BB PRO Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
mä luulen, että tässä on hyvä esimerkki siitä, että ei niitä kaiken maailman lisäravinteita mihinkään tarvitse, vaan paljon hyvää ruokaa, sterkkuja , lahjakkuutta ja treenimotivaatiota...

Mitä tekemistä tuolla on Ramin kanssa? Vai onko hiilihydraatitkin niitä lisäravinteita?

Näissä kuvissa näyttää siltä, että vois pätkiä kenet vaa, jos saa viimeistelyt nappii. Jännä nähä sit miltä näyttää muitten vieres.

Mitä tekemistä tuolla on Ramin kanssa? Vai onko hiilihydraatitkin niitä lisäravinteita?

älä pentu lässytä, egyptissä tuo rami on tohon kuntoon pääosin turvonnut ja moneen kertaan siellä henk.koht vieraileena tiedän sanoa, että lisäravinne kulttuuri on siellä aivan olematon, mutta niitä oikeasti toimiva aineita toki saa apteekista joka pekka..

älä pentu lässytä, egyptissä tuo rami on tohon kuntoon pääosin turvonnut ja moneen kertaan siellä henk.koht vieraileena tiedän sanoa, että lisäravinne kulttuuri on siellä aivan olematon, mutta niitä oikeasti toimiva aineita toki saa apteekista joka pekka..

Ja paskan vitut, kyllä nuo lihakset on Cell-Techillä ja NaNO Vaporilla kasvatettu!

Et kai sää uuno kuvittele että lisäravinteilla on jenkkibodareitten kehityksessä joku hirveän mullistava rooli? Kyllä ne on samat kalorit, lepo, treeni ja lääkkeet jotka näitä miehiä kasvattaa niin idässä ku lännessä.

Luulen, että jää vielä tässä kisassa vähä vajaaksi kireys, mutta seuraavassa kisassa natsaa sitte sekin. Millon sitte lie seuraava kisa.

Eikö se ollu Dennis Jamesilla kans yleinen ongelma, että aina jäi vähä kireys vajaaksi? Huonon selän lisäksi siis.

eipä niillä pohkeillä kisoja ennenkään ole voitettu.

No joo, mutta en sitten tiiä jos polvien alapuolelta koipia ei erota läheisistä puolapuista nii vois sinnekin vähän yrittää sitä lihaa tunkea.. :hyper:

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Olihan tuolla Ramilla hirmu lihat jo edellisessä kisassa, mutta poseeraaminen oli jotenkin hätäisen ja epävarman oloista..

Ylitti kyllä kaikki odotukset. Pääsi kireeksi, mutta en voi vieläkään sanoa, että olisin tykännyt. Jalat on jotenkin luonnottomat möhkäleet, näyttävät olkapäiden ohella öljyisiltä. Myöskään poseeraaminen ei ollut kovin esteettistä mun mielestä. Victorin olisi kuulunu voittaa, mut Ramyn puolustukseks pitää sanoa, että kyllä sitä lihaa oli niin perkeleesti, että ei sitä vaan voi sivuuttaa tuomaroinnissa. Olis kyl mielenkiintoista nähdä Ramy Olympiassa syksyllä.

Ylitti kyllä kaikki odotukset. Pääsi kireeksi, mutta en voi vieläkään sanoa, että olisin tykännyt. Jalat on jotenkin luonnottomat möhkäleet, näyttävät olkapäiden ohella öljyisiltä. Myöskään poseeraaminen ei ollut kovin esteettistä mun mielestä. Victorin olisi kuulunu voittaa, mut Ramyn puolustukseks pitää sanoa, että kyllä sitä lihaa oli niin perkeleesti, että ei sitä vaan voi sivuuttaa tuomaroinnissa. Olis kyl mielenkiintoista nähdä Ramy Olympiassa syksyllä.

Mun ymmärryksen mukaan se on sinne paikan lunastanut, kun voitti sen Amater Olympian. Tiedä sitten meneekö...

Nyt viimmeistään sai paikan kun voitti pro kisan. Toivottavasti menee. Olisi kiva nähdä menestystä muiltakin kun jenkeiltä!

Tällä ukolla on mahikset vetää ainakin sellaset sivuasennot, mitä ei olla koskaan nähty. Jo nyt ollaan todella lähellä sitä. Älytöntä.

Liitteet

• 2.webp
    2.webp
    33 KB · Katsottu: 2 127
  • 1.webp
    1.webp
    32,6 KB · Katsottu: 1 350
Tota Kaitsun kuvaa on levitetty rankasti ja sillä on ihan hirvee roikkomaha verrattuna ramiin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom