Zank Frane
Banned
Rupee oleen aikasta kuivat käsivarret... JUMALAUTA MINKÄ KOKONEN UKKO!!
Olis kiva nähdä livenä.
Olis kiva nähdä livenä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä luulen, että tässä on hyvä esimerkki siitä, että ei niitä kaiken maailman lisäravinteita mihinkään tarvitse, vaan paljon hyvää ruokaa, sterkkuja , lahjakkuutta ja treenimotivaatiota...
Mitä tekemistä tuolla on Ramin kanssa? Vai onko hiilihydraatitkin niitä lisäravinteita?
mä luulen, että tässä on hyvä esimerkki siitä, että ei niitä kaiken maailman lisäravinteita mihinkään tarvitse, vaan paljon hyvää ruokaa, sterkkuja , lahjakkuutta ja treenimotivaatiota...
älä pentu lässytä, egyptissä tuo rami on tohon kuntoon pääosin turvonnut ja moneen kertaan siellä henk.koht vieraileena tiedän sanoa, että lisäravinne kulttuuri on siellä aivan olematon, mutta niitä oikeasti toimiva aineita toki saa apteekista joka pekka..
eipä niillä pohkeillä kisoja ennenkään ole voitettu.
Ylitti kyllä kaikki odotukset. Pääsi kireeksi, mutta en voi vieläkään sanoa, että olisin tykännyt. Jalat on jotenkin luonnottomat möhkäleet, näyttävät olkapäiden ohella öljyisiltä. Myöskään poseeraaminen ei ollut kovin esteettistä mun mielestä. Victorin olisi kuulunu voittaa, mut Ramyn puolustukseks pitää sanoa, että kyllä sitä lihaa oli niin perkeleesti, että ei sitä vaan voi sivuuttaa tuomaroinnissa. Olis kyl mielenkiintoista nähdä Ramy Olympiassa syksyllä.
Kaitsulla kanssa toi side chest suht älytön :wtf:Tällä ukolla on mahikset vetää ainakin sellaset sivuasennot, mitä ei olla koskaan nähty. Jo nyt ollaan todella lähellä sitä. Älytöntä.
Kaitsulla kanssa toi side chest suht älytön :wtf:
![]()
mä en ainakaan näe oikeen mitään tossa..