Mallikoulu 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

http://www.mtv3.fi/mallikoulu2006/

Nonni, uusien mallien metsästys on alkanut. On se vaan kumma, miten paljon meikeillä saa aikaan! Tavallisesta haukastakin saa vetävän kissan kun viettää tovin maskeerajan käsittelyssä. Ja heti tulee itsevarmuutta lisää kun on ihan eri lookki!
Anni ja Sanni vaikuttavat kyllä aika lupaavilta tapauksilta. Nyt vaan odotetaan kunnon fighteja!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole katsonut tuota sarjaa, mutta meikillä saa tosiaankin paljon aikaan. Pitää vaan olla ammattimeikkaaja jolla on silmää, mutta ammattimalli osaa saada aikaan naamalleen sellaisen ilmeen joka sopii vaatetuksen tyyliin. Pelkkä naama ei riitä vaan pitää olla myös muitakin lahjoja.

Jotenkin säälitti niiden tyttöjen puolesta.

Jos suosikki pitää valita, niin hän on Joanna Tampereelta. :rolleyes:

Minäkö muka katsoin ohjelmaa, ei pidä paikkaansa, kiistän. :D

En kyllä tiedä, millä perusteella noi typyt on tuonne valittu - stadissa näkee joka päivä paljon paremman näköisiä tyttöjä, kun menee keskustaan pyörimään.

Ohjelma näyttää menevän ihan samalla formaatilla kuin viime vuonna, joten enpä taida jaksaa katsoa enempää.

En kyllä tiedä, millä perusteella noi typyt on tuonne valittu - stadissa näkee joka päivä paljon paremman näköisiä tyttöjä, kun menee keskustaan pyörimään.

Sama systeemi kuin missikisoissa. Oikeasti kauniit tytöt tietää olevansa kauniita, niiden ei tarvitse todistella sitä missään skaboissa. Samaa mäkin ihmettelin, ettei tuolla nyt mitään erikoisen näköisiä mimmejä ollut.

Meni usko tähänki foorumiin.. porukka kattoo mallikouluja ja big brothereita.. :urjo:

Sama systeemi kuin missikisoissa. Oikeasti kauniit tytöt tietää olevansa kauniita, niiden ei tarvitse todistella sitä missään skaboissa. Samaa mäkin ihmettelin, ettei tuolla nyt mitään erikoisen näköisiä mimmejä ollut.
Paskapuhetta.. ne ihmiset, jotka näyttävät hyvälle kuvissa, ovat sairaan hyvännäköisiä kasvotusten. Käy joskus katsomassa missikokelaita paikan päällä, niin huomaat miksi ne ovat siellä.

Paskapuhetta.. ne ihmiset, jotka näyttävät hyvälle kuvissa, ovat sairaan hyvännäköisiä kasvotusten. Käy joskus katsomassa missikokelaita paikan päällä, niin huomaat miksi ne ovat siellä.

Ongelmana on lähinnä se, että missikokelaat eivät ole kovin kauniita. Viime vuosien missikokelaat ovat olleet todella keskitasoista porukkaa.

Sellasta tuubaa oli tuo edellinen, että eipä tartte tätäkään kattoa. Sitä jenkkien huippumalli haussa voi vielä kattookin, siel sentään on aina ihan oikeasti muutama kunnon kissakin mukana.

Ongelmana on lähinnä se, että missikokelaat eivät ole kovin kauniita. Viime vuosien missikokelaat ovat olleet todella keskitasoista porukkaa.
Oletko nähnyt yhtään missiä luonnossa? Missikisoissa tuskin on kaikista kauneimpia naisia näytillä, mutta kaikki jotka ovat päässeet sinne saakka ovat luonnossa todella kauniita.

