Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Manowar julkaisee uusimman Gods Of War albuminsa alustavien tietojen mukaan tammikuussa 2007.
Mistä nämä alustavat tiedot on?
Tosifaneja? Minkä asian? Itse olen Brothers of True Metal (proud and standing tall), tämä levy on jotain ihan muuta. Eihän tätä nyt heavy metalliksi voi kutsua vitsilläkään. Nyt vois mennä sanomaan Manowarin pojille, että "If you are not into metal, you are not my friend."Jokaisellahan on toki oikeus mielipiteeseen, mutta luulisinpa että haukkujat harvemmin on tosifaneja laisinkaan.
EDIT: Tosin onko tuolla nyt mitään merkitystä. Toisille puree ja toisille ei.
Tosifaneja? Minkä asian? Itse olen Brothers of True Metal (proud and standing tall), tämä levy on jotain ihan muuta. Eihän tätä nyt heavy metalliksi voi kutsua vitsilläkään. Nyt vois mennä sanomaan Manowarin pojille, että "If you are not into metal, you are not my friend."
Mutta miten joku voi sanoa tästä levystä mitään hyvää, vaikkei heavysta tykkäisikään? -Sounditkin on aivan paskat, soolot on paskoja, sovitus on paskaa.
Missä on se menobiisien raivo, joka löytyi edellisiltä levyiltä?