Marit Bjørgenin hauiksesta kohu Norjassa

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Kuvat Marit Bjørgenin hauiksesta ovat herättäneet hiihtokuningattaren kotimaassa valtavan kohun.

Bjørgen valittiin eilen Norjassa vuoden naisurheilijaksi. Hän lähetti palkintogaalaan videotervehdyksen Italian Val di Fiemmestä Tour de Ski-kiertueelta.

Bjørgenille oli toimitettu Italiaan palkintopokaali. Hän poseerasi pukeutuneena mustaan hihattomaan iltapukuun, joka paljasti voimakkaan vasemman hauiksen kaikessa komeudessaan.

"Ei ole ihme, että hän on paras. Uskomattoman raakaa ja viileää. Olen vaikuttunut, ja sen kyllä näkee, että hän on viettänyt joitain tunteja kuntosalilla", käsipallotähti Nora Mørk kommentoi Bjørgenin hauista Verdens Gang-lehdelle.

"Aika hyvä koukistajalihas" ihmetteli Norjan jääkiekkomaajoukkueen kapteeni Ole-Kristian Tollefsen Twitterissä.

Myös monet muut norjalaiset huippu-urheilijat ovat kertoneet näkemyksensä hiihtokuningattaren hauiksesta. Ne ovat olleet ylistäviä.

Bjørgen itse suhtautuu kohuun rauhallisesti.

"Siihen on tarvittu lukuisia tunteja. En ole saanut sitä ilmaiseksi."

Lähteet: Verdens Gang, Aftonbladet

http://www.hs.fi/urheilu/Marit+Bjørgenin+hauiksesta+kohu+Norjassa/a1305552964920

Ja sitten vielä keskustellaan että kuinka aerobinen treeni saattaa tukahduttaa lihaskasvun tai syödä jopa lihaksia pois.

Ei tämä ainakaan Bjorgenin kohdalla ole pitäny paikkaansa koska tuon luokan hiihtäjä ei muuta paljon teekään kuin treenaa aerobista ihan helvetisti, ja naiseksi lihasta löytyy!

Ihan hervoton käsivarsi!!!
Kestävyyslajia harrastavan naisen hauikseksi vieläkin käsittämättömämpi ymmärtää.
Pitääkö sanoa jotain mahdollisesta kiellettyjen aineiden käytöstä (etenkin kun hiihto kyseessä)?

Ja sitten vielä keskustellaan että kuinka aerobinen treeni saattaa tukahduttaa lihaskasvun tai syödä jopa lihaksia pois.

Ei tämä ainakaan Bjorgenin kohdalla ole pitäny paikkaansa koska tuon luokan hiihtäjä ei muuta paljon teekään kuin treenaa aerobista ihan helvetisti, ja naiseksi lihasta löytyy!

En tiedä kenen kanssa olet keskustellut, mutta en ekaan virkkeeseen kyllä kantaa otakkaan.

Kyllähän ne huiput salillakin käy, youtubestakin löytyy kyseisen naisen salitreenejä. Voimasta ei ole ikinä missään lajissa haittaa, ei myöskään hiihdossa. Joten salitreenille löytyy myös sieltä perustelunsa.

En ole keskustellu ite kenenkään kans mutta täältä lööyty ainakin pari keskustelun juurta ko. aiheesta ja muualta löytyy myös, en nyt muista mitä ne olivat mutta kuitenki.

Ei varmana ole pelkkä puuro ollu asialla. Sitä mieltä minä olen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom