Mamiskalsareita, mistä?

Laiskana paskiaisena ottaa koteloon juosta kaupoissa etsimassä sopivia pitkiä kalsonkeja. Urheiluliikkeestä löytyi tekniset mamikset joissa niissäkin on sitten 20cm liikaa pituutta jotta ei kiristä reisistä.
Onko punttaaville jossain oikein mitoitettuja talvialusvaatteita?

Timo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sääristä ne tuskin puristavat? Pyydä joku naispuolinen tuttu lyhentämään niitä säärien kohdalta, tai vie ammattilaiselle. Tuskin semmonen pieni sauma haittaa, ei ne sieltä mihinkään näy :rolleyes:

Edit. Taidat puhuakin noista pyöräilyshortsi kankaisista. Ei sitten mitään.

No jotain hi-teknistä kangastahan ne on. Melko kalliitakin. Kelailin vaan, jotta kun paksukoipisille mitoitettuja farkkujakin on, niin luulis että joku valmistaa ihan kalsareitakin.

Mä oon myös vähän pohtinut tätä samaa asiaa, koska talvella yksi vittumaisista asioista on se, jos pitkät kalsarit ei istu hyvin. Mä en kyllä tiedä mistä hyviä saa, kun sukulaiset on huolehtineet aina jouluna kalsarivarastot täyteen. Mutta parhaimmat ovat olleet sellaiset trikookankaiset, jotka joustaa. Oon kyllä nainen, että ei tästä vastauksesta kyllä varmaan mitään hyötyä ole.

Jos ego kestää niin Black horsen miesten sukkahousut. Ei palele.

Black Horselta löytyy semmosia pitkiä kalsareita missä on "tukeva" mitoitus, ne ei oo lahkeista ja perseestä niin kapeat mitä normaalit. Ainakin nää Antero merkkiset on jalassakin varsin mukavan tuntuiset. Mä käytän ainakin aina pitkiä kalsareita jos on kylmä, ei hirveesti kiinnosta onko cool kun ei oo stringejä jalassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom