Malediivit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tombba
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Joensuu
Hei vaan!

Ollaan akan kanssa katsasteltu kivannäköisiä matkakohdetta, joka voisi toimia vain ainoastaan oleskeluun ja sukelteluun.
Malediivit näyttäisi ja kuullostaisi erittäin mukavalta kohteelta.
Iso ongelma on se, että sinne pääseminen tuntuu maksavan aika perkeleesti ainakin Suomalaisten matkatoimistojen toimesta.

Jollain pakkislaisella varmaan löytyisi vinkkejä, kuinka kohteelle voisi päästä kaksi henkeä kohtuu kustannuksin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jollain pakkislaisella varmaan löytyisi vinkkejä, kuinka kohteelle voisi päästä kaksi henkeä kohtuu kustannuksin?

Kaveri on käysynyt siellä pari kertaa ja on taas lähdössä jossain vaiheessa. Se on itse varannut reissut Saksan kautta, mutta en nyt muista kuinka paljon kustansi. Voin yrittää muistaa kysellä, kun se palaa toiselta reissulta.

Hei vaan!

Ollaan akan kanssa katsasteltu kivannäköisiä matkakohdetta, joka voisi toimia vain ainoastaan oleskeluun ja sukelteluun.
Malediivit näyttäisi ja kuullostaisi erittäin mukavalta kohteelta.
Iso ongelma on se, että sinne pääseminen tuntuu maksavan aika perkeleesti ainakin Suomalaisten matkatoimistojen toimesta.

On tullut käytyä 4 kertaa ja tykätään kovasti!

Soita Emiratesin myyntin, ja kysele sieltä. Niillä on sopimuslentoja Finnairin kanssa, Hampurin, Pariisin, Münchenin kautta Dubaihin ja sieltä Maleen. Nyt kesällä pääsee ainakin halvalla Dubaihin.
Pari vuotta sitten ei netistä löytynyt halpoja lentoja Malediiveille vaan piti soittaa Emiratesille suoraan.

Toinen vaihtoehto on katsoa condor.de sivuilta ja lentää saksan kautta suoraan Maleen. Sitäkin ollaan kokeiltu.

-Jackass

^

Paljonko reissut ovat kustantaneet (lennot+majoitus)? Ymmärsin, että hotellien hinnat ovat aika korkeita Malediiveilla.

Itse olen myös ymmärtänyt, että etenkin majoitus tuolla maksaa.
Jackass, miten olette ne hommanneet?
Vai onko niin lämmin paikka, että riittää riippumatto kainaloon? ;)

Itse olen myös ymmärtänyt, että etenkin majoitus tuolla maksaa.
Jackass, miten olette ne hommanneet?
Vai onko niin lämmin paikka, että riittää riippumatto kainaloon? ;)

Hommahan toimii niin, että lennetään Maleen ja sieltä mennään joko pikaveneellä tai vesitasolla
hotellisaarille. Kun majoitusta varataan pitää olla lentotiedot. Eli Maleen pääsee mutta jokaisella hotellilla on oma saari, joten sinne on turha riippumaton kanssa yrittää ;).

Jos Malediiveille menee kesällä, kannattaa tarkistaa sateiden ajankohta. Ollaan pari kertaa oltu kesällä, ja joka päivä tuli vettä, tosin sade kesti n. 15-30min, jonka jälkeen aurinko taas paistoi. Itse tosin tykkäsin kovasti sateista koska ne olivat lämpiä ja ilma oli todella mukava niiden jälkeen.

Me ollaan aina joko meno tai paluumatkalla oltu muutamia päiviä Dubaissa. Voi sitten hoitaa lomaostokset siellä, koska hotellisaarilla ei ole oikeastaan mitään. Malessa nyt on kauppoja, mutta hinnat voi arvata kun kaikki kamat joudutaan roudaamaan sinne. Eli jos yöelämää ja menoa haluaa Malediivit on väärä paikka. Saarethan on hyvin pieniä, ympäri kävelee nopeasti. Ruoka on ollut joka paikassa todella hyvää, eli paino nousee varmasti!

Tsekkaan hinnat ja laitan infoa vähän myöhemmin, kysyn samalla vaimolta hotellivarauksista.

edit. hintoja

Lennot Emiratesilla/Finnairilla tilattuna Emiratesin myyntipisteen kautta puhelimitse: Helsinki-Paris-Dubai-Male
Meno paluu 2 hlö yhteensä SEK 25,000, eli n. 2350 EUR.

Lennot Condorilla neitistä tilattuna:
Frankfurt-Male, Meno paluu 2 hlö yhteensä 1000 EUR.
Hampuri-Frankfurt-Male, Meno paluu 2 hlö yhteensä 1200 EUR.

Hotellit vaimo varannut netistä.

intia keskukselta saa kohtuu halvalla paketin. oon ollu sitä kautta ja toimii kätevästi.

All inclusivet noissa ei ole samoja mitä yleensä muualla. Drinkki tai pari sisältyy muttei ihan övereitä.

Kattelen tässä just noita Intia-keskuksen hintoja.
Aika pienet on hinnat mm. Finnmatkoihin verrattuna.
Tosin ovatkin 9vrk:n matkoja, kun Finneillä on se 14vrk. Mutta silti hinta jää reippaasti alle.
Liekkö tuossa joku juju?

Kattelen tässä just noita Intia-keskuksen hintoja.
Aika pienet on hinnat mm. Finnmatkoihin verrattuna.
Tosin ovatkin 9vrk:n matkoja, kun Finneillä on se 14vrk. Mutta silti hinta jää reippaasti alle.
Liekkö tuossa joku juju?

vaihdot? Lontoossa muistaakseni vaihto. Lisäksi opaspalvelut puuttuu, jollette niitä kaipaa ja olette kielitaitoisia perusjannuja selviätte aivan varmasti. Samahan pätee kaikkiin mestoihin. Pirusti tulee ylihintaa kun paikassa tarvitaan opasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom