Kisoja seuranneena sitten voi olla eri mieltä...mutta kun siitä suututaan niin kovasti, jos erehtyy mainitsemaan asiasta....

hunter killer sanoi:
Aah, semmonen vielä..olitkos itse noiden liittojen kilpailija?
Aika olisi ehkä herätä liiton pamppujen(maailmanlaajuisesti), jos omasta karsinasta ollaan tuota mieltä.
Yleensä ne joiden kanssa tuomarilinjasta olen keskustellut/väitellyt, ovat olleet sitä mieltä että WPO:ssakin on kyse yksittäistapauksista...
Kisoja seuranneena sitten voi olla eri mieltä...mutta kun siitä suututaan niin kovasti, jos erehtyy mainitsemaan asiasta....

Itse olen IPF:n listoilla ja olen enemmän tai vähemmän näitä raakanoston kannattajia.

Robby.R sanoi:
Aika ja paikka keskustelulle, varsinkin kun aihe ON MARTIKAISELLE MM-PRONSSIA:rolleyes:

Eikö :D Jotenkin nämä jutut aina rönsyilee ohi sektorin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Robby.R sanoi:
Aika ja paikka keskustelulle, varsinkin kun aihe ON MARTIKAISELLE MM-PRONSSIA:rolleyes:

mun puolestani noinkin oleellisesta asiasta kun liittojen eroista yms vastaavasta saa tässä threadissä keskustella... kun tämä voimailupuoli on muutenkin melko hiljainen osio!:(

_RAIDER_ sanoi:
Eikö :D Jotenkin nämä jutut aina rönsyilee ohi sektorin.

Tää on menny nyt sille kuuluisalle rosvosektorille;)

:offtopic:

eli lisää rönsyilyä..

hunter killer sanoi:

Joo tota mieltä minäkin olen.. seuraamisesta - eli vasta kun ite on ollu kattomassa ja mielellään siitä alle 10metrin päästä kaikki suoritukset voi mennä vetämään oman linjauksen onnistuiko vai ei tuomarilinja.. Me tarkistettiin jopa yhden nostajan sijoittumiseen ratkaisevia juttuja videolta kahden tuomarin kanssa. Onneksi tekniikka tulee apuun se vähentää sitä paskanjauhantaa.. Jos jokaisen lonkkanivelen kohdalle reiden yläosaan merkittäisiin täplällä ja polven yläpinta myös (äärimmäisen hidas operaatio) saataisiin mitattua kyykyissäkin syvyys niin ettei kukaan voisi kiistää ja kieltää - niistähän se ainainen itku... ;) Penkissä mittaus olis helpompaa ja tiltti nostajat jäis huojunnan noustessa tai painojen vähäisestäkin alaspäin liikkeestä noston aikana ilman tulosta..

Mut kyllä ainainen itku on tuomareille oli kyseessä lajina judo, voimanosto tai vaikka puuhelmihomojen ykkönen salibandy ;) aina tuomareille itketään - aina dissataan.. suosittelen kyllä lämpimästi istumaan siihen penkkiin tuomitsemaan ja arvioimaan, ei se niin helppo rooli takuulla ole miltä se näyttää.. tai enhän minä mistään tiedä. Kun en tuomarikorttiakaan omista.. Mut mielestäni huonoa tuomarilinjaa saa arvostella ja tasaista oikeudenmukaista saa kehua (harvinainen herkku luulisin tuo kehuminen).

Jahan jokohan tässä on taas louskutettu turhaan.. voiskin keskittyä vaikka siihen omaan treenaamiseen ja jättää tämä foorumipelleily vähemmälle.. sillä näinhän se on et me lahjattomat täällä muristaan ne kellä voimaa on käyttää sen energiansa jossain ihan muualla ;)

-H0

hzero sanoi:
:offtopic:

eli lisää rönsyilyä..

Joo tota mieltä minäkin olen.. vasta kun ite on ollu kattomassa ja mielellään siitä alle 10metrin päästä kaikki suoritukset voi mennä vetämään oman linjauksen onnistuiko vai ei tuomarilinja.. Me tarkistettiin jopa yhden nostajan sijoittumiseen ratkaisevia juttuja videolta kahden tuomarin kanssa. Onneksi tekniikka tulee apuun se vähentää sitä paskanjauhantaa.. Jos jokaisen lonkkanivelen kohdalle reiden yläosaan merkittäisiin täplällä ja polven yläpinta myös (äärimmäisen hidas operaatio) saataisiin
mitattua kyykyissäkin syvyys niin ettei kukaan voisi kiistää ja kieltää - niistähän se ainainen itku... ;)
Penkissä mittaus olis helpompaa ja tiltti nostajat jäis huojunnan noustessa tai painojen vähäisestäkin alaspäin liikkeestä noston aikana ilman tulosta..

-H0

Onhan noita nähty nähty videoltakin sellaisia nostoja (kyykky), joihin ei tarvitse elektroniikkaa, et voi sanoa noston olleen vajaa...
Onko muuten OIKEASTI WPO:ssa yms sama syvyys oltava kyykyssä kuin ipf:ssä?Käsittääkseni ainakin säännöissä on samat kohdat?.....Moni kyykkääkin niin leveältä, että saa olla hyvä liikkuvuus syviin nostoihin....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom