Marjut Vainio, Inkeri Salminen ja Armi Mähönen kuvissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Kiitos Mayor´s kuntokeskukselle ja Akille kuvauksen järkkäämisestä. Samoin malleille iso kiitos. Marjut Vainio tähtäilee syksyn BF-kisoihin ja Inkeri puolestaan bodypuolelle menossa. Armi on muutenvain kovassa kunnossa, ei kisasuunnitelmia tällä hetkellä. Tässä kuvat.

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

Pahoittelen kliseitten klisettä, mutta nyt on ihan pakko todeta, notta "lihaa säästämättä, laadusta tinkimättä". Upeaa! :thumbs:

EDIT: Varsinkin tuo mustavalkoinen "köydenveto"kuva todella pysäytti katseen, siinä on jotain erinomaisen hienoa IMO.

Kova on kunto kaikilla, mutta Inkeri on kyllä aivan luvattoman rankassa kunnossa, big respect! :worship:

yhdyn Zei:hin tässä täysin rinnoin.

Aivan tajuton kunto Inkerillä! :5: Tsemppiä hurjasti tulevalle tältäkin suunnalta! :worship:

OI jösses tuota Inkun kolmatta kuvaa! RAAKAA punttimimmipoweria!! :haart:

Upeita kuvia ja motivaationnostattajia!!

Onpahan kovakuntosia naisia, ja noi inkerin letkut...missä noita myydään???:worship:

ei jumaleisson noita käsiä ja epäkkäitä :eek:. inkerillä siis. mike sun pitää reenata ja syödä kovasti tuohan kohta peittoaa sinutkin :D

Kiva että sait kuvata Mayorsilla! Jo sitä oli odotettu.

Tulinpa hyvälle tuulelle kun kattelin kuvia. Armia tossa näinkin yksi päivä ja hatun noston paikka kun on niin kuosissa pitänyt/kiristellyt itsensä.

Inkeri nyt onkin jotain mihin mun tarttis pyrkiä... :haart:. Ei riitä sanat.

Marjutilla kivat olat!!:worship:

Hyvä Inkku!!!!

Kyllä on taas mahtava kunto, mutta sitä mä sulta tiesin odottaakin. Näytät tosi hyvälle ja olen iloinen, että vihdoin uskaltaudut kansainvälisille lavoille. Sussa on ainesta vaikka mihin.
Espanjasta voidaankin nyt odottaa kunnon pottia :)

Onnea kisoihin!!! Vaikka et sinä kyllä onnea tarvitse, kunto puhukoon puolestaan :)

Inkeri olet jumalaisen lihaksikas ja upea naikkonen! Epäkkäät puskee ulos sun selästä!! Hard core-lady! :):):)

Edit. Kaikki muutkin ladyt näyttää upeilta. Ja Mähiksen kädet on aina niin isot...

Back
Ylös Bottom