Maria Calo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jsa
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus bodailu touhu menee överiksi, helpommin tämä tapahtuu naisilla. Kun naama alkaa näyttää tuolta, on mennyt jotain pieleen.

Error, error, failed :down:

Sitten kun tolla vahvalla meikillä yritetään saada niitä "naisellisia" piirteitä esiin, niin näyttääkin lähinnä transulta...:eek:

Jsa sanoi:
Joo, eli mitäs ootte mieltä tästä Maria Calo nimisestä suloisesta pikku höppänästä, ja voihan olla että monet on jo ajanutkin!!1! :)
Toi siis niin pani mua

ja mä nautin...

Onkohan tuolla kehonrakennus jo niin luissa ja ytimissä, ettei ite edes tajua kuinka hirveen näkönen on...? Mielestäni kehonrakennus passaa naisille niin kauan kun horppa tulee kehiin/naamassa alkaa olla Sylvester Stallonen kasvonpiirteitä.

onhan tuo roppa aika kadehdittava suurimmalle osalle tämän foorumin
miehillekin.

naamahan on kuin se kuuluisa petolinnun...

Mika1979 sanoi:
noh, en minä pahalla.. Vitutti vaan kun meni tän päivän viimesetkin halut ton...persoonallisuuden takia...:rolleyes:

Enpä pahalla minäkään.
Terveen merkkihän se on jos Mario/Maria vie halut :D

Nyt pää kiinni! :D

Juu kyllähän se normaalin miehen saattaa hyydyttää. Mutta reino olikin näemmä hoitanut hommat...miehekkäästi...:D

Mika1979 sanoi:
Juu kyllähän se normaalin miehen saattaa hyydyttää. Mutta reino olikin näemmä hoitanut hommat...miehekkäästi...:D

Siinä on kyyti ollut kylmää, sillä tuon otuksen isosta kainalosta mitä ilmeisimmin löytyy reilunkokoinen viehe.
Jos se saa otteen niskasta, niin käykin äkkiä niin että se onkin oma otsa joka jyskyttää sängynpäätyä vasten.

flagellum dei sanoi:
Siinä on kyyti ollut kylmää, sillä tuon otuksen isosta kainalosta mitä ilmeisimmin löytyy reilunkokoinen viehe.
Jos se saa otteen niskasta, niin käykin äkkiä niin että se onkin oma otsa joka jyskyttää sängynpäätyä vasten.

Kiitos näistä mielikuvista:D "Hyvällä" tuurilla tuo ...ilmestys... tunkee mun uniinkin ja sitten ei tarvi viikkoon naisille soitellakaan kun mielessä välkkyvät vain tuon kivireidet...:urjo:

reino sanoi:
Toi siis niin pani mua

ja mä nautin...

Mahtoi olla aika jylhää menoa.

- "Me Will Rape You"
IMG_0349_jpg.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom