BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
12004688_439719216200163_6562573487910409099_n.jpg
Ei pahalla ketään kohtaan, mutta tota onko toi jonkun fanin tekemä fotarointi johonkin kuvaan vai häh? :D Vai onko se vaan laadultaan niin perunaa, että tekee tuosta äärettömän halvan näköisen? :D

Jotenkin ei nyt ihan kovin yli fotarin alkeiskurssin näytä tuo kuva olevan. :D

Ei ole tapanani kommentoida. Mutta ramyssa on jotain minkä minä nään jotenkin hienona asiana. Lempeää karismaa, ihminen jota on helppo lähestyä. Hän on liharekka, mutta siltikin hän on sporttisen oloinen. Jos pitäis jompaakumpaa mennä livenä jututtamaan philiä tai ramya. Se olisi Ramy.

Rooting for Ramy for the O. ;)

Voipi olla turha luulo, mutta saahan sitä aina olla jonkun takana.

Etenkin kun tämä yksi itkeskelijä on pettänyt odotukset ja lupaukset tyystin.

Ei ole tapanani kommentoida. Mutta ramyssa on jotain minkä minä nään jotenkin hienona asiana. Lempeää karismaa, ihminen jota on helppo lähestyä. Hän on liharekka, mutta siltikin hän on sporttisen oloinen. Jos pitäis jompaakumpaa mennä livenä jututtamaan philiä tai ramya. Se olisi Ramy.

Jututin Heathia kerran ja sain nimmarin, mutta hänestä jäi jotenkin melko mulkvisti fiilis. Oli silloin Suomessa, olisiko ollut 2010 tms. Ennen voittoja. Mulle jäi hänestä jotenkin sellainen fiilis, että hän suhtautui meikäläiseen tyyliin: "No niin, menes nyt jo siitä". Saattoi olla toki carb-depletoituneen tyypin väsyneiden eleiden väärintulkintaa.

Olen paiskannut myos katta Phil Heathin kanssa. Oli ihan jees kaveri ja mukava, ja jo Mr. Olympia siina vaiheessa. Yllattaen Kai Greene on kaikilla messuilla taysin poissaoleva mulkvisti. Se nayttaa viimeisen paalle sellaiselle etta ala tuu mulle puhumaan. Kerran sen kojun ulkopuolella oli helvetin pitka jono ja se piti breikkia siina muutaman metrin paassa eika tavannut ketaan. Ja jengi senkun odotti siina jonossa ja kaitsu ei tehnyt mitaan.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kaverihan vastaili jo ihan tyydyttävästi noihin kysymyksiin. Pari vuotta vielä niin on kieli hallussa ja alkaa toivon mukaan Ramin arvostus nousta myös jenkeissä.

Kyllä pystyy. Suuri yleisökin pystyy kehittymään, on sitten kyseessä 26-vuotias hyönteinen tai vieläkin laajemman näkemyksen omaava hyönteinen.

Hyvin Ramyn haastattelut sujuu, kehitystä tulee joka suunnalta.

Kaverilla kaikki aika treenien ulkopuolella, jolloin voisi käydä kielikursseilla, mutta ei vissiin vain nappaa. Monta vuotta jo ollut scenessä ja hyvin olisi ehtinyt hankkia itselleen kohtalaisen kielitaidon.

Olen paiskannut myos katta Phil Heathin kanssa. Oli ihan jees kaveri ja mukava, ja jo Mr. Olympia siina vaiheessa. Yllattaen Kai Greene on kaikilla messuilla taysin poissaoleva mulkvisti. Se nayttaa viimeisen paalle sellaiselle etta ala tuu mulle puhumaan. Kerran sen kojun ulkopuolella oli helvetin pitka jono ja se piti breikkia siina muutaman metrin paassa eika tavannut ketaan. Ja jengi senkun odotti siina jonossa ja kaitsu ei tehnyt mitaan.

Niin. MR. Olympia aateluus jo velvoittaa. ;)

Kun Rolly Winklaar kävi jokunen vuosi sitten Lahdessa pokkaamassa isoimman potin, niin tuttu kaveri kävi pyytämässä Rollyn kanssa yhteiskuvaa, kun se kisan jälkeen vaelteli valmentajansa kanssa siellä hallilla. Harvoin näkee niin vittuuntunutta, "ei vois vähempää kiinnostaa" ilmettä kuin Rollylla oli silloin, kun kaveri meni esittään toivomuksensa. Suostui se kuitekin yhteiskuvaan, eikä rahaakaan pyytänyt ;) Toinen kaveri taas perui suosiolla yhteiskuva haaveensa, kun huomasi ne Rollyn ilmeet. Ei oo voittajallakaan aina helppoa.

Hienoo et Ramyn enkku on lähteny paranee hyvää kyytiä. Toi ACE2015 rutiini oli kyl silti mielestäni todella tylsä ja huono musiikkivalinta.

Ramin paska olympiakunto kylla vituttaa. Brasilian Arnoldissa kunto oli ihan OK ja toivoin etta siita kiristeltaisiin muutama kilo Olympiaan pois mutta sehan tuli perhana vetisempana lavalle kuin siella. Nyt pitais prioriteettina olla kuntoon paasy ja lopettaa numeroihin tuijottaminen. Rami on isoin kilpailija lavalla vaikka pitais uhrata 5 kiloa lihaa. Nyt fysiikan potentiaali ei yksinkertaisesti tule sataprosenttisesti esille.

Nyt kyllä säväytti tuo NaturalMalen linkkaama ACE:n vapari. Tosta vielä parantaa yksityiskohtia ja erottuvuutta jatkossakin, niin ens vuonna Olympiassa mitaleilla ja sitä seuraavana saa Heath tulla aika paljon petranneena, että putki jatkuu..

Jos Rami olis kireä kuin perkele niin vois voittaa olympian. Ronniekin sanoi et sillä on kaikki mitä tarvitaan jos vaan tulis kireenä lavalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom