BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Veikkaan etta Wikipedia julkaisee mahdollisimman tarkkaa tietoa eika sarkasmia. Laittakaa ihmeessa luotettavampaa tietolahdetta kehiin jos loytyy tai selitys miten 310 paunaa offseasonilla Mr. Olympialle on niin vaikeaa uskoa.
Eli kaikki mitä Wikipediassa sanotaan on totta? On voinut Jaska joskus takavuosina pahimmassa possukunnossaan Ronnieta vastaan kisatessaan hyvinkin olla ollut offilla yli 300 paunaa. Nyt puhuttiin vuodesta 2013. Jaska ei ollut missään vaiheessa possukunnossa offilla eikä ihan satavarmasti yli 300 paunaa. Ukko oli kisoissakin selvästi varjo entisestään kokonsakkin puolesta.

Jaska painoi ehkä sillä vuoden kivi ja kukkanen

Juuri sen takia kirjoitin "Jayn offipaino oli parhaillaan 310 paunaa" - en milloinkaan vaittanyt etta se painoi tuo verran viime aikoina.

Eli kaikki mitä Wikipediassa sanotaan on totta?

Pista ihmeessa parempaa tietolahdetta kehiin? Mr. Olympia ei siis mielestasi voi painaa offilla 310 paunaa? Meidan kannattaa sulta kysya naa painot tulevaisuudessa kun naytat ne tietavan tarkemmin.

- - - Updated - - -

Nyt puhuttiin vuodesta 2013. Jaska ei ollut missään vaiheessa possukunnossa offilla eikä ihan satavarmasti yli 300 paunaa. Ukko oli kisoissakin selvästi varjo entisestään kokonsakkin puolesta.

Ei puhuttu vuodesta 2013, vaan "parhaimmillaan" painosta, kaypa lukemassa uudestaan. Grabbag alkoi sekoilemaan vuodesta 2013 vaikka itse en siita puhunut.

Juuri sen takia kirjoitin "Jayn offipaino oli parhaillaan 310 paunaa" - en milloinkaan vaittanyt etta se painoi tuo verran viime aikoina.

Pista ihmeessa parempaa tietolahdetta kehiin? Mr. Olympia ei siis mielestasi voi painaa offilla 310 paunaa? Meidan kannattaa sulta kysya naa painot tulevaisuudessa kun naytat ne tietavan tarkemmin.

- - - Updated - - -

Ei puhuttu vuodesta 2013, vaan "parhaimmillaan" painosta, kaypa lukemassa uudestaan. Grabbag alkoi sekoilemaan vuodesta 2013 vaikka itse en siita puhunut.
No varmaan jos linkitellään 2013 kuvia ukoista vierekkäin niin on ihan loogista puhua 2013 painosta jonka Grabbag mainitsikin. Ei puhunut parhaasta ikinä joten tuolla Wikipedialinkillä ei ole tuossa kohtaa keskustelua mitään tekoa oikein. Kokonaisuutena voidaan kai kuitenkin olla yhtä mieltä siitä että Rami on aika paljon isompi offilla kuin Jaska koskaan oli. Noniin, josko lopetetaan tää offi tähän jo :).

Noniin, josko lopetetaan tää offi tähän jo :).

Sopii mulle :) Eihan tuota Ramyn painoa voi helposti varmistaa millaan mutta onhan se jo tehny videoita jossa paino oli aikamoinen. Mita jarkea niita olis feikata. Painohan se ole Ramyn ongelma talla hetkella vaan lihasten erottuvuus.

Onhan Big Ramy mahdottoman kokoinen äijä ja kaikkea mutta jotenkin ei ole sellainen kaveri jota "kannattaisin". Fysiikka on erittäin pelottavalla tasolla ja siis hyvällä tavalla mutta en tiedä. Ei vaan kolahda.

Mielenkiintoista on nähdä mihin asti rahkeet riittää tulevissa kisoissa. Saadaanko monipuolinen paketti kasaan vai rynnitäänkö vain massa edellä.

Mun mielestä viime olympian top5 ukoista vaan hiitillä ja greenellä on gutti. Mulle ei ainakaan ole Rhodenista, Wolfista tai Dexteristä tullut mitään gh-gut kuvia vastaan.

Mun mielestä viime olympian top5 ukoista vaan hiitillä ja greenellä on gutti. Mulle ei ainakaan ole Rhodenista, Wolfista tai Dexteristä tullut mitään gh-gut kuvia vastaan.
Aivan jokasella siellä vatsa pömpöttää on vaan kyse siitä osaako hallita sen lavalla ollessaan.

pump_room_by_planetbelly.jpg

"Kukkuu!"

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Onhan Big Ramy mahdottoman kokoinen äijä ja kaikkea mutta jotenkin ei ole sellainen kaveri jota "kannattaisin". Fysiikka on erittäin pelottavalla tasolla ja siis hyvällä tavalla mutta en tiedä. Ei vaan kolahda.

Mielenkiintoista on nähdä mihin asti rahkeet riittää tulevissa kisoissa. Saadaanko monipuolinen paketti kasaan vai rynnitäänkö vain massa edellä.

Periaatteessa tossa on kaikki kondiksessa. On leveät hartiat, isot jalat, kaikki on isoa, kapea vyötärö. Silti vaan näyttää ihan perseelle.

- - - Updated - - -

Tässä Jay itse puhuu kisapainostaan, ja samalla vähän muiden kilpailijoiden painosta. Laitoit kuvan jossa Jay oli Ramyn vierellä vuonna 2013, joten siksi mainitsin vuoden 2013. Cutlerin offipaino oli koko ajan tiedossa vuonna 2013, koska Jay päivitteli sitä aktiivisesti blueprintissään, ja tässäkin videolla sanoo että se on 265.
<iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/n_JUC7UIS1c" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Laitoit kuvan jossa Jay oli Ramyn vierellä vuonna 2013, joten siksi mainitsin vuoden 2013.

Jep. Eipa muita vuosia ollut olemassa jolloin ukot seisoivat vierekkain. Olin muuten paikan paalla ja Ramy sai Jayn nayttamaan uskomattoman pienelta. Tassa selkavertailut
34tab2u.jpg

Toki tuomarit vetivat torkeasti kotiin pain ja jotenkin Jay saatiin Ramyn edelle lopputuloksissa....

Jep. Eipa muita vuosia ollut olemassa jolloin ukot seisoivat vierekkain. Olin muuten paikan paalla ja Ramy sai Jayn nayttamaan uskomattoman pienelta. Tassa selkavertailut
34tab2u.jpg

Toki tuomarit vetivat torkeasti kotiin pain ja jotenkin Jay saatiin Ramyn edelle lopputuloksissa....

Kotiin päin? No eihän ramy voi yhtään mitään tässä kuvassa jaylle?? Ehkä massassa joo, mut ei noin sileellä kunnolla voi millään pärjätä. Vertaa nyt selän lisäksi vaikka herrojen jalkoja.

Olisi kyllä komia näky kun kaveri astelisi lavalle täysin kireänä ilman heikkoja kohtia. Ehkä tänä vuonna se nähdään?

"Näyttää ihan perseelle" No hiukan nyt lapasesta lähtenyt vertaus..

Nojoo, liioittelua! Jotenkin tönkön näköinen silti. Tuo Dennisin postaama kuva on kyllä mallikas.

Nythän se oli NY prossa varsin hyvässä kondiksessakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom