Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttää kyllä todella kovalta ja itse tykkään kaverista paljon mutta luulen että ei tule koskaan voittamaan mitään isoja kisoja. Ihan vaan sen takia että on jo liian
"iso". Muuten tuolla on kohta sellanen friikki sirkus meneillään kun kaikki pyrkii samaan ja se ei sit taas edusta lajia tavan tallaajan silmissä millä on sitten jo iso merkitys isoissa kisoissa.
Näyttää kyllä todella kovalta ja itse tykkään kaverista paljon mutta luulen että ei tule koskaan voittamaan mitään isoja kisoja. Ihan vaan sen takia että on jo liian
"iso". Muuten tuolla on kohta sellanen friikki sirkus meneillään kun kaikki pyrkii samaan ja se ei sit taas edusta lajia tavan tallaajan silmissä millä on sitten jo iso merkitys isoissa kisoissa.
Tietty voi miettiä, että painaako oikeasti 149 kiloa, vai onko se sellanen bodi-skene-lukema, jossa laitetaan isosti hyvämiehen lisää
juurikin painoon ja käsivarren ympärykseen.
Ihan vitun isohan tuo on, sitä ei tulisi mieleenikään kieltää; paskat tulis housuun jos salilla keekoilis ja kääntyisi ja huomaisi että tuo seisoo vieressä.
Jos aattelee että Samuelsson painoi kaksimetrisenä sen 150 kiloa, ja nämä pro-bodimiehet on yleensä aika lailla alle sen 2 meetriä...samapa tuo, järjetön kaappi on,
kääntyisin islamiin jos tuo käskis.
"kohta" on friikkisirkus meneillään...onhan tuo jo jonniin aikaa ollut, ja aina parille friikille tilaa löytyy; Ruhl, Dillet aikoinaan, jne; eli en usko että sorsitaan kokonsa vuoksi.
Kukaan ei uskalla...
DJ:llä oli facessa pari kk takaperin video jossa kuvattiin kun ramy kävi puntarilla. Tais olla 152kg huppari päällä. Ja just sen takii se ton videon laitto ku joku oli urputtanu et ramy ei voi painaa noin paljoa.
149 kiloa, suonet paukkuu ja vyötärö edelleen todella kapea. Käsittämätöntä.
Savolainen piti yllättävän lyhyenä ja epäili myös painoa. Aika hobbitteja noi on melkein kaikki Ramykin sieltä pidemmästä päästä ja tuskin 175cm.
DJ:llä oli facessa pari kk takaperin video jossa kuvattiin kun ramy kävi puntarilla. Tais olla 152kg huppari päällä. Ja just sen takii se ton videon laitto ku joku oli urputtanu et ramy ei voi painaa noin paljoa.
Naamakirjas ilmotetaan pituudeks 5,9" -> 177,86cm