Manny Pacquiao VS Juan Manuel Márquez III

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
poster2__53844_zoom.jpg

go pac

Kaikki kunnia MMA:lle kamppailu-uheilufanien elämän rikastuttamisesta. Onneksi nyrkkeilykin rulaa.

Ottaa pattiin, että Mannyn vastustajan sukunimi ei taaskaan ole Mayweather, mutta on se Manulikin kova. Manny ja JMM ovat legendoja, yksiä kaikkien aikojen parhaista, ja Mannyn kohdalla voidaan jo vakavasti alkaa puhua kaikkien aikojen TOP 5 -muksijasta.

On kiritisoitu JMM:n tehobulkkia, siihen käytettyjä keinoja sekä sen mahdollisia vaikutuksia miehen suoritukseen. Mannyhan tuli punnitukseen poikkeuksellisen hoikkana, parisataa grammaa alle 165-kiloisena, kun taas JMM taas hengitti niskaan vain puolisen kiloa kevyempänä sekä huomattavan lihaksikkaana. Mayweatheria vastaan otellessaan JMM:n paino oli sama, mutta olemus selvästi plösömpi. Lisämuskeli saattaa tietty antaa lisää painoa iskuihin sekä parantaa snadisti iskukestävyyttä, mutta kaikki tämä on merkityksetöntä, mikäli nopeus, kestävyys ja ajoitus kusevat. Ne ovat kuitenkin aina olleet JMM:n tärkeimmät aseet, ja niiden avulla koeteltiin myös Mannya kahdessa aikaisemmassa matsissa.

Oon 100 % varma, että Pacman vs. Money toteutuu ensi vuonna. Se olisi rahallisesti kaikkien aikojen suurin kamppailu-urheilu ottelu. Itse olen Pacmanin puolella ja uskon, että etu on tällä hetkellä 60-40 hänen edukseen. Mitä pidemmälle mennään puntit tasoittuvat ja uskon tämän olevankin osa Floydin stradegia. Monet asiantuntijat uskovatkin, että Floyd antaa Mannyn noustaa isompiin sarjoihin jotta nopeusero kaventuisi. Anyway molempia odottaa 50 miljoona + bonukset, eli eiköhän tämä toteudu jossain vaiheessa.

Pacman Marquez: mun on tosi vaikeata nähdä Marquezin voittavan. Toivotaan kuitenkin, että ei lähde ainoastaan hakemaan rahoja vaan myös voittoa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mistäköhän toi Manny lempinimi pacman oikeen tulee?! Siitäkö et se popsii jotain speed ihmepillereitä ennnen matsii kuin pacman legendaarissa videopelissä konsonaan?

Minun tietääkseni tää pacman vs jmm matsi alkaa klo 4 meidän aikaa, kun boxing guru saitilla luki että klo 2.00 am uk / 3.00 am CET.

Kohta alkaa tyson fury vs Neven Pajkic

http://www.boxingguru.eu/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom