Marjo Krishi lopetti loistokkaan kilpailu-uransa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
"Viime perjantaina sain puhelun Marjo Krishiltä. Marjo kertoi, että hän on tehnyt päätöksen lopettaa kilpailu-uransa ja että päätöstä oli pohdittu jo viime syksystä lähtien. Marjo oli ilmoittautunut syksyn kilpailuihin, mutta harjoitteleminen ei ollut enää kovin mielekästä.

Olin pähkäillyt koko kevään mitä oikein aion tehdä. Ilmoittauduin syksyn kisaan, kuten aiempinakin vuosina. Sitten aloin taas miettimään asiaa. Ajattelin, että voisin vetää itseni huippukuntoon, jos kilpailisin body fitness-sarjassa, koska vapaaohjelmaharjoittelu on tullut vuosi vuodelta rankemmaksi keholleni ja näin palautumista olisi ollut enemmän punttisalitreenille”, Marjo kertoi. ”Mutta, kun oli jonkin aikaa ajatellut kilpailevani bf-sarjassa, vetäväni itseni viimeisen kerran kovaan kuntoon, niin mietin mitä oikein aion todistaa ja kenelle?”
Niinpä päätös oli tehty ja ura paketissa. ”Heti kun sain sanottua sen ääneen, kuntoni parani vuorokaudessa, koska päätös oli askarruttanut minua ja samalla rasittanut kehoani äärimmäisyyteen”, Marjo sanoo.
Marjo loi aivan mielettömän uran ensin kehonrakentajana ja sitten fitnesskilpailijana, jollain tuskin ikinä tulee
. "

Lähde: Body

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Rohkea päätös. Kaikkea hyvää Marjolle! Olet upea esikuva lukemattomille tytöille, niin kilpailijoille kuin muille harrastajille jotka tavoittelevat kaunista fitness-kehoa ja haluavat elää fitness-elämäntapaa. Ainakin itselleni Marjo on ollut se ensimmäinen vaikuttaja, en ikinä unohda Fitness-lehden juttua jossa Marjo kertoi kilpalajistaan. Olin ihan myyty! :D

Toivottavasti sinut nähdään vielä lajin taustavaikuttajana! :)

Tunnustan heti, etten ole - enkä ole koskaan ollut - mikään naiskehonrakennuksen ystävä. Mutta Marjo Krishi on erään ulkomaisen tähden lisäksi ollut ainoa naiskehonrakentaja, jota olen ihaillut. Marjo on aina osannut kantaa lihaksensa naisellisen tyylikkäästi. Mielenkiinnolla olen seurannut hänen uraansa. Hän on usein ollut syy jonkun bodausalan lehden ostolle.

Uskon silti (ja toivon), ettei hän täysin jätä tätä touhua. Jotenkin hän varmasti tulee olemaan taustalla. Ei kilpailijana, mutta ... Niin, se onkin Marjon ratkaisu, miten.

Kaikkea hyvää Marjolle jatkossakin! :haart:

Upea nainen,upea ura.Onnea uusille haasteille.Suomen bodymaailmasta saa kyllä hakemalla hakea yhtä sympaattista, ammattitaitoista ja menestyksekästä kilpailijaa.Marjon pitkään tunteneena on ollut hienoa vierestä seurata kilpailu-uraa.No onneksi ei tarvitse kokonaan " Marjosta luopua " , kun hänen salillaan treenailee.Valmennuspuolella Marjolla on kyllä sellaista tietoa jaettavana , että toivon ajan riittävän myös uusien MESTARIEN " leipomiseen".
KAIKKEA HYVÄÄ VALITSEMALLESI TIELLE MARJO. T:pyssy

Nyt varmaan fitness kilpailijalista kasvaa kun ei ole enää suvereenia ykköstä lavalla;) Toivottavasti jatkat lajin parissa. Sinua on aina ilo katsella niin lavalla kuin sen ulkopuolella. Paljon tsemppiä uusiin koitoksiin.:)

Kiitokset Marjolle. Pitkän tien olet kulkenut ja muille hyvää esimerkkiä näyttänyt. Saavutukset puhuvat puolestaan.

Lämmin kiitos kaikille kauniista sanoista. Nämä fysiikkalajit on edelleen yhtä lähellä sydäntä kuin ennenkin, joten varmasti tulen tavalla jos toisella olemaan mukana toiminnassa (ilman comebackiä ;) ). Nähdään !

Upea nainen,upea ura..

Valmennuspuolella Marjolla on kyllä sellaista tietoa jaettavana , että toivon ajan riittävän myös uusien MESTARIEN " leipomiseen".

Samaa mieltä :). Marjo on todellinen fitneksen voimahahmo ja ykkösidoli meistä suurimmalle osalle!
Tuskin toista Marjon kaltaista superlahjakkuutta näissä lajeissa tuleekaan kovin nopeasti vastaan, mutta voi vaan kuvitella kuinka paljon annettavaa hänellä on uusille potentiaalisille tähdille!

Back
Ylös Bottom