- Ikä
- 52
Dvd on aika sekava. Kun on normaaliversio, extended versio, pelkkä treeniversio (joka onkin ainoa jota voi useammin kattoa), lisäksi on vielä erilliset ääniraidat, nasty ja normaali, joka tosin käytännössä tarkoittaa vain menu-musiikin vaihtumista. Eli liikaa valikoita.
Treenithän on brutaalia katsottavaa. Isot painot, isot lihakset, isot suonet. Hauistreenissä suorastaan pelottaa, milloin se räjähtää. Ihan hyvä meininki, tosin Markuksen nenänkaivuuta on liikaa.
Kaikista mielenkiintoisin pätkä on ekstroista löytyvä rintatreeni, joka on kuvattu lopettamispäätöksen jälkeen.
Itse leffa on ihan hyvin toteutettu. Kyllä sen jaksaa kerran katsoa ihan hyvinkin ja Markuksen englannista saa aika hyvin selvää.
Itse en omaani myy, mutta tilatkaa nyt ihmeessä ku ei tuo nyt paljoa maksa.
Treenithän on brutaalia katsottavaa. Isot painot, isot lihakset, isot suonet. Hauistreenissä suorastaan pelottaa, milloin se räjähtää. Ihan hyvä meininki, tosin Markuksen nenänkaivuuta on liikaa.
Kaikista mielenkiintoisin pätkä on ekstroista löytyvä rintatreeni, joka on kuvattu lopettamispäätöksen jälkeen.
Itse leffa on ihan hyvin toteutettu. Kyllä sen jaksaa kerran katsoa ihan hyvinkin ja Markuksen englannista saa aika hyvin selvää.
Itse en omaani myy, mutta tilatkaa nyt ihmeessä ku ei tuo nyt paljoa maksa.