Anni tai hanna voittanee. Luultavasti hanna kun anni oli melko pätkä. Kaikkea minäkin katson:nolo:

Oletko nähnyt yhtään missiä luonnossa? Missikisoissa tuskin on kaikista kauneimpia naisia näytillä, mutta kaikki jotka ovat päässeet sinne saakka ovat luonnossa todella kauniita.

Olen minä niitä nähnyt. Mutta naismausta onkin vähän hankala kiistellä:) Muutama nättikin on toki ollut noissa skaboissa mukana, en minä sitä kiellä.

Olen minä niitä nähnyt. Mutta naismausta onkin vähän hankala kiistellä:) Muutama nättikin on toki ollut noissa skaboissa mukana, en minä sitä kiellä.
Niinhän se on.. tuskin tuolla on sellaista mallia joka iskisi muhun, kun nuo mallit ovat siihen liian nuoria. Mutten mä usko että kukaan on päässyt pelkän ulkonäön perusteella tuonne, vaan se vaatii myös positiivista asennetta. Kyllä "missi/mallituomarit" huomaavat kenellä on sopivaa pilkettä silmäkulmassa ja kenellä ei.

Pitää myös muistaa, että mallikilpailussa ei haeta sitä kauneinta, vaan persoonallista, muuntautumiskykyistä ja mallin mitat täyttävää neitosta. Eli tämä ei ole ns. kauneuskilpailu....pitää olla jokin "juttu", millä erottuu muista malleista ja pärjää myös maailmalla.

Jumaleisson että on pitkiä vosuja! Kaikki järjestään 180cm. Anni ja Sanni on lähimpänä tyypillistä mallia, joten jompi kumpi kai voittaa.

Mitäs viime vuoden voittajalle mahtaa kuulua?

Tuli nähtyä joku viitisen minuuttia lopusta kun tulin juttelemaan TV:een ääreen. On kyllä pakko todeta, että meikillä saadaan naamataulu muuttumaan ihan eri ihmiseksi. En varmasti seuraa jatkossa kun vaikutti täyspaska ohjelmalta, mutta jäi häiritsemään miksi ihmeessä ne haluu sinne pikkulapsia. Siis come on 16v tyttöjä???? Onks niin nuoria jo pakko tunkea malleiksi? Miksei järjestyis jotain vähän laadukkaampaa versiota, jossa ois ihan kunnon aikuisia naisia vähän saman tyyliin ku siinä jossain jenkkimalli sarjassa. Nimee en muista... oisko ollu joku top models.

Nuoria on helpompi muokata tiettyä brandia varten ja ne ovat valmiita uhrautumaan enemmän. Mua jäi enemmänkin vaivaamaan Lailan kommentointi tyttöjen painosta. Se sanoi yhdellekin tytölle aika suoraan, että olet liian paksussa kunnossa ja pitäisi laihduttaa eikä sitten uskonut tytön farkkujen olevan kokoa 27. Tosin, en minäkään sitä uskonut mutta toi tsemppaaminen superlaihaksi jäi vähän kaivelemaan. Onhan se toisaalta hyvä jo tässä vaiheessa tehdä selväksi, ettei Milanon lavoja bulkkikunnossa valloiteta mutta tuskin tolla tytöllä on mikään huippufiilis kun se pudotettiin skabasta sen takia, että oli pari kiloa liikaa.

Onhan se toisaalta hyvä jo tässä vaiheessa tehdä selväksi, ettei Milanon lavoja bulkkikunnossa valloiteta mutta tuskin tolla tytöllä on mikään huippufiilis kun se pudotettiin skabasta sen takia, että oli pari kiloa liikaa.

Ei sitä pudotettu, se tyttöhän oli toi finaalikymmenikön Heidi. Muutenkin se kommentti oli mun mielestä ihan oikeutettu, koska tuolla mallikoulu 2006 -nettisivuilla olevissa kuvissa Heidillä näkyy kaksoisleukaa melkein jokaisessa kuvassa (esim. etusivun esittelykuva). Ei todellakaan sovi mallille :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom