IFBB Pro Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay confirmed he will be competing in the 2013 Arnold Classic Europe to be held Oct. 11-13 in Madrid, Spain.
Lähde: Flexonline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
IFBB Pro Mamdouh "Big Ramy" Elssbiay confirmed he will be competing in the 2013 Arnold Classic Europe to be held Oct. 11-13 in Madrid, Spain.
Vic näyttää kyllä aika pikkupojalta ison ramin vieressä :D
Onhan tässä kaverissa kyllä potentiaalia ja varmasti tulee hätyyttelee kärkeä. Tosin tässä oikein hyvä muistutus siitä, että näinkin massiivisella kaverilla pohkeet on suuri päänvaiva jollei niitä luonnostaan omaa.
katso liitettä 103519
Näytä mulle samankokoinen kaveri joka omaa tuon kokoiseen kroppaan sopusuhtaiset pohkeet? Tuskin tulee koskaan samaan pohkeita niin isoiksi että ne näyttäisivät noiden reisien rinnalla hyvältä.Onhan tässä kaverissa kyllä potentiaalia ja varmasti tulee hätyyttelee kärkeä. Tosin tässä oikein hyvä muistutus siitä, että näinkin massiivisella kaverilla pohkeet on suuri päänvaiva jollei niitä luonnostaan omaa.
katso liitettä 103519
Näytä mulle samankokoinen kaveri joka omaa tuon kokoiseen kroppaan sopusuhtaiset pohkeet? Tuskin tulee koskaan samaan pohkeita niin isoiksi että ne näyttäisivät noiden reisien rinnalla hyvältä.
![]()
lyhyempi toki, mutta muuten?
siinäpä se lyhempi, ni mitä järkeä verrata edes! tottaikai lyhemmässä varressa pienenpi lihamäärä voi näyttää jopa isommalta, ihme kun jotain kääpiötä postannu kuvaan
Oliks tää joku läppä? Kailla ja Ramilla on pituuseroa 2cm... :jahas:siinäpä se lyhempi, ni mitä järkeä verrata edes! tottaikai lyhemmässä varressa pienenpi lihamäärä voi näyttää jopa isommalta, ihme kun jotain kääpiötä postannu kuvaan
Näytä mulle samankokoinen kaveri joka omaa tuon kokoiseen kroppaan sopusuhtaiset pohkeet? Tuskin tulee koskaan samaan pohkeita niin isoiksi että ne näyttäisivät noiden reisien rinnalla hyvältä.
![]()
Ben Pakulski ?
Oliks tää joku läppä? Kailla ja Ramilla on pituuseroa 2cm... :jahas: